Suʻe lau itulau i le Odnoklassniki

E mafai ona e mauaina le itulau o toetoe lava o le tagata o Odnoklassniki, e faʻaaogaina ai masini suʻesuʻe e tolu (Yandex, Google, ma isi), ma i totonu o le upega tafaʻilagi e faʻaaoga ai se suʻesuʻega i totonu. Ae ui i lea, e tatau ona manatua i le mafaufau e mafai ona natia faʻamatalaga o tagata faʻamatalaga (e aofia ai oe) mai le faʻasinoina ile tulaga faalilolilo.

Suʻe lau itulau i le Odnoklassniki

Afai e te leʻi faʻatau faʻatau "Le vaaia", e leʻi tapunia lau talaaga ma e leʻi suia ai tulaga faalilolilo faʻapitoa, e leai se faafitauli i le sailiga. Ae afai e te tausia lou le amanaiaina, e le mafai ona e mauaina lau tala i le Odnoklassniki e faʻaaoga ai metotia masani.

Metotia 1: Masini suʻesuʻe

O masini suʻesuʻe e pei o Google ma Yandex e mafai ona faʻafetaui lelei le galuega o le sailia o lau talaaga i luga o se fesoʻotaʻiga lautele. O lenei metotia e fautuaina e faʻaaoga pe a fai o oe mo nisi mafuaaga e le mafai ona e ulufale i lau talaaga i le OK. Ae ui i lea, o nisi faaletonu e tatau ona amanaʻia iinei, mo se faʻataʻitaʻiga, atonu e tele itulau e tuuina mai e se inisinia, ae le o latou uma o Odnoklassniki.

Mo lenei auala, ua fautuaina e faʻaoga le masini suʻesuʻe Yandex mo mafuaʻaga nei:

  • O Yandex na amataina mo le gagana Rusia o le Initaneti, o lea e sili atu le lelei i fesoʻotaiga ma fesoʻotaiga faʻasalalau a le lotoifale, ma tuʻuina atu ia i latou le tulaga faamuamua i le tulaga faʻapitoa;
  • Iʻuga sailiiliga o le Yandex, o ata ma fesoʻotaʻiga i nofoaga e maua ai iina e masani lava ona iloa, lea e faʻafaigofie ai le galuega. Mo se faʻataʻitaʻiga, i le gaosiga a Google, na o le fesoʻotaʻiga i le punaoa e aunoa ma ni faʻataʻitaʻiga o loʻo faʻaalia.

O faatonuga mo lenei metotia e faigofie lava:

  1. Alu i le 'upega tafaʻilagi a Yandex ma i le pusa saili, ulu i igoa muamua ma igoa e faʻaaogaina i luga o lau itulau Odnoklassniki. E mafai foi ona e sainia se mea e pei o lou igoa. "Lelei", "Ok.ru" poʻo "Tagata o le vasega" - O lenei mea o le a fesoasoani i le sailia o lau teugatupe, faʻamalo le taunuʻuga mai nofoaga o isi. E le gata i lea, e mafai ona e tusia le aai ua faʻamaonia i le talaaga.
  2. Vaʻai iʻuga suʻesuʻe. Afai na lua masani ma Odnoklassniki mo se taimi umi ma e tele au uo ma tuatusi, o lona uiga o le sootaga i lau talaaga o le ai luga o le itulau muamua o le sailiga o taunuuga.
  3. Afai e le maua le itulau muamua o le sootaga i lau talaaga, ona e maua ai lea o se sootaga i le tautua Yandex.Peʻa ma kiliki i luga.
  4. E amata le sailiga i se lisi o tagata o latou igoa e fetaui ma le lisi na e faʻamaonia. Ina ia faafaigofie le sailiga, ua fautuaina e filifili i le pito i luga. "Tagata o le vasega".
  5. Vaʻai i taunuʻuga uma ua fuafuaina. Latou te faʻaalia se faʻamatalaga puupuu o le itulau - o le numera o uo, ata autu, nofoaga e nofo ai, ma isi. Ona o lenei mea, e faigata tele ona fenumiai lau talaaga i se isi tagata.

Metotia 2: Suʻesuʻega i Totonu

O mea uma e sili atu ona faigofie iinei nai lo le auala muamua, talu ai o le suʻesuʻega e faia i totonu o le upega tafaʻilagi lava ia, faʻatasi ai ma se avanoa e maua ai faʻamatalaga na faia talu ai nei (e le o maua i taimi uma e ia masini suʻesuʻe). Ina ia maua se tasi i Odnoklassniki, e tatau ona e faia se faitotoa.

O le faʻatonuga o loʻo i ai le faiga lenei:

  1. A uma ona e ulufale i lau talaaga otooto, faʻalogo i le pito i luga o le laulau, poʻo le nofoaga o suʻesuʻega, o loʻo i le itu taumatau. O loʻo i ai le igoa o loʻo i totonu o lau teugatupe.
  2. O le suʻesuʻega o le a otometi lava ona faʻaalia ai iuga. Afai ei ai le tele oi latou, alu i se isi itulau ma iuga e ala i le kiliki i luga o le sootaga oi luga "Faʻaalia iuga uma".
  3. I le itu taumatau, e mafai ona e faʻaaoga soʻo se faila e fesoasoani ai i le sailiga.

Afai e te maua le avanoa, e sili ona lelei le suʻeina o lau itulau e ala i le Odnoklassniki lava, talu ai o avanoa e maua ai e sili atu le maualuga.

Metotia 3: Faʻasalalau Avanoa

Afai o nisi mafuaʻaga na e leiloa ai se faʻamatalaga-password mai le Odnoklassniki, e faigofie ona e mauaina i latou e aunoa ma lou ulufale i lau talaaga. Ina ia faia lenei mea, mulimuli i faatonuga faapitoa:

  1. I luga o le itulau o le saini, ia maitau le tusiga "Faʻamagalo lau faʻamatalaga"o loʻo i luga aʻe o le faʻamaumauga o le faʻaulufalega.
  2. I le taimi nei, e mafai ona e filifilia filifiliga mo le toe faʻaleleia o se igoa o le username and password. Afai e te le manatua se tasi pe o le isi, e fautuaina e faʻaaoga filifiliga e pei o "Telefoni" ma "Meli".
  3. Mafaufau e toe faia se talaaga faʻapitoa mo se faʻataʻitaʻiga "Telefoni". I luga o le itulau e tatala, faigofie lava ona e ulufale i le numera telefoni lea na e fesoʻotaʻi atu ai i lau teugatupe. E faʻapea foʻi, e tatau ona e faia pe ae filifilia "Meli", ae nai lo le numera o loʻo tusia imeli. A maeʻa ona e ulu atu i faʻamatalaga uma, kiliki "Saili".
  4. Ole taimi nei o le a faʻaalia ai lau tala ma ofoina atu e lafo se tulafono faʻapitoa e toe faʻaleleia ai i le meli poʻo le telefoni (faʻalagolago i le metotia filifilia). Kiliki "Tuuina atu le Faasologa".
  5. O le a faʻaalia se faamalama faapitoa i le mea o le a manaʻomia ai oe e ulufale i le tulafono maua, ma o le a faʻatagaina oe i luga o lau itulau ma ofoina atu e suia lau faʻamatalaga mo faamoemoega malu.

Faʻaaogaina auala uma o loʻo faʻamatalaina i luga, e mafai ona e mauaina ma toe faʻaleleia le avanoa i lau itulau, pe a manaʻomia. Ae ui i lea, e le fautuaina e talitonuina auaunaga faʻapitoa ma isi faʻasalalauga e ofo atu e saili se talaaga mo oe.