Faʻateleina tusitusiga ile itulau Odnoklassniki

Ole tele o le numera ole laupepa mo Odnoklassniki e mafai ona laʻititi, lea o le a aʻafia ai fegalegaleaiga ma le auʻaunaga. O le mea e lelei ai, e tele auala e fesoasoani ai e faʻaopoopo le vai papatiso i luga o le itulau.

Faʻapitoa o le taele i le OK

Ona o le le mafai, o Odnoklassniki e mafai ona mafai ona gafatia le tele o tusitusiga mo le tele o siaki nei ma iugafono. Ae peitaʻi, afai e tele lau mataʻitu ma le Ultra HD, atonu o le a foliga mai e laʻititi ma e le mafai ona faʻamaonia (pe a o loʻo e taumafai e foia lenei faafitauli).

Metotia 1: Fua le itulau

Ona o le lē mafai, o soʻo se masini e mafai ona fausia le mafai ona fua le itulau e faʻaaoga ai ki faapitoa ma / poʻo faʻamau. Ae ui i lea, i lenei tulaga, o sea faafitauli e ono tulaʻi mai, ona o isi elemene o le a amata ona tupu ma taufetuli le tasi i le isi. O le mea e laki ai, e seasea lava ma e faigofie ona fesoasoani e fesoasoani i le faateleina o le tele o tusitusiga ile itulau.

Faitau atili: Faʻafefea ona sui le fua o le itulau i le Odnoklassniki

Metotia 2: Suia le iugafono o le screen

I lenei tulaga, o le a suia le tele o elemene uma i luga o le komipiuta, ma e le gata i le Odnoklassniki. O lona uiga, o le ae faateleina ia ata i luga "Papamaa", aitema i totonu "Taskbar", atinaʻe o isi polokalame, nofoaga, ma isi. Mo lenei mafuaʻaga, o lenei metotia o se filifiliga sili ona feteʻenaʻi, talu ai afai e te manaʻomia le faateleina o le tele o le tusitusiga ma / poʻo elemene i le Odnoklassniki, o le a le aoga lenei metotia mo oe.

O le faatonuga e faapenei:

  1. Tatala i luga "Papamaa"e ala i le toe lauina o pupuni uma. I soo se nofoaga (e le na o totonu o faila / faila), kiliki-i, ona filifili lea i le lisi autu "Filifiliga Mata" poʻo "Ata Mata" (faʻalagolago i le faʻaogaina o lau 'auʻaunaga o loʻo faʻaaogaina nei).
  2. I le itu tauagavale, tusi le tab "Mata". O iina, e fuafua i le OS, o le ai ai se faasea i lalo o le ulutala "Suia le tele o fuainumera o talosaga ma isi elemene" pe naʻo "Filifiliga". Faʻamosolo le uila e faʻafetaui le fofo. O suiga uma e talia vave, o lea e te le manaʻomia ai le teuina, ae i le taimi lava e tasi, e mafai e le komepiuta ona amata amata tele ona "faʻagesegese" i nai minute muamua pe a uma ona faʻaaogaina.

Metotia 3: Suia le tele o le font i totonu o le masini

O le auala sili lea ona saʻo pe afai e na ona e manaʻomia le faia o le tusitusiga e laʻititi, ao le tele o isi elemene e matua faamalieina lava.

O faatonuga e ono fesuisuiai e fuafua i luga o le 'upega tafaʻilagi faʻaogaina I lenei tulaga, o le a iloiloina i luga o le faʻataʻitaʻiga a le Yandex. Sueli (e talafeagai foʻi mo Google Chrome):

  1. Alu i "Faʻatonu". Ina ia faia lenei mea, faʻaaoga le masini autu o le masini.
  2. Faʻaopoopo se itulau i laina lautele e oʻo i le iuga ma kiliki "Faʻaalia tulaga maualuga".
  3. Sue se mea "Initaneti Iloaite". Nai lo lena "Laina tele" tatala le lisi mataʻutia ma filifili le tele e fetaui ma oe.
  4. Faasaoina tulaga i lenei mea e le talafeagai, talu ai e tupu fua lava. Ae mo la latou taumafaiga manuia, ua fautuaina e tapunia le masini ma toe amata.

O le faʻaaogaina o le faʻamalositino i Odnoklassniki e le faigata e pei o foliga muamua. I le tele o tulaga, o lenei faʻatinoga e faia i ni nai kiliki.