Matou te tapeina le Avito

A maeʻa ona e faʻatau le taaloga i Steam, e tatau ona e sii maia. O le faagasologa o le download e matuai faalagolago i le saoasaoa o lau initaneti. O le televave o sau Initaneti, o le saoasaoa o le ae mauaina se taaloga faʻatau ma e mafai ona e amata taʻalo. E taua tele lenei mea mo i latou o loʻo mananao e taʻalo i le taimi na faʻasaʻolotoina ai. I le faaopoopo atu i le saoasaoa o lau fesoʻotaiga Ipuite, o le umi ole downloadga e aʻafia foi e le 'auʻaunaga na e filifilia ile Steam. O le 'auʻaunaga filifilia lelei e mafai ai e oe ona faʻatele le saoasaoa o le download i le lua pe sili atu taimi. Faitau e aoao pe faʻapefea ona faateleina le saoasaoa o le saoasaoa i le Steam.

O le manaʻomia mo se saoasaoa maualuga o le siiina o taaloga e amata ona sili atu ona faanatinati, e pei ona faateleina le tele o le taaloga i tausaga uma. Afai o le tele o taaloga e tusa ma le 10-20 gigabytes, i le taimi nei, o taʻaloga e sili atu ma le 100 Gigabytes i luga o le hard drive a le tagata e le o se mea faigata. O le mea lea, ina ia le mafai ona maua se taʻaloga se tasi mo ni nai aso, e taua le faʻatutuina o nofoaga saʻo i uta i Steam.

Faʻafefea ona faʻaateleina le saoasaoa o le siiina i luga o le Steam Ina ia mafai ona suia suiga o le download, e tatau ona e alu i le tulaga aoao lautele. E faia lenei mea i le faʻaaogaina o le pito i luga o le tagata faʻatau mai Steam. E tatau ona e filifili Seti vaʻaia.

O le mea e sosoo ai e tatau ona e alu i le taʻaloga o faʻamaumauga. O loʻo faʻaalia i le upu "Faʻamaumauga." Faatasi ai ma lenei laupepa, e mafai ona e faateleina le saoasaoa o le sau i luga o le Steam.

O le a le mea o loʻo i ai i luga o lenei tulaga faʻamau? I le pito i luga o loo i ai se ki mo le filifilia o se nofoaga - "download". Faatasi ai ma le Nero 8, e mafai ona e suia le faila pe a vaʻaia taaloga a Steam. O le faatulagaga o loʻo taua i lalo e taua tele mo le saoasaoa o le siiina. O le vaega o le download e nafa ma le faʻamaumauga o le ae downloadina le taaloga mai. Talu ai o le toatele o le matou au faitau e nonofo i Rusia, mulimuli ane, e tatau ona latou filifilia itulagi Rusia. E tatau ona alu ese mai le mamao ma le nofoaga o le itumalo ua filifilia. Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te nofo i Novosibirsk pe latalata i lenei 'aʻai poʻo le Novosibirsk eria, ona e tatau lea ona e filifilia le itu o Russia-Novosibirsk. O lenei mea o le a saoasaoa vave ai le utaina i totonu o le Steam.

Afai e latalata ia Moscow ia oe, ona filifili lea o le eria talafeagai. I isi tulaga, e tatau ona e faia i se auala talitutusa. O nofoaga sili ona leaga mo le siiina mai Rusia o teritori Amerika, faapea foi ma tagata faigaluega o Europa i Sisifo. Ae afai e te le ola i Rusia, o lona uiga e aoga le taumafai i isi vaega o le siiina mai. A maeʻa le suiga o le eria, e tatau ona toe toe amata Steam. O le taimi nei e tatau ona faatelevave le saoasaoa. I luga foi o lenei laupepa o loʻo i ai se faʻatinoga - faʻasologa o le saoasaoa vave. Faʻatasi ai, e mafai ona faʻatapulaʻaina le saoasaoa o le saoasaoa o le saoasaoa o taʻaloga. E tatau lea mea ina ia mafai ona e faʻaaogaina le Initaneti mo isi pisinisi pe a siiina taaloga. Mo se faʻataʻitaʻiga, matamata i vitio i le YouTube, faʻasalalauga faʻalogo i musika, ma isi.

Faʻapea o lau Initaneti e maua faʻamaumauga i se saoasaoa o le 15 megapipe i le lua, i le faasologa. Afai e te siiina le taaloga mai Steam i lenei saoasaoa, o le a le mafai ona e faʻaogaina le Initaneti mo isi gaoioiga. I le setiina o le tapulaa i le 10 megapiita i le sekone, e mafai ona e faʻaaogaina le 5 megapiiti e totoe e faʻaoga ai le Initaneti mo isi faʻamoemoega. O le faatulagaga o loʻo i lalo e nafa ma le suia o le saoasaoa o le siiina o taʻaloga ao matamata i taʻaloga i luga ole Steam. O le filifiliga e faʻagesegese le saoasaoa o le download e manaʻomia ina ia mafai ai ona faʻasaʻoloto le ala o Initaneti. O le saoasaoa o le saoasaoa o le taaloga o le a faaititia. O le nofoaga mulimuli e nafa ma le faʻatulagaina vave o le faʻaaliga. O le faʻaaogaina le download o le saoasaoa o loʻo faʻaalia i megabytes, ae mafai ona e sui i megabytes. Mo le tuʻuina o tulaga manaʻomia, taumafai e sau soʻo se taaloga. Vaʻai pe na faapefea ona suia le saoasaoa o le siiina.

Afai ua mamafa le saoasaoa, ona taumafai lea e sui le vaega ole download i le isi. A uma suiga taʻitasi, siaki pe faapefea ona suia le saoasaoa o le saoasaoa o taaloga. Filifili le itulagi e mafai ai e oe ona maua ni taaloga i le saoasaoa tele.

O lenei ua e iloa le auala e faʻaleleia ai le saoasaoa o le saoasaoa i le Steam.