5 taaloga taʻaloga, taʻutaʻua i totonu o faletalimalo masani

O le mea na tupu o le ata o se tagata taʻavale komepiuta masani e masani ona fesoʻotai ma se talavou po o se alii talavou o loʻo pipii pea i le fale ma se sami e leai se taimi, lea e faʻaaluina i luga o tagata taʻavale mamanu, taʻiala ma RPG i le initaneti. Ae peitai, e le faapea o tamaitai o vaitausaga eseese e le o ni vaisu i taaloga komepiuta. I se isi itu, e tusa lava pe masani ai aiga e sili ona fiafia e faʻaalu o latou taimi paganoa i luga o le tele o faʻataʻitaʻiga i luga o le initaneti, e ono aofia ai ni atinaʻe eseese.

O tamaʻitaʻi e popole i le fale ma le faʻatonuga e mafai ona taʻalo faʻatasi i le tolu-poloketi faʻatulagaga - tala faʻatatau i komipiuta maualuga (atonu e le o silafiaina i latou lava), ma faigofie faʻaaogaina suʻesuʻega. O a taaloga mo faletua ua manatu e sili ona lauiloa ma lauiloa?

O le anotusi

  • Tele taaloga e filifilia e faletua
    • O le Sims Series
    • Stardew vanu
    • Vaʻavaʻa
    • O le olaga e ese
    • Aʻai: Skylines
  • Talosaga i le Initaneti
    • Avatar - o se lalolagi o loʻo iai miti
    • Kisa ma feiloai
    • Pirates Treasures
    • Nano faatoaga
  • Laiti laiti
    • Solitaire
    • Taaloga mai Alavar
  • Faanatinati
  • Kiliki

Tele taaloga e filifilia e faletua

O taʻaloga tetele e aofia ai poloketi lauiloa tetele e faʻasaʻoina e le gata mo Windows, ae mo taaloga foi.

O le Sims Series

O le Sims Life Simulator e lauiloa i teine ​​o vaitausaga uma. O le taaloga e le o se faʻalavelave faʻalavelave e tusa ai ma taaloga: o iinei e mafai ai ona e faʻafesoʻotaʻi ma le faʻafesoʻotaʻi tagata ma le pulea. O tamaitai oe masani i le tausiga o mea uma o le a pulea le tagata e toatasi pe, atonu foi, o se aiga atoa e fatuina ni tulaga lelei ola: faatau mea lelei meafale, faatupuina mafanafana ma fegalegaleaiga lelei i le lalolagi tioata ma fiafia i fonotaga ma uo. E faigata ona fai atu ma le mautinoa le vaega o The Sims o le sili ona lauiloa! O le taimi nei o loʻo i ai le tele o tagata taaalo oe fiafia i le fou o le Sims 4, ma taʻalo i le lua tuai lua Sims.

Mo mataʻitusi o le ata, e mafai ona e faʻasalalau foliga vaaia i nai auiliiliga auʻiliʻili, faʻapea foʻi ma le pikiina o uiga, sini ma mea e fiafia ai

Stardew vanu

Mo le fale sili ona maualuluga, o le vanu o Stardew Valley na sau e suitulaga i faatoaga uila faʻanoanoa. O lenei taaloga e ofo atu e totō lau togalaau, fafaga manu ma alu e fagogota. O mea uma lava e foliga mai e faigofie tele, ae o lenei manatu e matua taufaasese lava, aua a maeʻa le afa itula o taʻaloga, o le a manino lava o Stardew Valley o se tala faʻatusa tele ma se lalolagi ola faʻatasi ma ni tagata mananaia o loʻo e moemiti moni e faauo e aʻoaʻo a latou mealilo e tele. O le tuua o le Vanu o Stardiu mo se taimi umi e le manaʻo ai, ma o le lauiloa o le parsnip o le a paʻu i le pito i tua, tuu atu le avanoa i le sailiga mo le pulelaa pusa ma faalogologo i tala o le olaga o le tafega.

O le autu o le taaloga: o le tagata autu e maua le faatoaga, lea e tatau ona tausia, faaleleia ma faalautele ona tuaoi

Vaʻavaʻa

I totonu o faletalimalo o loʻo i ai i latou e le mafai ona taofiofia le taʻavale lemu ma le lemu. Mo le sili ona malosi o loʻo i ai se MOVA fanafana Overwatch. O le taaloga, muamua lava, e mafai ona tosina mai ai tamaitai talavou ma ona sitaili mananaia, o tagata fiafia ma se tulaga maualalo maualalo. Ona e le matauina lea pe faapefea ona e pikiina le tomai ma amata tufatufaina atu ulu i itu uma, taʻalo mo Hanzo ua leai ni mea. Afai e mu se afi i totonu o lou agaga, ma o loʻo matelaina lou loto i taua, ia mautinoa ia taumafai Overwatch!

Na maua e Overwatch ni iloiloga lelei mai le au faitioga - na matauina e le au suʻega ni tagata eseese, ata vali ma ata mataga

O le olaga e ese

Faʻatautaia e fiafia tele faletua i ata TV. E i ai le tala na latou faʻaaluina le tele o latou taimi avanoa e matamata ai. Ae ui i lea, o nisi ua latou maua se auala e tuufaatasia ai le matagofie i tala pupuu e tele-episodic ma taaloga komepiuta. E fesoasoani lea i fesoʻotaʻiga faʻatasi, lea e filifili ai le tagata taalo mo le tagata autu, mea e manaʻomia ona faia ma le auala e tali ai i lana tagata. O le olaga e Eseese - o se tasi o taaloga sili ona lelei o le a tosoina atu i le fasi fanua ma le ulu. O lenei poloketi o loʻo i ai se faʻatinoga sili ma le ofoofogia o upu sipelaina - o le a alofagia i latou i le mea muamua. O nisi atonu e taua lenei taaloga, ae o le aufailotu o le Squar Enix foafoaga e toaitiiti lava tamaʻitaʻi e talisapaia le loloto ma le gaioiga o le tala i le teineitiiti o Maxine, o le na te iloa le auala e pulea ai le taimi.

O le aoga autu o le taʻaloga o le faʻamalamalamaina lea o nofoaga ma le satu o le lalolagi, faʻapea foʻi ma le tele o faʻasino i galuega moni ma mea faʻapitoa o aganuʻu lauiloa.

Aʻai: Skylines

Masalo o tagata uma o lona laitiiti na moemiti i le fausiaina o lona lava aai, lea o le a galue ai mea uma i le auala e manao i ai. Vāega: Taʻaloga Skyline e mafai ai e oe ona faʻaauau le tofiga o le pulenuu ma fausia ai lau taulaga. E ui lava, atonu o le a le o se faletele, ae o se tamai nuu e matagofie lona natura ma le ea mama, lea o loo i ai se nofoaga mo le tele o togalaau ma laufanua matagofie. Naʻo oe filifili! O le taaloga e maua ai le tele o avanoa mo le pulega, aua o le a mafaufau le au gamers e uiga i le saunia o galuega mo tagata o lo latou taulaga, e uiga i le tuʻuina atu o oloa i faleoloa o faleoloa ma le faʻatulagaina o felaʻuaiga a le lautele!

O le tagata taalo o loʻo galue i le fuafuaina o atinaʻe atinae, tuʻuina o auala, lafoga, faʻapipiʻiina o galuega a le taulaga ma femalagaiga a le lautele, e manaʻomia ona ia tausia le tulaga o le paketi a le taulaga, faitau aofaʻi, soifua maloloina, fiafia, galuega a tagata nofomau ma le faʻaleagaina o le siosiomaga.

Talosaga i le Initaneti

O nei talosaga e sili ona lauiloa i tamaʻitaʻi, aua e mafai ona taʻalo i luga o se komipiuta masani po o se laupepa. Latou te le manaʻomia le faʻatulagaina o polokalame faaopoopo - o le mea sili e le o le faʻagaloina e totogi ai le Initaneti!

Avatar - o se lalolagi o loʻo iai miti

O se mea e fiafia i ai komepiuta taʻaloga Avatar o le a ofoina atu tagata taʻavale e faʻaoga i le ola moni. Ioe, o tagata asiasi i lenei talosaga o le a fatuina ai le latou "lona lua" lona lua e avea ma vaega o se lalolagi tele ma le ofoofogia. O iinei e mafai ona e feiloai ai, talatalanoa, sui o lavalava, faʻavasega lou fale ma e te faaipoipo! O le taaloga e sili ona lelei mo i latou o loʻo sailia ni uo ma faʻafiafiaga fesoʻotaʻiga malie!

O faʻasalalauga ma galuega, taimi paganoa ma fesoʻotaʻiga, taleni taleni ma le manuia i le galuega filifilia ua avanoa mo i latou e taaalo i le Avatar; e le gata i lea, e mafai ona e taumafai e manumalo i le au

Kisa ma feiloai

Faʻataʻitaʻiga VKontakte talosaga o le a apili atu ia i latou e iloa le mea o se fagu faʻailoga. O iinei e mafai ona e maua ai se taimi malie, maua ni uo fou ma e feiloai foi i lou alofa! O tagata uma o loʻo auai i se laulau lapoa e mafai ona faʻaalia le agaalofa mo se isi tagata taalo puʻe. O ai na te iloa le mea e amataina ai le fesoʻotaʻiga o le a taʻitaʻia ai.

O le upega tafaʻilagi e mulimuli i tulafono masani o le taʻalo ma se fagu: e mafai ona e tuʻuina atu se kisi pe faʻatumu se manaʻoga, e mafai ona e uia lau ala e te fiafia i ai mo tagata uma, pe folasia se pologa mama, ma tusi ai se savali patino i lē e te fiafia i ai.

Pirates Treasures

E le tatau ona taitaisese faufautua a Pirates io latou igoa. I luma atu o tatou e le o se taaloga masani, ae o se taaloga faigofie mai le faasologa "tolu i le laina". Mo nisi mafuaʻaga, na fiafia tagata fiafia e nonofo i luga o fesoʻotaʻiga lautele! O lenei taaloga e iloa lelei le ala e teteʻi ai ma e masani ona masani ai i tagata taaalo. Afai e te manaʻo e vave faʻavevesi ou mafaufauga, o le Pirate Treasure o le mea e te manaʻomia!

Pirates Treasures o se vaega o paso lea e mafai ona e faʻaauau ai oe lava i soo se mea ma i soo se taimi; latou te le manaʻomia se tali faʻapitoa, taʻalo musika poʻo lima uma e pulea

Nano faatoaga

Faatoaga Faatoaga "Faatoaga Sili ona Fiafia" ua leva ona le faateia ai faletua. Tuuina atu ia i latou se taaloga fou ma ni manatu manaia! Na mafai e tagata atinaʻe o Nano-farm game ona suʻeina! O le vaaiga faʻaonaponei faʻavaomalo faʻapitoa na faia ai le faʻaaogaina o le masini faʻapitoa i tagata VKontakte. Nano-faatoaga e silia ma le 7 miliona tagata faʻaaoga i le lalolagi atoa, o le toʻatele oi latou o teineiti.

O le autu o le taaloga o le totoina o ituaiga fualaau faisua, fualaau aina ma ola ai manu, e le o faamoemoeina ma fetuutuunai faafouga e tatala i vaiaso taitasi.

Laiti laiti

O le tele o taimi, o se taʻaloga laʻititi o se filifiliga o le televise. I le avea ai o se tulafono, o nei polokalama e leai se totogi ma e mafai ona faʻapipiʻiina i luga o le komepiuta e ala i le le mafai. O nei mea e aofia ai siaki mataʻitusi, siaki, backgammon, solitaire.

Solitaire

O le faʻaaluina o taimi paganoa mo le tagata nofo toʻatasi e alofa ia i latou e le tele se taimi mo isi faafiafiaga. Faʻalauteleina se tasi pe lua ni pa i le "Solitaire" poʻo le "Spider" i luga o le mea sili ona maualuga - o se mea fiafia tele. O aiga e pei o taaloga e tosina atu ai le faigofie o taaloga, faigofie o le atinaʻe ma le leai o se mea e sii mai ai: tasi le kiliki i le igoa, ma amata le faagasologa fiafia!

O le toʻatele o tagata fiafia i le taaloga e talitonu o le falepuipui lauiloa a Bastille na avea ma nofoaga na tupu ai taaloga solitaire, o pagota faapolokiki ma pagota ei ai suafa taualoa e le o ni taaloga, ae o o latou lima na faʻapipiʻi atu i kata, o lea na faia ai ni laasaga na manaʻomia ai le onosai - o le upu tonu lea -o le leo e pei o le tagata nofo toatasi

Taaloga mai Alavar

Polokalama mai Alavar foliga faigofie, malie ma faafiafiaga. O le falemaʻi o se tasi lea o taʻaloga Rusia-devs e atiina ae ai ni mea laiti ma le fiafia mo komepiuta patino ma telefoni. O nisi o poloketi sili ona lelei o loʻo i fafo e pei o le lauiloa "Jolly Farm", "Masyanya", "Mo le 80 aso i le salafa o le lalolagi" ma isi.

I taaloga Alala, o galuega eseese o le a le mafai ai ona e le fiafia, ma o le a sau pea uo i le laveai

Faanatinati

O nisi o taaloga sili ona faigata mo komepiuta a le tagata lava ia o sailiga. E moni lava, e oʻo lava io latou tulaga o loʻo i ai ni poloketi faʻapitoa i le mea e tatau ai i tagata taaalo ona suʻe ni mea i luga o le lau ma faʻamatalaga ina ia mafai ona agai i luma i le isi nofoaga pe faʻamaeʻa ai se misiona patino. O se tasi o sailiga sili ona lauiloa i totonu o faletalimalo o le Nancy Drew, lea e faavae i tala a Caroline Keane. Taaloga e ofoina atu e suʻesuʻe solitulafono, vaavaai mo faʻataʻitaʻiga i nofoaga ma faʻaaogaina e faasaga i masalosaloga.

Nancy Drew e lauiloa e le gata i tagata fiafia tusi - o se faasologa o taʻaloga e uiga i se teineitiiti taʻutaʻua talavou ua manumalo i loto o le tele o tagata saili i le lalolagi atoa.

Kiliki

O se tasi o ituaiga sili ona le taua o taaloga i luga o le PC, e ui e le o iloga i se taʻaloga mataʻutia, ae e mafai ona faʻamalosia mamafa ma mo se taimi umi. E le manaʻomia e le au taʻavale ona faʻaaoga soʻo se tomai ma tomai faʻapitoa e faʻafesoʻotaʻi ai tomai e ausia ai le lelei sili. Clickers ma kiliki e galulue e ala i le kiliki o le kulutiti o le kiore. O le mafuaʻaga lea e sili ai i nisi taimi le faʻailoaina o le faʻaiʻuga i nei taʻaloga malie ma faʻaleleia le faʻatinoina o tala. Shakes ma Fidget, Clicker Farmer, Cookie Clicker ma le Epic Creature Hunter e tu i fafo i le sili.

Clickers o se ituaiga fou o taaloga i luga o le initaneti lea o le a fesoasoani e faamāmā le loto vaivai ma pasia le taimi ma le fiafia.

E tele mea e iloa e aiga e uiga i faafiafiaga komepiuta! O nisi o taaloga e filifilia e nei tamaitai e mafai ona faateʻia ma tuai mo itula uumi. Ma o a mea e taʻalo ai lau faletua masani, e ono aofia ai ou tina, tinamatua, tuafafine ma uo teine? Fetufaai tali i faʻamatalaga ma taʻu mai po oa taaloga ua uma ona latou faʻaogaina oe!