Faʻafefea ona tufatufa le Initaneti mai lau telefoni e ala i le Wi-Fi

Lelei lelei i tagata uma.

E i ai i tagata uma ia tulaga e manaʻomia vave ai le Initaneti i luga o se komepiuta (po o le komepiuta), ae leai se Initaneti (tapeina pe o iai i se vailaau e le faaletino). I lenei tulaga, e mafai ona e faʻaaogaina se telefoni feaveaʻi (i luga o le Android), lea e faigofie ona faʻaaoga e avea o se modem (avanoa avanoa) ma tufatufaina le Initaneti i isi masini.

Pau lava le tulaga: e tatau i le telefoni ona maua le Initaneti e faʻaaoga ai le 3G (4G). E tatau foi ona lagolagoina le mode modem. O telefoni faʻaonapo nei o loʻo lagolagoina lenei (ma e oʻo lava i fuafuaga tau tupe).

Laasaga i lea Laasaga

Taua taua: o nisi o mea i totonu o faatulagaga o telefoni feaveai e ono eseese, ae o se tulafono, e foliga tutusa ma e faigata ona e fenumiai.

Laasaga 1

E tatau ona e tatalaina le telefoni. I le "Wireless Network" (i luga o le Wi-Fi, Bluetooth, ma isi), kiliki le "More" button (pe faaopoopo foi i le Ata 1).

Fig. 1. Faʻatulagaga telefoni wi-fi.

Laasaga 2

I tulaga maualuga, alu i le mode modem (o le filifiliga lea e tuʻuina atu ai le Initaneti mai le telefoni i isi masini).

Fig. 2. Taiala Modem

Laasaga 3

Lenei e tatau ona e faʻaali le ala - "Wi-Fi hotspot".

I le auala, faamolemole ia matau e mafai e le telefoni ona tufatufa le Initaneti ma faʻaaoga le fesoʻotaʻiga e ala i USB USB poʻo le Bluetooth (i lenei tusiga ou te mafaufau i le fesoʻotaʻiga e ala i le Wi-Fi, ae o le fesoʻotaʻiga e ala i USB o le a tutusa).

Fig. 3. Modem Wi-Fi

Laasaga 4

I le isi itu, seti le nofoaga o avanoa (Fig 4, 5): e tatau ona e faʻamaonia le igoa fesoʻotaiga ma lana upu faʻaulu e faʻaaoga ai. O lenei, o se tulafono, e leai ni faafitauli ...

Ata ... 4. Faʻatonu le avanoa i se Wi-Fi.

Fig. 5. Faatu le igoa o le initaneti ma le upu faila

Laasaga 5

I le isi itu, liliu le komepiuta (mo se faʻataʻitaʻiga) ma maua se lisi o fesoʻotaiga Wi-Fi avanoa - e aofia ai i tatou. E totoe na o le faʻafesoʻotaʻi i ai e ala i le tusia o le upu faʻamaonia na matou faʻatutu i le laasaga muamua. Afai e saʻo mea uma, o le ai ai le initaneti i le komepiuta!

Fig. 6. E i ai se 'upega tafailagi Wi-Fi - e mafai ona e faʻafesoʻotaʻi ma galue ...

O le lelei o lenei metotia o le: agavaʻa (faʻapitoa i le tele o nofoaga e leai se initaneti faʻainitaneti), agavaʻa (e mafai ona tufatufaina atu le Initaneti i le tele o masini), saoasaoa o avanoa (faʻapipiʻi ni nai tafaʻi ina ia avea le telefoni ma se modem).

Moli: o le telefoni feaveaʻi e vave ona faʻasao, maualalo le saoasaoa o fesoʻotaʻiga, o le fesoʻotaʻiga e le maluelue, maualuga ping (mo gamers, o lea ituaiga o fesoʻotaiga e le aoga), feoaiga (e le mo i latou e le tele le feoaiga i le telefoni).

I lenei mea o loʻo ia te aʻu mea uma, galuega manuia 🙂