E faʻapefea ona fai se selemene mo se telefoni feaveaʻi?

I nai tausaga ua mavae, i le 10 tausaga talu ai, o se telefoni feaveai o se "tau meataalo" taugata ma tagata e maua i luga o tupe maua maualalo. I aso nei, o le telefoni o se auala o fesoʻotaʻiga ma toetoe o tagata uma (sili atu i le 7-8 tausaga). E tofu i tatou ma a tatou lava tofo, ma e le o tagata uma e fiafia i leo masani i luga o le telefoni. E sili atu le malie pe afai e te taʻalo fiafia i se taimi o le telefoni.

I lenei tusiga ou te fia faia se auala faigofie e fatuina ai se leo telefoni mo se telefoni feʻaveaʻi.

Ma o lea ... ia tatou amata.

Fausia se leoleo i le Sound Forge

O aso nei ua tele tele auaunaga i le initaneti mo le fatuina o leo (o le a tatou tilotilo i le pito o le tusiga), ae ia tatou amata i se tasi polokalame sili mo le galue i le faʻamaumauga o leo - Leo faʻatau (kopi o le faamasinoga o le polokalama e mafai ona sii mai iinei). Afai e masani ona e galue ma musika - o le a sili atu ma le faatasi ona e manaʻomia.

A maeʻa ona faʻapipiʻi ma faʻatino le polokalama, o le ae vaaia se mea e pei o le faamalama o loʻo mulimuli mai (i le eseesega o le polokalama - o le a eseese lava ata, ae o le faagasologa atoa e tutusa lava).

Kiliki i le File / Tatala.

A maeʻa lau faila faila - o le a amata ona taʻalo, lea e faigofie tele pe a filifilia ma suʻe se fati i luga o lau puʻe.

Ona, faʻaaoga lea o le kiore, filifili le fasi pepa na manaʻomia mai le pese. I le faʻamalamaina i lalo, ua faʻamaonia i se ata uliuli. I le auala, e mafai ona vave ma faʻalogologo i le faʻaaogaina o le 'au le' au faʻamau ma se "-" faʻailoga.

A maeʻa ona faʻafetaui le fasi vaega na filifilia i le mea e te manaʻomia, kiliki i le Edut / Copy.

Ma le isi, fai se mea fou gaogao avanoa (File / New).

Ona na o le faapipii lea o la matou kopi i totonu. Ina ia faia lenei mea, kiliki i le Faʻasalaga / Paʻu poʻo le "Cntrl + V" ki.

O loʻo tumau pea le tulaga mo tamaiti laiti - sei vagana ai la matou tipi i le faatulagaga e lagolago ai lau telefoni feʻaveaʻi.

Ina ia faia lenei mea, kiliki i le File / Save As.

O le a ofoina i tatou e filifili le faatulagaga lea tatou te mananao e teu ai le leo tele. Ou te fautuaina oe muamua e faamanino po o fea faatulagaga e te lagolagoina telefoni feaveaʻi. O le mea autu, o telefoni faʻaonapōnei e lagolagoina le MP3. I laʻu faataitaiga, o le a ou faasaoina i lenei faatulagaga.

Tagata uma O lau mama mo le telefoni feaveaʻi ua saunia. E mafai ona e siaki i fafo e ala i le tatalaina o se tasi o le musika.

Faʻatonuina o le laina leo i luga ole luga

I le lautele, o nei auaunaga i totonu o le upega tafailagi e atoatoa. O le a ou filifilia, masalo, ni nai fasi vaega:

//yener.org/ru/

//www.mp3cut.ru/

Sei o tatou taumafai e fatu se leo pese i le //mp3.

1) Aotelega, 3 laasaga o loʻo faʻatali mai ia i matou. Muamua, tatala a matou pese.

2) O le a otometi lava le oso i luga ma o le a e vaʻai pe tusa o le ata o loʻo sosoo mai.

O iinei e tatau ona e faʻaaoga ai faʻamau e tipiina ai se vaega. seti ma amata. I lalo ifo e mafai ona e filifilia i le a le faatulagaga e te manaʻo e teu ai: MP3 pe o le a avea ma se pese mo le iPhone.

A maeʻa ona faʻatulaga uma tulaga, kiliki le ki "tipi".

3) E tumau pea le na o le siiina o le telefoni maua. Ona e siiina lea i lau telefoni feaveaʻi ma fiafia i au fiafia fiafia!

PS

O a ni auaunaga faʻainitaneti ma polokalama e te faʻaaogaina? Masalo o loʻo sili atu ma sili atu le vave filifiliga?