Faʻafefea ona faʻatumu le Faletupe QIWI e faʻaaoga ai le auaunaga Yandex.Money


I le taimi nei, e le o taimi uma e mafai ai ona faʻaaogaina ma faʻafefe tupe mai se atotupe i se tasi o tupe totogi i se atotupe i seisi. O nisi taimi o lenei faagasologa e tele ni aso, o nisi taimi e tupu mea uma i komiti tetele, ma o nisi taimi i taimi uma. Ae o le faaliliuga o Yandex.Money, o Qiwi o loo lelei lava.

Faʻaliliuina tupe mai Yandex i Kiwi

E tele auala lelei e faʻafeiloaʻi ai tupe mai le Yandex.Money polokalama i le atotupe i QIWI Wallet. Mafaufau i nisi o na mea ina ia mafai ona filifili le mea e sili ona talafeagai.

Metotia 1: Faʻaliliuga saʻo mai le polokalama

E leʻi leva talu ai nei, ua aliali mai se avanoa i le Yandex.Money polokalama e faʻapipiʻi saʻo atu ai i le atotupe Qiwi. E faigofie tele ma e le manaʻomia se komiti tele, o lea tatou te amata ai i lenei auala.

  1. Muamua, e tatau ona e saini i totonu o lau lava faamatalaga i le Yandex.Money polokalama ma saili le laina sailiili i luga o le itulau autu o le saite. E tatau ona tusia le upu "QIWI".
  2. O se lisi o filifiliga talafeagai o le a vave ona aliali, pe o fea e te manaʻomia e filifili ai le mea "Pusa o QIWI pito i luga".
  3. O le itulau o le a faʻafouina, ma i le lisi o le a toe manaʻomia ai oe e filifili le filifiliga "Pusa o QIWI pito i luga".
  4. Ulufale le aofaiga o le totogiina i le faamalama e tatau ai ma aua neʻi galo e faʻamaonia le numera o le numera i le polokalama Qiwi. Afai e fai, kiliki "Totogi".
  5. O le isi laasaga o le siakiina ma le totoa uma o faʻamatalaga na tusia muamua, ina ia leai ni mea sese i le faaliliuga. Afai e saʻo mea uma, e mafai ona toe kiliki le ki o lo o tusia "Totogi".
  6. E na o le faatalitali mo le feau i luga o le telefoni, lea o le ai ai se faʻamaoniga o le faʻamaonia. O lenei code ua tusia i luga ole uepisaite Yandex.Money, ma pe a uma lena kiliki "Faamautu".

I ni nai sekone, o le tupe e tatau ona i ai i totonu o le teugatupe i le polokalama QIWI Wallet. E tatau ona maitauina o le komisi mo le fesiitaiga tuusaʻo e na o le 3%, lea e le o se tulaga tele naua o nei suiga.

Vaʻai foi: Matou te maua le numera o le atotupe i le polokalama o le QIWI

Metotia 2: gaioiga i le kata

O lenei metotia e fetaui lelei mo i latou o loʻo i ai se pepa faletupe moni poʻo moni moni na tuuina mai e le QIWI. Mo nei kata, o le paleni o loʻo faʻafetaui ma le paleni o le ato, o lea o tupe uma e teuina i le kata e faʻapipiʻi ai le atotupe i le polokalama Qiwi.

Faʻamatalaga auiliili:
QIWI faʻatagaina le kiliaina o pepa
Fausiaina o se pepa malulu QIWI Paʻu

  1. Muamua e tatau ona e alu i le tala patino a le tagata faaaoga e amata galue ai ma se teugatupe i le polokalama. I le taimi lava e uma ai, kiliki le faamau "Aveesea"lea o loʻo i le pito i luga o le 'upega tafaʻilagi, e sosoo ma le paleni o le tala.
  2. Ma le isi, filifili le filifiliga e teu ai tupe mai se teugatupe i le Yandex.Money polokalama. Ae patino mo la matou mataupu, kiliki le ki ma le igoa "I le pepa faletupe".
  3. I le taimi nei, e tatau ona e faʻamaonia le numera o le kata o le a faia ai le fesiitaiga, ma le aofaʻi o tupe totogi o le a tusia i talaane o le tupe, ma tuʻufaʻatasia le komiti o auaunaga. Push button "Faaauau".

    Afai e sao le numera, o le ata o le kata o le a pei o le Visa QIWI Papa.

  4. E tumau pea sina mea itiiti - o le telefoni o le a maua se feʻau faʻatasi ma le tulafono lea e tatau ona faʻamaonia i luga o le itulau e sosoo ai o le 'upega tafaʻilagi. A maeʻa le faʻamaoniga, e mafai ona e faʻamoemoe tupe i luga o le kata.

Faʻasalaga i se kata e le o se mea fou i polokalama faʻapitoa, o lea o mea uma e vave vave ma saogalemu. O le taimi o le taotoga e faʻalagolago foi i le faletupe na tuʻuina atu le kata, ae o faiga uma e lua (Yandex ma QIWI) e taumafai e faatelevave le faagasologa i le tele e mafai ai.

O le faʻatinoina o lenei faʻasalaga o tupe e tutusa uma lava 3%, ae faʻaopoopoina ai ma isi 45 rubles, faʻaopoopoina le siʻitia o le komiti laitiiti. Faʻaliliuina tupe mai le polokalama i se auala vave ma e le taugata, e mafai foi ona e faʻaaogaina.

Metotia 3: Yandex pepa aitalafu poʻo le teugatupe faletupe

E mafai ona vave faʻatumu se atotupe Qiwi i le Yandex.Money polokalama i isi auala e lua e foliga tutusa ma isi. E mafai ona e faitau atili e uiga i lenei mea i se isi mea ese, ae e taua le taʻu atu o le filifiliga muamua e manaʻomia ai se pepa faletupe moni poʻo moni mai Yandex, talu ai e tutusa lelei lava ma se pepa QIWI.

Faitau atili: Maualuga le QIWI faʻamatalaga

Komisi mo le fesiitaiga mai se kata poʻo faʻamatalaga au faletupe e mafai ona fesuisuiaʻi, ae masani lava e itiiti ifo nai lo isi metotia ua lisiina.

Metotia 4: Yandex.Money talosaga

O le polokalama Yandex.Money, e pei o le QIWI Wallet, o loʻo i ai se faʻaoga talafeagai e mafai ai ona e faia ni gaioiga eseese, pei o luga o le 'upega tafaʻilagi, naʻo le televave vave ma leai se faʻamaoniga e ala i le SMS.

Talia le Yandex.Money talosaga i luga o le itulau o le fausiaina

  1. Muamua e te manaʻomia e faʻapipiʻi le talosaga i luga o lau telefoni ma alu i lau oe lava tala, lea na lesitala muamua.
  2. O lea e tatau ona e filifili i luga o le itulau autu i le pito i lalo o le lisi "Isi".
  3. E i ai ituaiga ituaiga tupe totogi i lenei vaega, e tatau ona e kiliki "Tupe faʻaeletoroni".
  4. E ala mai i le Yandex.Money, e mafai nei ona e tuʻuina atu tupe i le atotupe Qiwi, o lea e tatau ai ona e filifili le mea talafeagai "Pusa o QIWI pito i luga".
  5. I le laasaga e sosoo ai, e tatau ona e ulufale i le numera o le atotupe QIWI ma faʻamaonia le aofaiga o loʻo fuafuaina mo le fesiitaiga. Toto "Faaauau".
  6. I le taimi nei, e mafai ona e filifili pe faapefea ona toe faʻatumu le atotupe Qiwi. E mafai ona filifili "Atotupe", ma e mafai ona e totogiina i soʻo se kata aitalafu o le a nonoa i lau lapoa Yandex.Money.
  7. Matou siaki faʻamaumauga ma taomi le ki. "Totogi".
  8. Toeitiiti lava a oʻo mai se faamalama o le a fai mai o le faaliliuga na manuia. Leai se mea e tatau ona e ulufale ai i soo se tulafono, o mea uma e faigofie ma vave.

Faatasi ai ma lenei metotia o le fesiitaiga, o le komisi e toe 3%, lea e le tele ma e toetoe lava a le mafai ona faʻaalia i ni aofaiga.

Faʻasoa faʻatasi ma i matou i faʻamatalaga i ou lava ala, faatasi ai ma le fesoasoani lea e te tuʻuina atu ai tupe mai le Yandex.Money polokalama i Kiwi Wallet. Afai ei ai ni au fesili, ona tusi lea i totonu o le faʻamatalaga, e faigofie tele ona taulimaina soʻo se faafitauli.