Faʻasalaga le lela uila USB

I totonu o lenei tusiga o le a tatou tilotilo i le ofisa o le telefoni leo a Ardor. O ana meafaigaluega autu e taulai tonu lava i le fatuina o le leo mo vitio ma ata tifaga. E le gata i lea, o le faʻafefiloi ma le faʻafefiloi o loʻo faʻatinoina iinei, ma o isi gaioiga e faia ai leo lelei. Sei o tatou agai i lalo i se auiliiliga auiliili o lenei polokalama.

Polokalame mataitu

O le uluai faʻalauiloaina o Ardor e faʻatasi ma le tatalaina o nisi nofoaga e manaʻomia e faʻatino aʻo leʻi amataina le galuega. Muamua o loʻo faʻatulaga le mataʻituina. O se tasi o auala e faʻalogo ai i le faʻamaufaʻailogaina o loʻo filifilia i le faamalama, e mafai ona e filifili e taʻalo le masini faʻapipiʻiina po o se mea e faʻafefiloi i fafo, ona le auai ai lea o le polokalama.

Le isi, Ardor e faʻatagaina oe e faʻamaonia se vaega e mataituina. E lua foʻi filifiliga iinei - faʻaaoga saʻo le pasi pasi poʻo le faia o se pasi faaopoopo. Afai e le mafai ona e faia se filifiliga i le taimi nei, ona tuu lea o le tulaga le lelei, i le lumanai e mafai ona suia i totonu o le faatulagaga.

Galue ma sauniga

E tofu poloketi taʻitasi i se isi pusa lea o le a tuʻuina ai faila vitio ma leo, faʻapea foʻi ma faʻamaumauga faaopoopo o le a faʻaolaina. I totonu o le faamalama faapitoa faatasi ai ma sauniga, e tele ni faʻataʻitaʻiga na faia muamua ma faʻasologa mo galuega maualuga, leo leo poʻo le ola lelei. Faʻamolemole filifili se tasi ma fatu se pusa fou i le galuega faatino.

MIDI ma leo faʻalogo leo

Ardor e tuʻuina atu i tagata o loʻo faʻaogaina le tele o filifiliga mo le faʻatulagaina o meafaifaʻaili fesoʻotaʻi, masini e taʻavale ai ma masini pueina. E le gata i lea, o loʻo i ai se galuega o le faʻaogaina o leo, lea o le a sili ona lelei le leo. Filifili tulaga manaʻomia pe tausia mea uma e ala i le faaletonu, a maeʻa ona faia lea o se sauniga fou.

Faʻamatalaga tele-track

O le faʻataʻitaʻiga iinei o loʻo faʻataunuʻuina nai lo le tele o fale telefoni feaveaʻi. I lenei polokalame, o laina ma faailoga, lapoa ma faailoga o tulaga, o laulau ma le numera o fuainumera o loʻo faʻaalia i le pito i luga, faʻatasi ai ma vitiō vitiō ua faaopoopo i lenei vaega. Lalo o ni auala eseese na fatuina. O loʻo i ai se numera aupito maualalo o faʻaoga ma meafaigaluega e pulea.

Faaopopoina o taʻaloga ma plugini

O galuega autu i Ardor e faia i le faʻaaogaina o taʻavale, paʻu ma pusa faaopoopo. O ituaiga uma o faailo leo e faʻavaeina lana lava vaʻavaʻavaʻaʻi ma ni faʻamaumauga maʻoti ma galuega. O le mea lea, o meafaifaʻalo taʻitoʻatasi po o leo e tatau ona tuʻuina atu i se ituaiga patino o le ala. E le gata i lea, o la latou faʻaopoopoga faʻaopoopo.

Afai e te faʻaaogaina le tele o ala tutusa, ona sili atu lea ona saʻo le fesuiaʻi oi latou i vaega. O lenei gaioiga e faia i se faamalama faapitoa, lea o loʻo i ai le tele o tufatufa faʻamau. O le ae manaomia le tuʻuina o pusa talafeagai, seti le lanu ma tuʻu le igoa o le kulupu, a maeʻa o le a siitia atu i le faatonu.

Meafaigaluega tau pulega

E pei o fale faigaluega uma, o lenei polokalama e iai le vaega e pulea. O le taʻaloga autu ma le puʻeina o meafaigaluega. E le gata i lea, e mafai ona e filifilia ni ituaiga o le pueina o mea, seti le toe foʻi mai ole taavale, sui le taamilosaga o le ala, o se vaega o le fatu.

Track Control

I le faʻaopoopoina i tulaga faʻataʻatia, o loʻo i ai se faʻatonuga o le auala, puleaina o le voluma, paleni paleni, faʻaopopoina o aʻafiaga poʻo le faʻaaogaina atoa. Ou te fia taʻua foi le avanoa e faaopoopo ai se faamatalaga i le auala, o le a fesoasoani e aua nei galo se mea pe tuu se faʻamanatuga mo isi tagata faʻaoga o lenei vasega.

Oloa Faʻamatalaga

Ardor tulaga lava ia e pei o se ata tifaga ata. O le mea lea, e mafai ai e oe ona faʻaulufaleina le vitio talafeagai i totonu o le sauniga, seti lona faatulagaga, ona transcode ma faaopoopo le vitio i le faatonu. Faamolemole ia matau e mafai loa ona e tipi ese le leo, ina ia e le muffle e ala i le fetuutuunai o le leo.

O se eseesega o le pese ma le vitio o le a faʻaalia i le faatonu, o le a otometi lava ona faʻaaogaina faailoga o tulaga, ma afai ei ai le leo, o le a faʻaalia le taimi le tumau. O le tagata o le a na o le taʻavale i le tifaga ma fai le leo o gaoioi.

Mama

  • E i ai se gagana Rusia;
  • Se numera tele o faatulagaga;
  • Faʻafeiloaʻi fetuʻutuʻi fetuʻutuʻi;
  • O loʻo i ai uma mea faigaluega ma galuega manaʻomia.

Faʻafitauli

  • Ua tufatufaina atu le polokalame mo se totogifuapauina;
  • O nisi faamatalaga e le faaliliuina i le gagana Rusia.

I lenei tusiga, matou te tilotilo atu i se masini leo telefoni feaveaʻi Ardor. I le faaputuputuina, ou te fia matauina o lenei polokalame o se fofo lelei mo i latou o loo fuafua e faatulaga ni faafiafiaga i luga o le olaga, auai i le fefiloi, fefiloi leo poo le leo o ata vitio.

Talia le Ardor Trial

Faʻalogo i le lomiga lata mai o le polokalama mai le nofoaga aloaia

Vitio osofaʻi masini komepiuta AutoGK Faʻamatalaga mo Fesoʻotaʻiga ma iTunes e faʻaaoga ai faʻamatalaga puʻe Realtek High Definition Drivers Audio

Faasoa atu le tusiga i fesoʻotaʻiga faʻasalalauga:
Ardor o se masini leo telefoni feaveaʻi, o le autu autu o le taulaʻi i le faʻafefiloi, faʻafefiloi leo o leo. E le gata i lea, e mafai ona faʻaaogaina lenei polokalama mo tafaoga taʻavale po o sipuni leo.
Faigaluega: Windows 10, 8.1, 8, 7, XP
Category: Iloiloga Polokalame
Faʻapupulaina: Paul Davis
Tau: $ 50
Toa: 100 MB
Gagana: Rusia
Version: 5.12