E faʻapefea ona tatala le telefoni pe a galo ia oe lau faʻaupuga

E masani lava, o tagata e mananao e suia le ata vitio eo mai i le fesoasoani o polokalame eseese ma auaunaga e mafai ai ona latou faia e aunoa ma le tele o taumafaiga. O le faagasologa o le liua o le a fesoasoani e le gata ina faʻaititia ai le faila o le faila, ae ia faʻaitiitia ai foi le numera mulimuli. I le aso, e faʻaaoga le faʻataʻitaʻiga o ni 'auʻaunaga i luga o le initaneti, matou te faʻamatalaina MP4 i le 3GP conversion.

Converti MP4 i 3GP

O le faagasologa o le liua o le a le umi, pe afai o le vitio e le o se mea umi, o le mea autu o le sailia lea o le upega tafailagi talafeagai ma tuʻuina atu le vitio iina. O faʻafanua uma e avanoa e faʻaaogaina i luga o le mataupu faavae lava e tasi, ae taʻitasi ma iai ona lava uiga, o le mea lea tatou te fautua atu ai ia e aʻoaʻo atili e uiga ia i latou.

Metotia 1: Faʻafouina

Convertio o se 'upega tafaʻilagi i luga o le initaneti e mafai ai e oe ona fesuiai ituaiga faila faila mo le leai se totogi ma e aunoa ma le lesitalaina. Faatasi ai ma le galuega ua faatuina i le taimi nei, ua ia faia foi se galuega sili ona lelei, ma o le faagasologa atoa e foliga faapenei:

Alu i le 'upega tafaʻilagi a le Tahiti

  1. I luga o le itulau autu o le 'upega tafaʻilagi, kiliki i luga o se tasi o' au e utaina le vitio. E mafai ona e faʻaopopoina mai le teuina i luga o le initaneti, faʻapipiʻi se fesoʻotaʻiga tuusaʻo pe filifili se vitio o loʻo i luga o le komepiuta.
  2. E na ona e makaina le faila manaʻomia ma kiliki "Tatala".
  3. I le taimi lava e tasi, e mafai ona e faaliliuina nisi o mea faitino i le taimi e tasi, ma afai e manaʻomia, ia vave maua.
  4. O le mea e sosoo ai e tatau ona e filifilia le faatulagaga mulimuli lea o le a faia ai le liua. Kiliki le pere i lalo e tatala ai se lisi o mea pop-up.
  5. O iinei i le vaega "Vitio" filifili se mea "3GP".
  6. E totoe na o le amataina o le liua e ala i le kiliki i luga o le ala tutusa o loʻo faailoga i le mumu.
  7. O le mea moni o le liua o le a faʻaaliaina e le kuluma lanu meamata. "Download". Kiliki i luga e amata ai ona sii mai.
  8. O lea ua iai lau vitio tutusa i lau komepiuta i le 3GP faʻapitoa.

A o faitauina ia faatonuga, atonu na e maitauina e le maua e le Convertio ni faʻaopoopo faʻaopoopo e mafai ai e oe ona sui le tele o le mea faitino poʻo le gaʻo. Afai e manaʻomia lou faia o nei gaioiga, matou te fautuaina oe e faʻalogo i le isi vaega oa matou tusiga.

Metotia 2: Initaneti-Toe liliu

Faʻainitaneti-Faʻafesoʻotaʻi le 'upega tafaʻilagi i luga o le mataupu faavae e tasi e pei o le liliu mai, naʻo le eseesega o le atinaʻe ma o loʻo i ai isi suiga o filifiliga, lea ua uma ona taʻua i luga. E mafai ona e faaliliuina le ulufale e ala i le faia o mea nei:

Alu i le 'upega tafaʻilagi Initaneti Faʻafou

  1. Tatala le itulau autu o le Initaneti-Faʻafouina punaoa e ala i soʻo se masini komepiuta faigofie ma filifili se vaega i le laulau i le agavale. "Liuaina i le 3GP".
  2. Faʻamatuʻu pe toso faila mai lau komepiuta poʻo le faʻaogaina o ao - Google Drive, Dropbox. E le gata i lea, e mafai ona e faʻamaonia se fesoʻotaʻiga tuusao i le vitio i luga o le Initaneti.
  3. I le taimi nei, e tatau ona e faia le iuga o le faila mulimuli - o lona tele o le a faalagolago i ai. Faʻateleina le lisi autu ma filifili le filifiliga talafeagai.
  4. I le vaega "Faʻatonu Autu" e mafai ona e suia le bitrate, aveese le leo, suia le komiu leo, fuaina o le ata, ma e mafai ona vaʻai le vitio, tuu ai na o se vaega patino, atagia pe sui.
  5. E tatau ona e lesitala pe afai e te manaʻo e teuina le faʻailoga o faʻamaumauga.
  6. I le maea ai o faʻataʻitaʻiga uma, kiliki le ki. "Amata le Faʻaliliuina".
  7. Afai o le faagasologa e tele se taimi, siaki le atigipusa talafeagai e maua ai se faʻamatalaga e uiga i lona maeʻa.
  8. Faʻamau i le faila pe teuina faʻamaumauga i le kiliki i luga o le ala talafeagai.

Afai e te le fiafia i soʻo se auaunaga i luga o le initaneti pe fetaui ma oe, matou te fautuaina e faʻaaoga le polokalama faʻapitoa mo tagata liliu mai. O faʻamatalaga auiliili e uiga i le latou faʻaaogaina e mafai ona maua i isi a tatou mea i le fesoʻotaʻiga lea.

Faitau atili: Convert MP4 Convertiga i 3GP

O le fesuiaiga o le vitio MP4 i le 3GP e le faigata e tusa lava mo se tagata e leai se poto masani e na o le pau le mea e manaʻomia e faatino ai le numera aupito itiiti o gaioiga, o mea uma lava e faia e le auaunaga filifilia.