Faʻaleleia le faʻamaoni mai le avito profile

O le faʻafitauli i se tuai tele e popole i le tele o tagata Initaneti. Aemaise lava e afaina ai tagata fiafia i taaloga i le initaneti, aua o le taunuuga o le taaloga lava ia e masani lava ona faalagolago i le tuai. O le mea e lelei ai, e tele mea e faʻaaogaina e faʻaititia ai ping.

O le taʻiala o le faʻaaogaina o nei auala e faʻaitiitia ai le tuai ona faʻavae i luga o suiga latou te faia i le resitala o le faiga faʻaogaina ma le faʻatulagaina o se Initaneti, poʻo le tuusao faʻatasi i totonu o tulafono faʻafesootai OS mo le suʻesuʻeina ma le faʻatautaia o fefaʻatauaiga o Initaneti. O nei suiga e aofia ai le faateleina o le saoasaoa o faʻamatalaga faʻamaumauga o faʻamaumauga na maua e se komepiuta mai le tele o tagata faigaluega.

TALI

O lenei polokalame e mafai ai ona e faʻamatalaina faʻamatalaga na mauaina e se komepiuta mai le Initaneti, ma faʻalautele le tulaga faamuamua o polokalama e manaʻomia ai le televave o le fesoʻotaiga. CFSSpeed ​​ei ai le tele o foliga e faʻatusatusa i isi, o loʻo faʻaalia i lalo o lona uiga o le faʻaitiitia o le taofiofi.

Download cFosSpeed

Leatrix letency fix

O lenei aoga e sili atu le faigofie ona faʻaaoga ma gaosia le sili atu o le aofai o gaoioiga i le tino. E naʻo le suia o nisi vaega i totonu o le resitala o le faiga o loʻo faʻatino ai le faʻatinoina o le saoasaoa o le gaosiga na maua ai faʻamatalaga faʻamaumauga.

Tasi Leatrix Latency Fix

Nofoaga

O le tagata e faia lenei meafaigaluega e mautinoa e mafai ona faateleina le saoasaoa o le fesoʻotaʻiga i le Initaneti ma faʻaitiitia ai le tuai. O le aoga e fetaui ma lomiga uma a Windows, faapea foi ma ituaiga uma o fesootaiga i le Initaneti.

Tatalo le Itu

Ua e faitauina le lisi o polokalame sili ona taatele mo le faʻaitiitia o ping. E tatau ona maitauina o meafaigaluega o loʻo iloiloina i lenei mea e le faʻamautinoa ai se faʻaitiitia faʻaitiitia o le tuai, ae i nisi tulaga e mafai lava ona fesoasoani.