Faʻapipiʻi le avetaʻavale mo le HP Scanjet 3800

Mo le faʻatinoga atoatoa o le scanner e manaʻomia ai polokalama faʻapitoa e fesoʻotaʻi ai i le komepiuta. E taua le malamalama i le auala ma le mea e sili ona lelei e sii ai le avetaavale ina ia le afaina ai le masini ma le masini.

Faʻapipiʻi le avetaʻavale mo le HP Scanjet 3800

E tele auala e faʻapipiʻi ai le avetaavale mo le scanner o loʻo fesiligia. O nisi oi latou e fesoʻotai i le 'upega tafaʻilagi, ao isi e faʻamoemoe e faʻaaoga polokalame faʻapitoa. E talafeagai le malamalama i auala taʻitasi.

Metotia 1: Upega tafailagi aloaia

O le mea muamua e fai o le asiasi i le 'upega tafaʻilagi a le HP, aua o iina e mafai ona e maua ai se avetaʻavale o le a mulimulitaia atoatoa le mamanu.

  1. Alu i le 'upega tafaʻilagi o le gaosi oloa.
  2. I totonu o le lisi, ave le mala i "Lagolago". O se laupepa pop-up e amataina lea tatou te filifilia "Polokalame ma avetaavale".
  3. I le itulau e tatala, o loʻo i ai se fanua e ulufale ai i le igoa o le oloa. Matou te tusi "HP Scanjet 3800 Scanner Scanner", matou te fetaomi atu "Saili".
  4. I le taimi lava e maeʻa ai, matou te maua le fanua "Avetaavale", faʻalautele le tab "Avetaavale Autu" ma tulei le faamau "Download".
  5. I le iʻuga o nei gaioiga, o le faʻaili e faʻapipiʻi le .exe e faʻapueina. Faʻamolemole.
  6. O le faʻaaogaina o le avetaavale o le a vave ona vave, ae muamua e tatau ona e faʻafefe le lau faʻafeiloaʻi o le Seti Wizard.
  7. O le a amataina faila faila. E na o ni nai sekone e alu ai, pe a maeʻa ona faʻaalia le faamalama o le avetaavale.

O lenei auiliiliga o le metotia ua uma.

Metotia 2: Polokalame Tolu

O nisi taimi e tupu ai i luga o uepisaite a le gaosi oloa e le faatagaina oe e sii mai le polokalama faʻapitoa, ma e tatau ona e sailia i luga o le Initaneti. Mo ia faamoemoega, o loʻo i ai tusi faʻapitoa e mafai ona maua ai le avetaʻavale tatau, ave i ai ma faʻapipiʻi i luga o le komepiuta. Afai e te le masani i ia polokalame, ona matou fautuaina lea e faitau se tusiga matagofie, lea o loʻo taʻu mai ai sui sili ona lelei o lenei vaega.

Faitau atili: O polokalama sili mo le faʻatulagaina o avetaavale

O le AvetaavalePack Solution o loʻo sili ona lelei le polokalame mo le faʻafouina o avetaavale. O le polokalama lea e leai se mea e manaʻomia mai ia te oe sei vagana ai le initaneti ma se kiliki mo kiliki. O le tele, o loʻo faʻapipiʻi pea i luga o faʻamaumauga le avetaʻavale e te manaʻomia. E le gata i lea, o loʻo i ai se palota e ala i faiga faʻaaogā. O le a le faigata ona e maua se avetaʻavale, mo se faʻataʻitaʻiga, mo le Windows 7. Plus, o se avanoa faigofie ma le itiiti o "lapisi" le talafeagai. Afai e te le iloa le faʻaaogaina o sea talosaga, ona e gauai atu lea i la matou tusiga, o loʻo faʻamatalaina i le auiliiliga saʻo.

Lesona: Faʻafefea ona faʻafouina avetaavale i luga o lau komepiuta e faʻaaoga ai le DriverPack Solution

Metotia 3: ID ID

O meafaigaluega taitasi ei ai lana lava numera tulaga ese. O le sailia o se avetaʻavale o loʻo i ai se galuega e te le o faia se taumafaiga faapitoa. Mo le HP Scanjet 3800 o le numera e taua:

USB VID_03F0 & PID_2605

O la tatou 'upega tafaʻilagi ua i ai se tusiga e faʻamatalaina ai le tele o faʻaaliga o sea sailiga.

Faitau atili: Suʻesuʻe avetaavale e ala i ID ID

Metotia 4: Faʻamaumauga Faʻasinomaga Windows

O le auala sili mo i latou e le fiafia e sii mai polokalama ma asiasiga i nofoaga o le a tasi lenei. Ina ia faʻafouina le avetaavale pe faʻapipiʻiina i latou e faʻaaoga ai meafaigaluega faʻapitoa a Windows, e naʻo le manaʻomia o se initaneti. E le gata i lea, e matua faigofie lava, ae sili atu le faitau o faʻamatalaga i luga o le fesoʻotaʻiga o loʻo i lalo, o mea uma e faʻamatalaina auiliili.

Faitau atili: Faʻafouina avetaʻavale faʻaaoga Windows

O lenei mea e faʻaaogaina ai auala faigaluega mo le faʻapipiʻiina o le HP Scanjet 3800 avetaʻavale.