E faʻafefea ona suia le leo tele i le Windows 10 telefoni?

Masalo o tatou taʻitoʻatasi pe tusa o le tasi o faʻafitauli masani na oʻo i ai na o le faatauina o gaini. Ae oi latou e umia smartphones e faavae i luga o le Windows 10 o loʻo feagai ma le faafitauli sili ona faigofie - o le sui o se leo tele. E toatele tagata latou te le masalo faapea o se telefoni feaveaʻi e faigata tele ona ave ma suia le fati. O lenei mea sese sa i ai i ata muamua o Windows Phone 8.1, ma o le mea lea ua le mafai ai e le kamupanī ona faatulaga le faafitauli.

Sa masani ona ou mafaufau e na o tagata e ona le "apple" masini e feagai ma lenei faafitauli, ae e lei leva ona ou faatauina se masini e faavae i le Windows mo le tamaitiiti ma iloa ai ua ou matua sese lava. O le suia o le fati i Luma e le o se galuega faigofie, o lea na ou filifili ai e tuuto atu se tusitusiga atoa i lenei autu.

O le anotusi

  • 1. Faʻafefea ona sui le leo tata i le Windows 10 telefoni
    • 1.1. Faʻatulagaina o se leo e faʻaaoga ai se komepiuta
    • 1.2. Suia le mamafoni e faʻaaoga ai le faʻaogaina o le polokalama
  • 2. Faʻafefea ona sui le leo mama i faʻamalama 8.1 mobile
  • 3. Tuu le fati i le Windows Phone 7
  • 4. Faʻafefea ona sui fusi SMS i faamalama 10 telefoni

1. Faʻafefea ona sui le leo tata i le Windows 10 telefoni

O le a le mafai ona e faia se fati e sili ona e fiafia i ai i se auala faigofie, aua e le o maua lenei seti. O le fesili autu e tumau - pe faʻafefea ona suia le leo mama i faamalama 10 telefoni? Ae e le o lona uiga e le mafai ona e aluese mai lenei tulaga. E lua auala e mafai ai ona e faigofie ma faigofie ona tuʻuina lau pese fiafia i luga o se telefoni: faʻaaogaina o se komepiuta a le tagata lava ia poʻo le faʻaaogaina o le Faʻamaufaailogaina.

1.1. Faʻatulagaina o se leo e faʻaaoga ai se komepiuta

O lenei faiga e le faigata, aua e na o le USB-cable e manaʻomia, e fesoʻotaʻi ai le telefoni i le komepiuta. O le mea muamua, muamua lava, e manaʻomia le faʻafesoʻotaʻi o le masini i le PC. Afai o le taimi muamua lea e te faia ai lenei mea, ona fai lea mo sina taimi e tatau ona faʻatali seiloga e faʻapipiʻi avetaavale talafeagai mo le telefoni ma le komepiuta e faigaluega lelei. Aʻo le i fesoʻotaʻi, ia mautinoa e siaki le uaea mo le amio saʻo, aua o lona tulaga e afaina ai le tulaga o le fesoʻotaʻiga. O le taimi lava e faʻapipiʻi ai avetaavale ma fesoʻotaʻi le telefoni i le komepiuta, e tatau ona e mulimuli i faatonuga nei:

1. Kiliki i le "My Computer" ala pupuu ma tatala mea o loʻo i le masini.

2. Ona tatala lea o le "Mobile" folder, ona tatala lea o le "Telefoni - Ringtones" folder. I lenei laasaga, e taua le siakiina ua e ulu i le telefoni, ae le o le kata manatua.

E masani ona i ai se tulaga pe a le faia le fesoʻotaiga aunoa, e le o faʻaalia foi mea o loʻo i le telefoni. Ina ia siaki le tulaga o le fesoʻotaʻiga o se masini feaveaʻi, o le ae manaʻomia se "Pule Faʻatonu", lea e mafai ona maua i le lisi "Amata". O lenei faamalama e mafai foi ona tatalaina i le kilikiina "Windows (pusa siaki) + R". I le faamalama e oso i luga e tatau ona e ulufale devmgmt.msc ma lolomi ulufale. O lenei o le a fesoʻotaʻi lelei le masini ma e mafai ona faʻaauau pea le faʻatinoga.

3. Ua e tatalaina le faʻailoga i mea e aofia ai, o loʻo aofia uma ai telefoni feaveai e mafai ona e tuʻu i luga o le telefoni.

4. I le pusa tatala, e mafai ona e siitia se fati lea e le sili atu ma le 30Mb, ma e iai le format mp3 po o le wma.

5. A uma ona e faʻatali mo fati filifilia uma e faʻafeiloaʻi i le pusa faʻamaufaʻailoga, e mafai ona e vaʻai le masini mai le PC. O lenei e mafai ona e siaki musika i luga o lau telefoni. Tatala le faaulutala "Seti" - "Faʻasinoga" - "Sounds".

6. O le ae vaʻai i le faamalama "Soo". E ala i le kiliki i luga o le 'au taʻavale, e mafai ona e faʻalogo i soʻo se leo. O le faʻailoga e faʻaalia uma peʻalomi ma faʻasolosolo. I le taimi nei, e faigofie ona e faia soʻo se musika i luga o le telefoni.

O lenei ua e iloa pe faapefea ona seti le telefoni mo le Microsoft Lumia 640 (lelei, isi telefoni feaveaʻi a le Windows). I le lava pusa e tasi e mafai ona e siiina mai le tele o pese e mafai ona e faʻalogo mulimuli ane.

1.2. Suia le mamafoni e faʻaaoga ai le faʻaogaina o le polokalama

Afai mo soʻo se mafuaʻaga ua e le faamalieina i le auala muamua, e mafai ona e faʻaaoga le lona lua. Mo lenei mea o le a e manaʻomia Ringtone Maker applicationlea e masani lava ona i ai i luga o le telefoni. E le faigata le faiga.

1. Saili i le lisi o tusi talosaga e fiafia i ai matou, ma tatala.

2. I le lisi autu, tatala le vaega "Filifili se fati", ona filifili lea o le fati e te fiafia ai mai i latou o loʻo i le mafaufauga o lau telefoni. Ua ia te oe le avanoa e tipi ai le musika, ona filifili lea o le vaega o le laina pese e fetaui ma oe.

E maeʻa ai le suiga o fati. O le aoga o lenei talosaga e mafai ona e filifilia se ulugalii poʻo se tali o lau musika sili ona e fiafia i ai e te fiafia i ai.

O se isi auala faigofie e sui ai le mama o le ZEDGE lea, o loʻo i ai le lautele o fati. I le polokalama e mafai ona e maua musika i lou tofo. Afai e te manaʻo e tu ese mai le motu o tagata, ona faʻalogo lea i le vaega faʻamaonia. O le vaega lenei o loʻo i ai le tele o galuega eseese, ma e mafai ona e maua ai faʻamaumauga o mata, mamanu lelei, autu o lanu.

2. Faʻafefea ona sui le leo mama i faʻamalama 8.1 mobile

O tagata uma o faʻataʻitaʻiga muamua o smartphones e faʻatautaia e Windows e mautinoa lava e fiafia i le fesili - pe faʻafefea ona sui le leo o le mama i faʻamalama 8.1 mobile? O gaioiga uma lava e tutusa ma le mea o loʻo i luga, ina ia mafai ai ona e faia sau lava pese, e mafai ona e faʻaogaina se tasi o metotia e lua - faʻaaogaina se komepiuta poʻo se mea e faʻapipiʻiina le Maliega. Pau lava le eseesega mai le suiina o le mama i luga o le telefoni feaveai o le Windows 10 o le nofoaga o loʻo i ai tulaga. I lenei tulaga, e tatau ona e tatalaina le "Seti", ma "Melodies ma leo".

E toatele e fiafia i le fesili - pe faapefea ona seti le fati i le faamalama o le telefoni 8, 10 telefoni. Ina ia faia lenei mea, o le mea muamua lava e te manaʻomia e faʻanofo ai lau musika e fiafia i ai i se pusa, mulimuli i faatonuga o loʻo i luga. A maeʻa fati na e utaina i le mafaufau o lau telefoni, e tatau ona e:

  • Filifili se faʻafesoʻotaʻiga lea e te manaʻo e fai se fati tasi. Tatala i totonu o le Pusa tagata;
  • Kiliki i le "Faʻasalaga" button, tuʻuina atu i le penitala. O le taimi lava e te kiliki ai, o le a tatalaina le talaaga o le tagata fai saofaga i ou luma, ma lalo o le a avea ma filifiliga mo le faatulagaina o faailo patino;
  • Filifili le fati manaomia mai le tulaga faatonuina pe sii mai e oe ma teu ia suiga. Pe a valaau atu se tasi ia te oe, o le a le mafai ona e lagona lau fati masani, ae o lau pele e sili ona e fiafia i ai. Ma e mafai foʻi ona e iloa le leo o lē o loʻo valaʻauina oe.

Pau lava lena. O le faʻatinoga o le a faia ai ni nai minute, ma e te le manaʻomia le siiina o se tele o talosaga e le o le mea moni o le a latou maua le iuga.

3. Tuu le fati i le Windows Phone 7

O tagata e umia smartphones e faʻavae ile Windows Phone 7 latou te feagai ma le faafitauli e tasi, latou te le iloa pe faapefea ona tuʻuina se leo i luga o le telefoni feaveaʻi 7. E lua auala e fai ai lenei mea. O le faigofie o le polokalama Zune. E mafai ona e sii maia mai le ofisa aloaia a Microsoft - //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=27163.

Ae mo smartphones ia ituaiga o faataʻitaʻiga e iai tapulaa nei:

  • O le fati e le tatau ona umi le umi nai lo le 30 sekone;
  • Ole tele e le tatau ona sili atu i le 1 Mb;
  • Le leai o le puipuiga DRM e taua;
  • Taofiofia le MP3 po o le WMA tone ringtone format.

Ina ia faʻapipiʻi se fati, e manaʻomia lou faʻafesootai o se telefoni i se komepiuta patino. Ona alu lea i le Seti ma faapipii le fati ua faaopoopo i le talosaga.

O tagata o Nokia Lumia smartphone i luga o WP 7 e mafai ona faʻaogaina le "Faʻatonuina o le Faʻatonu". Tatala le tusi talosaga, filifili se fati mai le atigilima ma faʻapolopolo lau filifiliga. O lenei e mafai ona e fiafia i musika e sili ona e fiafia iai pe a valaau atu se tasi ia te oe.

4. Faʻafefea ona sui fusi SMS i faamalama 10 telefoni

E pei foi o le suia o le leo, o le toatele o Nokia smartphone smartphone e le iloa pe faapefea ona suia le leo o le SMS. O le faʻatulagaga o le faʻatulagaina e talitutusa lava ma le suia o musika i le logo.

1. Tatala le "Uiga Pule" i lau telefoni. I le avea ai o se tulafono, o le amataga i luga o telefoni feaveaʻi. Afai e leai, download mai le faleoloa o le faleoloa.

2. Faʻatasi le tusi talosaga, tatala le laina "filifili se pese."

3. Saili le pese e te manaʻo e faʻalogo ai i le valaau.

4. Ona filifili lea o le vaega o le fati e sili ona e fiafia iai. Atonu o se fuaiupu poʻo se tali. Faʻafetai i lenei tusi talosaga, e te le tau tipiina le fati i lau komepiuta.

5. A maeʻa ona e fatuina se fati, alu i le "Seti" ma faila i luga o laina "notifications + actions". Faʻasalalau i le lisi i le tele o latou ma suʻe le vaega "Savali".

6. I le tele o aitema tatou te maua ai le lisi o le "Leo logo". Filifili le vaega "le faʻaaogaina". O le a oʻo mai se lisi i ou luma, lea e mafai ai ona e filifilia se tulaga faʻataʻitaʻi ma se pesega e sii mai.

Ua maeʻa ai lenei faʻatulagaga mo le faʻatulagaina o le leo tata mo le valaau. I le taimi nei, e mafai ona e suia i aso uma lava, aua ua e talitonu e leai se mea faigata e uiga i ai.

Faʻaaogaina se tasi o metotia o loʻo i luga mo le faʻapipiʻiina o se telefoni i luga o se telefoni, e faigofie ona e faia lenei faiga. E mafai ona e faʻaaogaina se komepiuta patino, poʻo soʻo se faʻamaoniga faʻapitoa.

Ia, se vitio laitiiti: