Faʻafefea ona taulimaina le mantle32.dll sese


O se faletusi malosi e igoa ia mantle32.dll o se vaega o le polokalame faʻaali ata o le Mantle, faʻapitoa i kata o Ata ATI / AMD. O le mea sese i lenei faila e sili ona masani mo le Malo o Sid Meier: I tua Atu o le Lalolagi, ae o loʻo faʻaalia foi i nisi o vaʻavaʻai faʻasoa i le Origin Origin. O faʻaaliga ma mafuaʻaga o le mea sese e faʻalagolago i le taaloga ma le ata viliina ua faʻapipiʻiina i lau PC. Faʻaaliga faʻaalia lava ia i luga o faʻaliliuga o Windows e lagolagoina le tekonolosi Mantle.

Tali i faafitauli mantle32.dll

O auala e mafai ona e foia ai le faafitauli e faalagolago i le kata vitio o loʻo e faʻaaogaina. Afai o le GPU a le AMD, e tatau ona e faʻaeʻeina le lomiga lata mai o avetaavale mo ia. Afai o lau faʻaoga mai le NVIDIA poʻo le fausiaina mai Intel - siaki le saʻo o le faʻataʻaloga o le taaloga. E le gata i lea, pe a faʻaaogaina le Faʻamatalaga Faʻamatalaga, e le mafai ona fesoasoani le faʻaaogaina o nisi polokalame e pei o le laupepa poʻo le VPN.

Metotia 1: Faʻafou Avetaʻavale (Uluaʻi Ata Vitio AMD)

O le faʻaaogaina o tekonolosi faʻapitoa e faʻatagaina i faʻamalosi ata mai le AMD, o lana faʻatonuga saʻo e faalagolago i le talafeagai o le faʻapipiʻi o le avetaavale ua tuʻuina ma le AMD Catalyst Control Center. Afai o se mea sese ua aliali mai i le mantle32.dll i luga o komepiuta ma le "kamupani mumu" ata vitio, o lona uiga e tatau ona e faafouina uma. O faʻamatalaga auiliili mo nei manipisi o loʻo i lalo.

Faitau atili: Faʻaleleia o avetaʻavale AMD

Metotia 2: Faʻamautinoa o le lauiloa o le taaloga Sid Meier's Civilization: I tala atu o le lalolagi

Le mafuaʻaga taatele o faafitauli i le mantle32.dll pe a amataina le Malo: I fafo atu o le Lalolagi - tatala le faila sese. O le mea moni, i totonu o lenei taaloga, e faʻaaogaina se faʻaaogaina i faila eseese EXE mo faila vitiva eseese. Siaki pe o faʻaaoga lau GPU talafeagai, e pei ona taua i lalo.

  1. Saili le Malo o le Sid Meier: I tua atu o le Ala i luga o lau laulau ma kiliki i luga.

    Filifili se mea "Meatotino".
  2. I le faamalama o meatotino, e tatau ona tatou suʻesuʻeina le aitema "Sini" luga o le lisi "Faaigoa". O le pusa faʻamaumauga lea i le tuatusi o loʻo faʻasinoina e le igoa.

    I le pito i tua o le tuatusi tuatusi o le igoa lea o le faila lea o loʻo faʻalauiloa e ala i se faʻamatalaga. O le faʻamatalaga saʻo mo ata vitio AMD e pei o lenei:

    auala i le pusa faʻatasi ma le polokalama faʻapipiʻi CivilizationBe_Mantle.exe

    Lisi mo tagata fai ata vitio mai NVIDIA poʻo Intel e tatau ona foliga laitiiti:

    ala i le pusa faʻatasi ma le polokalama faʻatulagaina CivilizationBe_DX11.exe

    Soo se eseesega i le tuatusi lona lua o loʻo taʻuina ai se pepa e le saʻo le faia.

Afai e le sao le faʻailogaina, ona mafai loa lea ona faasaʻo le tulaga i le auala lenei.

  1. Kuni le faamalama o meatotino ma toe fai le lisi o le tala otooto o le taaloga, ae o le taimi lenei filifili le aitema "Lisi o le Nofoaga".
  2. E ala i le kilikiina o le faaulutala amata i punaoa a Sid Meier's Civilization: I tua Atu o le Lalolagi. I totonu, e tatau ona e maua se faila e igoa CivilizationBe_DX11.exe.

    Valaʻau i le lisi autu ma filifili "Auina atu"-"Papamaa (faia se gagau)".
  3. O se fesoʻotaʻiga i le faila faila sao o le a faʻaalia i le fale o le komepiuta. Aveese le ala tuai ma mulimuli ane amata le taaloga mai le mea fou.

Metotia 3: Katia polokalama faʻapipiʻi (Origin only)

O le amataga o le tufatufaina o numera telefoni mai le Electronic Arts publisher e lauiloa mo lana galuega taua. Mo se faʻataʻitaʻiga, e masani ona feteʻenaʻi le masani a tagata faʻataʻitaʻi ma polokalama e faʻaaogaina i tua - e pei o le anti-viruses, firewalls, tagata o le auaunaga a le VPN, ma talosaga faʻatasi ma se atigilima e faʻaalia i luga o faamalama uma (mo se faʻataʻitaʻiga, Bandicam poʻo le OBS).

O se mea sese ma le mantle32.dll pe a taumafai e amata se taaloga mai Origin e fai mai o le tagata o tausia lenei auaunaga ma le AMD Katalist Control Center ua feteenai ma nisi o polokalama o talaaga. O le vaifofo i lenei faafitauli o le taofia lea o talosaga e taʻavale i tua o le tasi ma taumafai e toe amata taaloga. I le sailia o le tagata solitulafono o le feteenaiga, liliu i luma ao leʻi tatalaina le taaloga ma toe toe fai pe a uma ona e tapunia.

I le aotelega, matou te maitauina o mea sese i le polokalama o le AMD oloa e itiiti ifo ma le taatele i tausaga uma, aʻo faʻatupeina e le kamupanī le sili atu ma le gauai atu i le mautu ma le lelei o ana polokalame.