O le DVD-ROM e le faitauina faʻasesega - aisea ma le mea e fai?

Faʻafitauli i masini mo le faitauina o DVD - o se mea lea toetoe lava o tagata uma e feagai muamua. I lenei tusiga o le a tatou faʻamatalaina pe o le a le mafuaʻaga o le mea moni e le o faitauina e le DVD ia disa ma pe faʻapefea ona i ai i sea tulaga.

O le faafitauli lava ia e ono ese mai, o nisi nei o filifiliga: O DVD e faitauina, ae e le mafai ona mafai ona faʻaaogaina CD (pe vice versa), o le disk e umi se taimi i le auala, ae o se taunuuga, e le mafai e Windows ona iloa, ei ai faafitauli i le faitauina o le DVD-R disc ma le RW (poʻo CD tutusa), aʻo faʻamalosi o loʻo faʻaaogaina galuega faʻapisinisi. Ma le mea mulimuli, o le faafitauli o se eseesega eseese - DVD DVD ma vitio e le taʻalo.

O le faigofie, ae le o le filifiliga tatau - o le DVD le faʻaumatia

Laʻu, laei ona o le mamafa o le faʻaaogaina, ma isi mafuaʻaga e mafai ona mafua ai nisi o peʻa uma e taofi le faitau.

O faʻamaoniga autu o le faafitauli e mafua ona o mafuaʻaga faaletino:

  • E faitau DVD, ae o CD e le mafai ona mafai ona fai pe vice versa - o loʻo taʻu mai ai se laser gau.
  • A e faʻapipiʻi se pu i totonu o le avetaavale, oe faʻalogoina o loʻo sosolo i luga, ona faʻagesegese ai lea o le suiga, o nisi taimi e lalagaina ai. I le tulaga e tupu lenei mea i mea uma lava o le ituaiga, o le tino po o le pefu i luga o le tioata e mafai ona faia. Afai e tupu lenei mea i se puʻupuʻu faapitoa, ona ono tupu ai lea o le faaleagaina o le lava ia.
  • O faila laisene e faigofie lava ona mafai, ae o le DVD-R (RW) ma le CD-R (RW) e tau le mafai ona mafai.
  • O nisi o faafitauli i le pueina o puʻe e mafua mai i mea faʻanatura, o le tele o taimi e faʻaalia ai i latou i amioga nei: pe a tusia se DVD poʻo se CD, e amata ona faamaumauina le CD, pe faʻasaʻoina, pe foliga mai ua maeʻa, E le mafai foi ona solo ese ma toe faamaumauina.

Afai e tupu mai se mea mai luga, e foliga mai o se mataupu o mea e fai i le masini. O le tele o le tele oi latou o le pefu i luga o le tioata ma le gau o le laser. Ae e tatau ona e mafaufau i se isi filifiliga e tasi: Vaevaega le lelei o le malosiaga ma le SATA poʻo le IDE faʻamatalaga - muamua siaki lenei mea (tatala le iunite ma ia mautinoa o fesootaiga uma i le va o le avega mo le faitauina o masini, o le motherboard ma le eletise e fesoʻotaʻi lelei).

I mataupu uma e lua, o le a ou fautuaina e sili atu i le au faipisinisi e faʻatau se auala fou mo le faitauina o pusa - o le tau o le latou tau e sili atu i le 1000 rubles. Afai tatou te talanoa e uiga i se DVD i se mea komepiuta, ona faigata lea ona suia, ma i lenei tulaga, o le meafaigaluega e mafai ona avea ma le faʻaaogaina o se masini fafo e fesoʻotaʻi ma le komepiuta e ala i le USB.

Afai e te le o sailia ni auala faigofie, e mafai ona e faʻasese le solo ma solo le tioata i se paʻu o le cotton, mo le tele o faafitauli o le a lava lenei gaioiga. O le mea e leaga ai, o le mamanu o le tele o faʻamalosi DVD e faia e aunoa ma le manatu o le a le toe faʻaaogaina (ae mafai ona fai lenei mea).

Polokalame mafuaʻaga mafuaʻaga e le faitauina ai e le DVD disks

O faafitauli ua faʻamatalaina atonu e mafua mai e le gata i mafuaaga faʻanatura. E mafai ona manatu o le mataupu e taoto i nisi o nuances polokalama, pe afai:

  • Ua taofia le taofia o le faitau pe a uma ona toe faatuina le Windows.
  • O le faafitauli na tulai mai ina ua maeʻa ona tuʻuina atu soʻo se polokalame, e tele lava ina faigaluega mo faʻamatalaga vili poʻo le pueina o masini: Nero, Alcohol 120%, Daemon Tools ma isi.
  • Le tele o taimi - pe'ā uma ona faʻafouina le avetaavale: moli poʻo le tusi lesona.

O se tasi o auala sili ona mautinoa e faʻamaonia ai e le o ni mea faʻapitoa e ave ai se pulou, tuʻu le seevae mai le pu i le BIOS, ma afai o le download e manuia, ona lelei lea o le ave.

O le a le mea e fai i lenei mataupu? Muamua lava, e mafai ona e taumafai e aveese le polokalama lea na mafua ai le faafitauli ma, afai e fesoasoani, saili se faʻasalalauga pe taumafai se isi kopi o le polokalama lava e tasi. E mafai foi ona fesoasoani le toe faafoi o le polokalama i se isi setete.

Afai o le avega e le faitauina faʻasalalauga pe a maeʻa ni taga e faʻafou ai le avetaavale, e mafai ona e faia mea nei:

  1. Alu i le Pule o le Windows. E mafai ona faia lenei mea e ala i le uomi o le Win + R i luga o le komepiuta. I le Matala Matala, ulufale devmgmt.msc
  2. I le Pule o Meafaigaluega, tatala le DVD ma le CD-ROM le taʻavale le vaega, kiliki lelei i luga o lau taavale ma filifili "Aveese."
  3. A maeʻa lena, i le lisi, filifili "Faʻatino" - "Faʻafouina le faʻasologa o masini". O le a toe maua le taʻavale ma toe faʻatulaga e Windows le avetaavale.

E le gata i lea, afai e te vaʻai i masini komepiuta i totonu o le masini masini i le vaega e tasi, o le tapeina ma toe amataina le komepiuta e mafai foi ona fesoasoani i le foia o le faafitauli.

O le isi filifiliga o le faia lea o le leitio DVD pe afai e le faitauina faʻasalalauga i le Windows 7:

  1. Toe foʻi, alu i le pule o masini, ma tatala le IDE ATA / ATAPI vaega o loʻo pulea.
  2. O le ae vaʻai i le Channel Channel 0, ATA Channel 1 ma isi mea i totonu o le lisi. Alu i meatotino (kiliki saʻo - meatotino) o nei mea taitasi ma luga o le tab "Setete Faʻatonu" tusi le mea "Type Device". Afai o se pulou ATAPI CD-ROM, ona taumafai lea e aveese poʻo le faʻapipiʻiina o le "Enable DMA", faʻaoga suiga, ona toe faʻafou lea o le komepiuta ma taumafai e toe faitau faʻaulu. E le mafai, e tatau ona mafai lenei mea.

Afai e iai sau Windows XP, o le isi faafitauli e mafai ona fesoasoani - i le pule o masini, kiliki i le DVD ma filifili "Toe faʻaleleia avetaʻavale," ona filifili lea "Faʻasaʻo le avetaʻavale" ma filifili se tasi o avetaavale Windows masani mo le DVD mai le lisi. .

Ou te faʻamoemoe o nisi o nei mea o le a fesoasoani ia te oe i le foia o le faafitauli i le faitauina o faʻamau.