Aveese le tagata e faʻalevelaina mai le gaosiga

Calrendar o le polokalama sili ona faigofie e fatuina ai lau lava kalena. E le oi ai le galuega o le faaopoopoina o lanu po o le faʻasaʻoina o se autu. Mea uma e mafai ona e faʻafaigofie - ata mo masina taʻitasi ma le tele o le pepa lautele. Ae mo nisi tagata faaaoga ma nei foliga o le a lava.

Lolomiina ata

O le tagata faʻaaoga e musuia e filifili se ata se tasi mo masina taitasi. E taua le taulaʻi atu e le mafai ona faia se kalena mo le masina e tasi poʻo le vaiaso, e tusa lava pe lua masina o le a faia. I le faʻaopoopoga, o le faamalama o loʻo faʻatulagaina le tausaga, vaiaso ma le aso. Ulufale i luga ma lautele i le pito i lalo, pe afai e te manaʻo ia tutusa uma ata.

Saunia mo le faasaoina

E tumau pea naʻo le filifilia o isi faʻaopoopo e fesootaʻi ma le kalena. O le faaiuga o le pepa lautele, o le faʻasalaga i le tauagavale po o le taumatau, o le faatulagaga o masina ma le numera o aso i se laina o loʻo tuʻuina iinei. A uma ona filifili, faigofie lava ona faʻamaonia le avanoa vaʻa ma kiliki "Fausia"e faʻapolopolo le poloketi i le PDF po o le FO.

Mama

  • O le polokalama e mafai ona sii mai mo le leai;
  • Faigofie faigofie;
  • Vave faʻanofo se kalena.

Faʻafitauli

  • Le leai o le gagana Rusia;
  • E leai se avanoa e faia ai ni auiliiliga auiliili ma auiliiliga o le poloketi;
  • Toʻititi faʻatulagaga o galuega tauave;
  • Le lagolagoina e le atinaʻe.

A maeʻa suʻega, e mafai ona tatou faʻamaonia o Calrendar e na o le faʻapitoa mo le fatuina o poloketi sili ona faigofie ma leai. E le o iai na galuega ma mea faigaluega e manaʻomia e galulue ai ma kalena tele. Afai e te manaʻomia se mea e sili atu nai lo se poloketi faigofie, ona le aoga lea o lenei polokalama.

Download Calrendar mo se saʻolotoga

Faʻalogo i le lomiga lata mai o le polokalama mai le nofoaga aloaia

WiNToBootic Hamster Free Video Converter CDex Polokalama mo le fausiaina o kalena

Faasoa atu le tusiga i fesoʻotaʻiga faʻasalalauga:
Calrendar o se polokalama faigofie lava ma le sili ona itiiti o galuega tauave e faia ai kalena. E talafeagai mo le galue i luga o poloketi sili ona laugatasia, e aunoa ma le mafai ona auiliili.
Faigaluega: Windows 7, XP, Vista
Category: Iloiloga Polokalame
Faʻapupula: Lars Rönnbäck
Tau: Faʻatau
Toa: 10 MB
Gagana: Igilisi
Version: 0.98