Tatala YouTube Subscriptions

O se tasi o polokalama mo le faitau i taaloga e tasi o ArtMoney. Faʻatasi ai, e mafai ona e suia le tau o fesuiaiga, o lona uiga, e mafai ona e maua le aofaʻi tatau o se tasi punaoa. I lenei faagasologa, ma faʻaleleia le faʻatinoina o le polokalama. Sei o tatou malamalama i lona gafatia.

Faʻalogo i le lomiga fou o ArtMoney

Faatuina o Artmoney

A o leʻi amata faʻaaoga ArtMoney mo ou lava faamoemoega, e tatau ona e vaʻavaʻai i tulaga, lea e tele filifiliga aoga e mafai ona faigofie ai ona faitau i le taaloga.

Ina ia tatalaina le lisi autu e te manaʻomia e kiliki le ki. "Faʻatonu"ona tatalaina lea o se faamalama fou i ou luma ma mea uma e mafai ai mo le teuteuina o le polokalama.

Matua

Vaʻai puupuu i filifiliga o loʻo i totonu o le lisi "Manatu taua":

  • I luga o faamalama uma. Afai e te tuʻuina se siaki i luma o lenei mea, o le polokalama o le a faʻaalia pea i le faamalama muamua, lea e mafai ona faafaigofie ai le faagasologa o le teuteuina o fesuiaiga i nisi o taaloga.
  • Sini. E lua ituaiga o gaioiga e mafai ai ona e faʻaaoga ArtMoney. O se faiga poʻo se faila faila. Fesuiaʻiga i le va oi latou, oe filifili mea o le a e faʻataʻitaʻia - le taaloga (faagasologa) poʻo ona faila (faasolosolo, le tulaga "File (s)").
  • Faʻaalia faʻagasologa. E mafai ona e filifilia mai ituaiga e tolu o faiga. Ae e na o le faʻaaogaina o tulaga le lelei, o lona uiga, "Faʻamatalaga vaaia"lea e tele taaloga e alu ai.
  • Faʻasalalauga gagana ma tusi faʻaaoga. I nei vaega, o loʻo i ai lau filifiliga o le tele o gagana, o le tasi o ia o le a faʻaalia le polokalama ma filifilia ai faʻamatalaga mo le faʻaaogaina.
  • Faʻafouina taimi. O lenei faʻataʻitaʻiga o loʻo taʻu mai ai le umi o le a soloia ai faʻamatalaga. A taimi malolo - o le taimi mulimuli ane na faʻamaumau ai faʻamaumauga faʻamaʻi i totonu o le potu mafaufau.
  • Sui o le atoaga. E mafai ona e ulufale i numera e lelei ma leaga. Afai e filifilia le filifiliga "Saini"o lona uiga o le a faʻaaogaina naʻo numera lelei, o lona uiga, e aunoa ma le faʻailoga itiiti.
  • Faʻamaumauga o Faʻasalalau Foli. O lenei faiga e naʻo le faʻaaliga o le Polokalama e manaʻomia ona faʻatau. I totonu, e mafai ona e filifilia se faletusi o se mea, a maeʻa e mafai ona e faʻamaonia po o faila e mafai e le polokalama ona matamata i ai. A maeʻa lenei filifiliga, ua tuʻuina atu ia te oe le avanoa e suʻe ai se tau aogā poʻo ni tusitusiga i totonu o le pusa ma faila faila.

Faʻaopoopo

I lenei vaega, e mafai ona e faʻaalia le visibility o ArtMoney. E mafai ona e natia le faagasologa, pe a maeʻa o le a le faʻaalia i totonu o le lisi o le gaioiga, lea e faia e tusa ai ma faamalama, pe afai e te filifilia "Faʻamaʻi ou faamalama".

E iai foi i lenei lisi, e mafai ona e faʻatulaga galuega o le mafaufau, lea e avanoa i le Pro version. O lenei mea e mafai ona fesoasoani ia te oe e aloese ai le puipuiga pe afai foi e le mafai e ArtMoney ona tatalaina le faagasologa.

Faitau atili: Faʻamatalaga faʻafitauli: "E le mafai e ArtMoney ona tatalaina le faagasologa"

Suʻe

I totonu o lenei vaega, e mafai ona e faʻasoa faʻasolosolo sailiili mo eseese fesuiaiga, faasaʻo ia numera o le suʻesuʻeina o mafaufauga. E mafai foi ona e filifili pe taofi le faagasologa i le taimi o le suʻega, lea e mafai ona aoga mo taʻaloga lea e suia tele ai punaoa. Faʻapipiʻi foi le laʻasaga muamua ma le taamilosaga.

Le tagata lava ia

O lenei faʻamatalaga e faʻaaogaina pe a teuina ia laulau faʻamatalaga. Faʻaliliu ia laina o lenei faʻamau pe afai e te manaʻo e faʻasoa lau laulau ma le lalolagi.

Faʻamatalaga

O lenei vaega e mafai ai e oe ona suia foliga o le polokalama mo oe lava ia. Avanoa mo le teuteuina o paʻu o le polokalama, o lona uiga, lona atigi pito i fafo. E mafai ona e faʻaaogaina e pei o muamua, ma isi mea e mafai ona sii mai i luga ole Initaneti. E mafai foi ona e faʻaaogaina le vai papatisoga, lona lapopoa ma le lanu.

Manunuʻu

O se mea aoga tele pe afai o le ae faʻaaogaina le polokalama i taimi uma. E mafai ona e faʻapipiʻi le sulufana mo oe, lea o le a faatelevaveina ai nisi o faagasologa, talu ai e te le o sailia ni koni i le polokalama, e tatau lava ona e taomiina se tasi o kulupu autu.

Suia le tau o fesuiaiga

Afai e te manaʻo e suia le aofaʻi o punaoa, manatu, olaga ma isi, ona e manaʻomia lea e faʻatatau i le fesuiaiga fetaui, lea e teuina ai faʻamatalaga e uiga i le tau e manaʻomia. O lenei mea e faigofie lava, e na ona e manaʻomia le iloa o le tau e faʻatau ai se tulaga taua e te manaʻo e suia.

Saili mo le taua tonu

Mo se faʻataʻitaʻiga, e te manaʻo e sui le tau o kalama, fatu. O fuainumera taua ia, o lona uiga, e iai a latou numera, faʻataʻitaʻiga, 14 poʻo le 1000. I lenei tulaga, e tatau ona e:

  1. Filifili le faagasologa o le taaloga manaʻomia (mo lenei, e tatau ona faʻalauiloa le talosaga) ma kiliki "Saili".
  2. O le isi mea e tatau ona e faʻasalalau lau sailiga. I le laina muamua e te filifilia "Tau aogā tatau", ona faʻamaonia lea o lenei tau (le numera o punaoa o loʻo e maua), e le tatau ona e leai. Ma i le kalafi "Ituaiga" faʻaalia "Aʻo (tulaga)"ona kiliki lea "Lelei".
  3. O lenei ua maua e le polokalama le tele o taunuuga, e tatau ona velaina ina ia mafai ai ona maua le mea saʻo. Ina ia faia lenei mea, alu i le taaloga ma sui le aofaiga o le punaoa sa e sailia muamua. Kiliki "Vevela fafo" ma ulufale i le tau na e sui i ai, ona kiliki lea "Lelei". E tatau ona e toe fai le faagasologa o le suʻega seia oʻo ina itiiti le numera o tuatusi (1 pe 2 lauga). O le mea lea, ao lei faia suʻesuʻega fou, e te suia le aofaʻi o le punaoa.
  4. Ia o le numera o tuatusi ua fai si laʻititi, faʻafeiloaʻi i le taumatau saʻo i le kilikiina o le aū. Lanu mumu e tasi le tuatusi, lanumoana - mea uma.
  5. Toe faaigoa lau tuatusi, ina ia aua le fenumiai, o ia e nafa ma ia. Aua e mafai ona e faʻafeiloaʻi tuatusi o punaoa eseese i lena laulau.
  6. I le taimi nei, e mafai ona e suia le tau aogā, pe a maeʻa, o le a suia le aofaʻi o punaoa. O nisi taimi, ina ia mafai ona suia suiga, e tatau ona e toe suia le aofaʻi o punaoa ina ia mafai ona saʻo la latou vili.
  7. I le taimi nei, e mafai ona e faʻapolopolo lenei laulau ina ia le toe faia le faiga o le sailiga i taimi uma. E na o le utaina o le laulau ma suia le aofaʻi o le punaoa.

Faʻafetai i lenei sailiga, e mafai ona e suia toetoe o soo se fesuiaiga i se taaloga se tasi. Ae a faʻapea o loʻo i ai lona taua, o lona uiga, o se numera tele. Aua e te fenumiai lenei mea ma le fiafia.

Saili mo le tau le iloa

Afai ei ai se taua o se taaloga, mo se faataitaiga, olaga, o se faʻataʻitaʻiga poo se faʻailoga, o lona uiga, e le mafai ona e iloa le numera o lona uiga o le aofaʻiga o lau siama soifua maloloina, ona manaʻomia lea e faʻaoga le sailiga mo se tau le iloa.

Muamua e te filifilia se mea i le pusa saili. "Tau le iloa", ona faia lea o se sailiga.

Ma le isi, alu i le taaloga ma faʻaitiitia le tele o lou soifua maloloina. I le taimi o suʻesuʻega, naʻo le suia o le taua i "Faʻaititia" ma faʻaalu le suʻesuʻega seia oʻo ina e maua le numera toʻititi o tuatusi, i le faasologa, suia le aofaʻi o lou soifua maloloina aʻo leʻi suʻeina taʻitasi.

I le taimi nei ua ia te oe le tuatusi, e mafai ona e iloa tonu pe o le a le numera o le taua o le ola maloloina o loʻo iai. Faʻataʻatia le taua e faʻaleleia ai lou soifua maloloina.

Saili mo se tele o tulaga faatauaina

Afai e te manaʻomia le suia o se tulaga maualuga e fuaina i pasene, ona le talafeagai lea o le sailiga e ala i le taua, talu ai e mafai ona faʻaalia pasene i le pepa, mo se faʻataʻitaʻiga, 92.5. Ae faʻapefea pe afai e te le vaʻai i lenei numera pe a uma le numera? O le mea lea e sau ai lenei filifiliga sailiga i le laveai.

A e suʻe, filifili Suʻe mo le: "Tau Aofaʻiga". Ona i le kalafi "Taua" E mafai ona e filifilia po o le fea o lau numera oi ai. O lona uiga, afai e te 22 pasene i luga o lau lau, ona e manaʻomia lea e tuʻu i le koluma muamua "22", ma i le lona lua - "23", ona oʻo loa lea i le numera le numera o loʻo pa'ū pe a uma le 'au. Ma i le kalafi "Ituaiga" filifili "Faatasi ai ma se togi (tulaga masani)"

Pe a faʻavasegaina, oe galue i le auala lava e tasi, faʻamaonia se tulaga faapitoa, pe a uma le suiga.

Faʻamama ma faʻasaoina ia suʻesuʻega

Soo se laasaga e mafai ona faalēaogā. E manaʻomia lenei mea pe afai e te faʻamaonia se numera le saʻo i soo se laasaga. I se taimi faapena, e mafai ona e kiliki i luga o soʻo se tuatusi i le agavale tauagavale ma le kuki saʻo ma filifili le mea "Faʻamalu le suʻeina".

Afai e le mafai ona e faʻamaeʻaina le faagasologa o le sailiga mo se tuatusi patino i le taimi e tasi, ona mafai lea ona e faasaoina lau filiga ma faaauau, mo se faataitaiga, i ni nai aso. I lenei tulaga, faʻapea foi i luga o le laulau i le itu tauagavale, kiliki-ma kiliki "Save Screening". Ona mafai lea ona e faʻamaonia le igoa o le faila ma filifili le faila i le mea o le a faʻaolaina ai.

Lavea ma tatala laulau

A maeʻa lau sailiga mo nisi fesuiaiga, e mafai ona e teuina le laulau ua maeʻa e faʻaaoga le suiga o nisi o punaoa i le tele o taimi, mo se faʻataʻitaʻiga, pe afai latou te toe tuʻuina i le zero peʻa uma tulaga taʻitasi.

E tatau ona e alu i le lisi "Laulau" ma lolomiina "Faasaoina". Ona mafai lea ona e filifilia le igoa o lau laulau ma le nofoaga e te manaʻo e teu ai.

E mafai ona e tatalaina laulau i le auala lava e tasi. E oʻo uma i le lisi "Laulau" ma lolomiina "Download".

O le pau lenei o mea e tatau ona e iloa e uiga i uiga masani ma galuega a le ArtMoney. E lava lenei mea e suia ai nisi o vaega i taaloga taʻitoʻatasi, ae afai e te manaʻo atili, mo se faʻataʻitaʻiga, fatuina o tagata taumatau po o faiaoga, o le a le aoga lenei polokalama mo oe ma e tatau ona e suʻeina ana tala.

Faitau atili: ArtMoney tutusa polokalama faʻapitoa