GameGain 4.3.5.2018

Aʻo galue i laulau, e masani ona manaʻomia le faʻamalamalamaina o totoa mo se igoa patino. O lenei igoa atonu o le igoa o le sui, igoa faaiu o le tagata faigaluega, numera o le matagaluega, aso, ma isi. E masani lava, o nei igoa o ulutala o manoa, ma o le mea lea, ina ia mafai ai ona fuafua le aofaiga mo elemene taitasi, e tatau ona aotele mea o loʻo i totonu o sela o se laina faapitoa. O nisi taimi o le faʻaopoopoga o faʻamaumauga i laina na faia mo isi faʻamoemoega. Seʻio tatou tilotilo i auala eseese pe mafai faapefea ona fai lenei mea i Excel.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona fuafua le aofaiga i Excel

Faʻatulagaina o Tulaga Faatauaina i totonu o se Manoa

I le lautele, o tulaga taua i totonu o se laina i Excel e mafai ona aoteleina i ni auala autu se tolu: faʻaaogaina se fua faʻatatau, e faʻaaoga ai galuega ma le autū. I lenei tulaga, o nei metotia e mafai ona vaevaeina i ni numera sili atu ona maʻoti.

Metotia 1: fua faʻatatau

Muamua lava, sei o tatou vaʻavaʻai pe faʻapefea, faʻaaogaina se fua faʻatatau, e mafai ona e faʻatatauina le aofaiga i se laina. Sei o tatou vaʻai pe faʻapefea ona galue lenei metotia i se faʻataʻitaʻiga faʻapitoa.

E iai la matou laulau e faʻaalia ai tupe maua o faleoloa e lima i le aso. Teu fale o igoa o le laina ma aso o igoa o le koluma. E tatau ona tatou faʻatatauina le aofaiga atoa o tupe maua a le faleoloa muamua mo le taimi atoa. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona tatou faia se faʻaopoopoga o sulu uma o le laina, lea e faasino i lenei mataitusi.

  1. Filifili le suauʻu lea o le a faʻaalia ai le iuga maeʻa o le faitauina o le aofaiga. Matou te tuuina se faailo iina "=". Na matou tuua-kiliki i luga o le potu muamua i lenei laina, lea e aofia ai ma numera numera. E pei ona mafai ona e vaʻaia, o lona tuatusi o loʻo faʻaalia tonu i totonu o le aitema e faʻaalia le aofaiga. Matou te tuʻuina se faʻailoga "+". Ona kiliki lea o le isi cell i le laina. I lenei auala matou te suia ai le faʻailoga "+" faatasi ai ma tuatusi o sela o le laina e faatatau i le faleoloa muamua.

    O se taunuuga, i la tatou mataupu faapitoa, tatou te maua le faiga lenei:

    = B3 + C3 + D3 + E3 + F3 + G3 + H3

    E masani lava, pe a faʻaaoga isi laulau, o lona foliga mai o le a eseese.

  2. Ina ia maua le aofaʻiga o tupe maua mo le uluai taʻaloga kiliki i luga o le ki Ulufale luga o le komepiuta. O le taunuuga o loʻo faʻaalia i totonu o le cell lea na i ai le faʻatulagaga.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o lenei metotia e faigofie ma e le mafai ona maua, ae o loʻo i ai se tasi o taui sili. I luga o lona faʻatinoga, e manaʻomia ona faʻaalu se tele o taimi pe a faʻatusatusa i na filifiliga o loʻo tatou iloiloina i lalo. Ma afai e tele ni koluma i le laulau, o le a sili atu le tau o le tau.

Metotia 2: Tausaga Autu

O se auala vave tele e faʻaopoopo ai faʻamaumauga i se laina o le faʻaaogaina lea o se vaega tupe.

  1. Filifili uma sela e iai numera numera o le laina muamua. O le filifiliga e faia i le uuina o le kulimi taumatau. Alu i le lisi "Aiga"kiliki le ata "Faʻamalo"lea o loʻo i luga o le faʻamau i le poloka o meafaigaluega Faʻasaga.

    O le isi filifiliga e valaau ai le tupe a le auto o le alu i le lisi. "Faatulagaga". O loʻo i ai se poloka o meafaigaluega "Faletusi Faʻamasinoga" luga o le lipine kiliki i le ki "Faʻamalo".

    Afai e te le manaʻo e faʻaseʻe i luga o taʻapa, a uma ona filifili le laina, e mafai ona e faʻapipiʻiina se tuʻufaʻatasiga o ki vevela Alt + =.

  2. Po o le a lava le gaioiga mai manipisi ua faʻamatalaina i luga ua e filifilia, o le numera o le a faʻaalia i le taumatau o le filifili filifilia. O le a avea ma aofaiga o tulaga taua o manoa.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o lenei metotia e mafai ai e oe ona faʻatusatusa le aofaʻi i se laina sili atu le vave nai lo le lomiga muamua. Ae ua i ai foi sona sese. E aofia ai i le mea moni o le aofaʻi o le a faʻaalia i le taumatau o laina vaʻai filifilia, ae le o le nofoaga e manaʻo ai le tagata e manaʻo.

Metotia 3: SUM function

Ina ia foia ia vaivaiga o auala e lua o loʻo faamatalaina i luga, o le filifiliga e faʻaaoga ai le galuega o loʻo aofia i Excel e taʻua SUM.

Pule SUM e aʻafia i le kulupu o mathematics functions Excel. O lana galuega o le faaopoopo lea o numera. O le tuufaatasiga o lenei galuega e faapenei:

= SUM (number1; number2; ...)

E pei ona mafai ona e vaʻai, o finauga a lenei tagata faʻapipiʻi o fuainumera poʻo tuatusi o sulu o loʻo i ai. O latou fuainumera e mafai ona oo atu i le 255.

Sei o tatou vaʻai pe faʻapefea ona e faʻaputuina elemene i se laina e faʻaaoga ai lenei tagata faʻaoga e faʻaaoga ai le faʻataʻitaʻiga o la matou laulau.

  1. Filifili soo se sooga avanoa i luga o le pepa, lea tatou te manatu e faʻaalia ai le taunuuga o le faʻatusatusaga. Afai e te manaʻo ai, e mafai ona e filifilia i luga o le isi laupepa o le tusi. Ae e seasea ona tupu le mataupu, talu ai i le tele o tulaga, e sili atu ona faigofie ile tu masani tuʻuina se televise e faʻaalia ai totoa i luga o le laina tutusa e pei o faʻamaumauga fuafuaina. A uma ona faia le filifiliga, kiliki i luga o le ata "Insert function" i le tauagavale o le faʻataʻitaʻiga pa.
  2. E tamoe le meafaigaluega o loʻo taʻuina ai le igoa Wizard Function. Matou te ulu i totonu i le vaega "Matematika" ma mai le lisi o tagata e faʻapipiʻi, filifili le igoa "SUMM". Ona kiliki ai lea o le ki. "Lelei" i le pito i lalo o le faamalama Pule sili.
  3. Faʻatonuina le matala o le faʻatonuga o le faʻatonu SUM. E oo atu i le 255 vaomatua e mafai ona i totonu o lenei faamalama, ae o le foia o le faafitauli tatou te manaomia na o le tasi le fanua - "Numera 1". I totonu e manaʻomia ona e ulufale i faʻamaumauga o le laina, o tau e tatau ona faʻaopopo. Ina ia faia lenei mea, matou te tuu le pala i totonu o le fanua ua faʻamaonia, ma, a uma le patipati o le kulimi taumatau, filifili le numera numera atoa o le laina matou te manaʻomia ma le fetuu. E pei ona mafai ona e vaʻaia, o le tuatusi o lenei vaega o le a faʻaalia vave i totonu o le fanua o le faitotoʻa o finauga. Ona kiliki ai lea o le ki. "Lelei".
  4. A maeʻa ona matou faia le faʻamatalaga faʻamaonia, o le aofai o tau o le laina o le a vave ona aliali mai i totonu o le cell na matou filifilia i le taimi muamua o le foia o le faafitauli i lenei auala.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o lenei metotia e faigofie tele ma faigofie tele. Faamaoni, e le mo tagata uma e faaaogaina, e le moni. O le mea lea, oi latou e le iloa e uiga i lona i ai mai i punaʻoa eseese e seasea mauaina i totonu o le Excel.

Lesona: Matai o Matafaioi i Excel

Metotia 4: Tulaga Faatapulaʻa o le Faatapulaaina o Masima i Lalo

Ae o le a le mea e fai pe afai e te manaʻomia le aotelega e le tasi ma le lua laina, ae, e fai mai 10, 100 poʻo le 1000? E taua tele mo laina taitasi ona faʻaogaina laasaga o loʻo i luga? E pei ona i ai, e le o se mea. Ina ia faia lenei mea, ia na o le kopiina o le faatulagaga o le summation i isi sela e te fuafua e faaali atu le aofaiga i luga o laina totoe. E mafai ona faia lenei mea i le faʻaaogaina o se meafaigaluega o loʻo tauaveina ai le igoa o le tagata e faʻatumu.

  1. Matou te faia le faʻaopoopoga o tau aogā i le laina muamua o le laulau i soo se auala na faʻamatala muamua. Tuu le taula i le pito i lalo taumatau o le cell lea e faʻaalia ai le fua o le fua faʻatatau poʻo le faʻatinoga. I lenei tulaga, e tatau ona suia foliga o le peʻa ma ia liua e avea ma se mea e faatumuina, lea e pei o se koluse. Ona matou uu lea i lalo le faamaumatau agavale ma toso i lalo le fetuu, e tutusa ma sulu ei ai igoa o laina.
  2. E pei ona mafai ona e vaʻavaʻai, ua faatumulia uma sulu i faʻamaumauga. Ole aofaiga lenei o tau ile eseese ile laina. O lenei taunuʻuga na maua ona, e ala i le lē mafai, o sootaga uma i Excel e faʻatalatalanoa, e le o faʻamaoni, ma suia a latou faʻasalaga pe a kopiina.

Lesona: Faʻapefea ona fai le auto-maeʻa i Excel

E pei ona mafai ona e vaʻaia, i le Excel e tolu auala taua e fuafua ai le aofaʻi o tau i laina: fua faʻasologa, tupe faʻaalu ma le SUM galuega. O nei filifiliga taʻitasi e iai ona lelei ma faʻafitauli. O le auala pito sili ona faigofie ma le faigofie o le faʻaaoga lea o se fua faʻatatau, o le filifiliga sili ona vave o le aofaʻi o le auto, ma o le sili ona lautele o loʻo faʻaaogaina le SUM operator. I le faʻaopoopoga, faʻaaogaina le faailoga faʻatumu, e mafai ona e faia se faʻasalalauga maualuga o tulaga taua i laina, faia i se tasi o auala e tolu na lisiina i luga.