Auala e faaliliu ai PDF i le Upu (DOC ma le DOCX)

I lenei tusiga, o le a tatou tilotilo i le tele o auala i le taimi e tasi e faaliliuina ai se PDF i totonu o le Upu mo le faasaʻoina saʻo. E mafai ona fai lenei mea i le tele o auala: faʻaaogaina auaunaga i le initaneti mo le liliu mai poʻo polokalame ua fuafuaina faapitoa mo lenei faʻamoemoe. E le gata i lea, afai o loʻo e faʻaaogaina le Office 2013 (poʻo le Office 365 Home Extended), ona maeʻa lea ona faʻaaoga le faila o faila PDF mo le faʻatautaiga.

Faʻainitaneti i le Initaneti i le Word Conversion

E amata i - nisi fofo e mafai ai e oe ona liliu se faila i le PDF i le DOC. O le liuaina o faila i luga o le initaneti e faigofie tele, aemaise lava pe afai e te le tau faia soo: e te le manaʻomia le faʻaopoopoina o polokalama faaopoopo, ae e tatau ona e nofouta pe a faaliliuina pepa e te auina atu i isi - o lea afai o le pepa e taua tele, ia faʻaeteete.

Convertonlinefree.com

Muamua ma nofoaga e mafai ona e liliu mai ai mai le PDF i le Word - //convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx. O le liua e mafai ona faia e pei ona i ai i le faatulagaga DOC mo le Upu 2003 ma muamua, ma i le DOCX (Upu 2007 ma le 2010) o lau filifiliga.

O le galulue faʻatasi ma le 'upega tafaʻilagi e faigofie tele ma faʻaogaina: ia filifili le faila i luga o lau komepiuta e te manaʻo e liliu ma kiliki le "Convert" button. A maea le faagasologa o le liua faila, o le a otometi lava ona maua i le komepiuta. I luga o faila na suʻeina, o lenei auaunaga i le initaneti na matua lelei lava - leai ni faafitauli ua tulaʻi ma, ou te manatu, e mafai ona fautuaina. E le gata i lea, o le faʻasaga o lenei tagata liliu mai ua faia i le gagana Rusia. I le auala, o lenei tagata liliu mai i luga o le initaneti ua mafai ai e oe ona liliu le tele o isi faatulagaga i itu eseese, ae le na o DOC, DOCX ma PDF.

Convertstandard.com

O le isi lea auaunaga e mafai ai e oe ona faaliliu PDF i le Word DOC files online. E pei lava ona i luga o le upega tafaʻilagi o loʻo faʻamatalaina i luga, o le gagana Rusia o loʻo i ai iinei, ma o le mea lea e le tatau ona tulaʻi mai faʻafitauli i lona faaaogaina.

O mea e manaʻomia ona e faia e faaliliu ai se PDF faila i le DOC i le Tuugamau:

  • Filifili le auala o le liua e te manaʻomia i luga o le 'upega tafaʻilagi, i la matou tulaga "WORD i PDF" (E le o faʻaalia lenei itu i luga o sikuea mūmū, ae i le ogatotonu o le ae maua se lanu moana mo lenei mea).
  • Filifili le PDF file i luga o lau komepiuta e te manaʻo e liliu.
  • Kiliki "Convert" ma faatali mo le faagasologa e faauma.
  • I le faaiuga, o le a tatalaina se faamalama e faʻapolopolo ai le faila DOC ua maeʻa.

E pei ona mafai ona e vaʻai, o mea uma lava e faigofie. Ae ui i lea, o ia auaunaga uma e faigofie ona faʻaoga ma galue i se auala talitutusa.

Google docs

Google Docs, pe afai e te le o faʻaaogaina lenei tautua, e mafai ai ona e fatuina, faasaʻo, tufatufa pepa i le ao, saunia galuega ma le faatulagaina o tusitusiga, lapatai ma faʻalauiloa, faʻapea foʻi ma le tele o faʻaopoopoga. Pau lava le mea e te manaʻomia e faʻaaoga ai pepa a Google o le iai lea o lau faʻamatalaga i lenei 'upega tafaʻilagi ma alu i le //docs.google.com

Faatasi ai ma isi mea, i Google Docs e mafai ona e siiina mai pepa mai lau komepiuta i le tele o faatulagaga lagolago, o loʻo i ai foi se PDF.

Ina ia sii se PDF file i Google Docs, kiliki le ki talafeagai, filifili le faila i luga o lau komepiuta ma sii mai. A maeʻa lena, o le a maua lenei faila i le lisi o pepa o loʻo avanoa mo oe. Afai e te kiliki i luga o lenei faila ma le kuki saʻo, filifili le mea "Tatala ma le" - "Google Docs" i le lisi o talaʻaga, o le a tatala le PDF i le faasologa faʻasologa.

Faasao se PDF faila i le DOCX i le Google Docs

Ma mai iinei e mafai ona e faʻataʻitaʻia lenei faila pe download i le faatulagaga manaʻomia, lea e tatau ona e filifilia Download e pei ona i ai i le lisi o Failauga ma filifili le DOCX mo le sii mai. O le mea e faanoanoa ai, e lei lagolagoina talu ai nei, o lea e mafai ai ona e tatalaina se faila faapena i le Upu 2007 ma sili atu (lelei, poo le Word 2003 pe afai o iai lau plug-in talafeagai).

I lenei mea, ou te manatu, e mafai ona maeʻa lau tautalaga i luga o le autu o tagata liliu mai i luga o le initaneti (o loʻo i ai le tele oi latou ma latou te galulue uma i le ala lava e tasi) ma faʻalauiloa i polokalama ua fuafuaina mo faamoemoega tutusa.

Taoloto polokalama mo le faaliliuina

O afea, ina ia mafai ai ona tusia lenei tusiga, na amata ona ou vaavaai mo se polokalama saoloto e mafai ai ona liliu le pdf i le upu, ma o le tele o nei mea e totogi pe faʻasoa ma faigaluega mo le 10-15 aso. Ae ui i lea, sa i ai pea le tasi, ma e aunoa ma ni faʻamaʻi, ae le o le tuʻuina atu o se isi lava mea e ese mai ia te ia lava. I le taimi lava lea e tasi na te faʻaaogaina atoatoa lana galuega.

O lenei polokalama ua taʻua o le PDF Free i le Word Converter ma e mafai ona sii mai iinei: //www.softportal.com/get-20792-free-pdf-to-word-converter.html. O le faʻatinoga e faia e aunoa ma se mea na tupu, ma a maeʻa ona e tatalaina oe o le a vaai i le faamalama autu o le polokalama, lea e mafai ai ona e faaliliuina le PDF i le format DOC Word.

E pei o auaunaga i le initaneti, pau lava le mea e te manaʻomia o le faʻamaonia le ala i le faila PDF, faʻapea foi ma le pusa e te manaʻo e teu ai le taunuʻuga i le faʻatulagaina o le DOC. A maeʻa lena, kiliki "Suʻe" ma faʻatali mo le taotoga. O mea uma lenei.

Tatala PDF i le Microsoft Word 2013

I le lomiga fou o le Microsoft Word 2013 (e aofia ai ma le Office 365 Home Advanced), e mafai ona e tatalaina faila PDF e pei o lena, e aunoa ma le faaliliuina i soo se mea ma faasaʻo i latou e pei o tusitusiga masani a le Word. A maeʻa lena, e mafai ona faʻasaoina i latou o ni pepa DOC ma DOCX, pe auina atu i le PDF, pe a manaʻomia.