Faʻafefea ona faʻaaoga Corel Draw

E le o se mea faalilolilo o le Initaneti o loʻo faʻaauau pea le lalolagi. O tagata faaaoga i le sailiga o malamalama fou, faʻamatalaga, fesoʻotaʻiga ua faʻapupulaina le malosi e alu i nofoaga i fafo. Peitai, e le o latou uma lava e lava le lelei i gagana eseʻese ina ia latou maua ai le saolotoga i punaoa a isi atunuu o le lalolagi. O le mea e lelei ai, ei ai fofo e foia ai le faafitauli o le gagana. Sei o tatou sailia pe faʻafefea ona faaliliu le itulau o se nofoaga i fafo i Rusia i le Opera browser.

Metotia 1: Faʻaliliuga faʻatasi ma faʻaopoopoga

Ae paga lea, o lomiga faʻaonaponei o tagata o le Opera e le oi ai a latou lava meafaigaluega e faaliliu ai, ae o loʻo i ai le tele o faʻaliliuga e mafai ona faʻapipiʻi i Opera. Seʻio tatou talanoa e uiga ia i latou i auiliiliga.

Ina ia faʻapipiʻi le faʻaopoopoga talafeagai, alu i le lisi o mea e suʻe i ai, filifili le "Extensions" aitema, ona kiliki lea o le pepa "Download Extensions".

A maeʻa lena, ua faʻafeiloaia i matou i luga o le upega tafaʻilagi aloaia a Extension. O iinei tatou te vaʻai ai i se lisi ma le autu o nei faʻaopoopoga. Ina ia ulufale i le vaega tatou te manaomia, kiliki i luga o le faaupuga "Isi", ma i le lisi e aliali mai, filifili le aitema "Faaliliuga".

Matou te oʻo atu i le vaega o loʻo faʻaalia ai se tele o faʻaopoopoga mo Opera, faʻapitoa i le faaliliuga. E mafai ona e faʻaaoga soʻo se tasi oi latou i lou tofo.

Mafaufau i le auala e faaliliu ai se itulau i le gagana i se gagana ese i luga o le faʻataʻitaʻiga a le tagata faʻapitoa e faaliliuina le faaliliu. Ina ia faia lenei mea, alu i le itulau talafeagai i le "Faaliliuga".

Kiliki i le lanu meamata "Faʻaopoopo i le Opera".

O le faʻatulagaga o le faʻaopoopoga e amata ai.

A maeʻa le faʻatulagaga manuia, ona faʻaalia lea o le "Installed" i luga o le button o loʻo i luga o le 'upega tafaʻilagi, ma le Igoa o le Translator extension icon o loʻo aliali mai i luga o le' upega taʻavale meafaigaluega.

I le auala lava e tasi, e mafai ona e faʻapipiʻi i le Opera soʻo se isi faʻaopoopoga e faʻatinoina ai galuega a le tagata faaliliu.

Ia mafaufau nei i faʻaaliga o le galulue faʻatasi ma le faʻaliliuga o le faaliliuupu. Ina ia mafai ona fetuunai le faaliliu upu i le Opera, kiliki i luga o lana icon i luga o le meafaigaluega, ma i le faamalama matala, alu i upu "Tautuuga".

A maeʻa lena, matou te oi le itulau lea e mafai ona e faia ni faʻaopoopoga mea faʻaopoopo saʻo. O iinei e mafai ona e faʻamaʻoti mai po o le a le gagana ma le fea o tusitusiga o le a faaliliuina. O le autodetection ua seti ona o le faaletonu. E sili le tuua lenei nofoaga e le suia. I totonu o faatulagaga e mafai ona e suia le nofoaga o le "Faaliliu" i le matala faaopoopo, faʻamaonia le numera maualuga o paipa o gagana faʻaogaina ma faia nisi suiga suiga.

Ina ia mafai ona faaliliu se itulau i se gagana ese, kiliki i luga o le Ata o le Faaliliu i luga o le meafaigaluega, ona kiliki lea o le upu "Faaliliu le gaoioiga galue".

Ua lafoina i matou i se faamalama fou, lea o le a uma ona faaliliuina atoatoa le itulau.

O loʻo i ai se isi auala e faʻaliliu ai itulau uepesite. E mafai ona faʻaaoga e aunoa ma le faʻamaoni i luga o le itulau e te manaʻo e faaliliu. Ina ia faia lenei mea, tatala le faʻaopoopoga i le auala tutusa e pei o le taimi muamua e ala i le kiliki i luga o lana ata. Ona i luga o le pito i luga o foliga o le faamalama e tatala, faapipii le tuatusi o le itulau uepi e te manao e faaliliu. A maeʻa lena, kiliki i le "Faʻaliliu" le button.

Ua toe faʻafeiloaʻiina i matou i se lisi fou i le itulau ua uma ona faaliliuina.

I totonu o le faʻamatala faʻamatalaina o oe foi e mafai ona filifili le auaunaga o le a faʻatinoina ai le faaliliuga. E mafai ona avea Google, Bing, Promot, Papelonia, Pragma poʻo le Urban.

I le taimi muamua, sa i ai foi le avanoa e faatulaga ai le faaliliuga otometi o itulau uepi i le faʻaaogaina o le Faʻauiga Faʻaliliuga. Ae o le taimi nei, o le mea e leaga ai, e le o lagolagoina e le atinaʻe ma ua le o maua i luga o le upega tafailagi aloaia a le Opera add-ons.

Vaʻai foi: O pito i luga o faʻaliliuga i le Opera browser

Metotia 2: Faʻafeiloaʻi i luga o le initaneti

Afai mo nisi mafuaʻaga e le mafai ona e faʻaopoopoina i ai ni faʻaopoopoga (mo se faʻataʻitaʻiga, afai o loʻo e faʻaaogaina se komepiuta galue), ona e mafai lea ona faʻaliliu le itulau uepesite mai gagana ese i Opera e ala i auaunaga faʻainitaneti faapitoa.

O se tasi o sili ona lauiloa o le translate.google.com. Matou te oi le tautua, ma faapipii i le faamalama tauagavale se sootaga i le itulau matou te mananao e faaliliu. Filifili le itu o le faaliliuga, ma kiliki i le "Faaliliu" le faamau.

A maeʻa lena, ona faaliliuina lea o le itulau. O itulau faʻapitoa e faʻasalalau e ala i le browser Opera ma isi auaunaga i le initaneti.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, ina ia mafai ona faatulaga le faaliliuga o itulau i luga o le Opera browser, e sili ona lelei le faʻapipiʻi o le faʻaopoopoga e fetaui ma oe. Afai mo soʻo se mafuaʻaga e te le maua ai se avanoa faapena, e mafai ona e faʻaoga auaunaga faʻainitaneti.