Matou te iloa le laasaga o le faagasologa

O le pepa o pisinisi o soʻo se pepa o lona igoa. O lenei laupepa e faʻaaoga foi i laulau. O le mea moni, e sili atu ona fiafia i le vaʻaia o faʻamatalaga o loʻo faailogaina e se ulutala faʻamaonia ma logolelei. Seʻio tatou suʻeina le faasologa o gaioiga e tatau ona faʻatinoina, ina ia mafai ai ona e maua i luga o laulau Excel ni igoa laulau maualuga.

Fatuina le igoa

O le autu autu lea o le a faatino ai loa e le ulutala lana galuega vave i le sili atu ona lelei, o lona vaega autu. E tatau i le igoa ona ave le autu autu o mea o loʻo i luga o le laulau, faʻamatala lelei i le mea e gata ai, ae i le taimi lava e tasi e puupuu pe a mafai ai, ina ia malamalama le tagata faʻapitoa i le mea o loʻo tupu.

Ae i lenei lesona, tatou te le o tele ni mea e le o ni taimi faʻatulagaina, ae o le a taulai atu i le algorithm mo le tuufaatasia o le igoa o le laulau.

Vaega 1: Faia o se nofoaga mo le igoa

Afai ua uma ona i ai se laulau ua saunia, ae e tatau ona e ulu i ai, ona muamua lea, e tatau ona e faia se nofoaga i luga o le pepa, atofa mo le igoa.

  1. Afai o le vaega autu o loʻo i ai le laina muamua o le pepa ma lona pito i luga, ona tatau ai lea ona faʻamama avanoa mo le igoa. Ina ia faia lenei mea, ona seti lea o le fetuu i soʻo se elemene o le laina muamua o le laulau ma kiliki i luga i le kī saʻo o le kusi. I le lisi e tatala, filifili le filifiliga "Pasita ...".
  2. A o leʻi i ai i luma o matou foliga o se tamai faamalama lea e tatau ona e filifilia poo le a le mea tonu e te manaʻo e faʻaopopo i ai: o se koluma, o se laina poʻo ni tagata se tasi o loʻo iai le fesuiaʻiga tutusa. Talu ai o loʻo ia i matou le galuega o le faaopoopoina o se laina, matou te toe faʻaogaina le fesuiaiga i le tulaga talafeagai. Klaatsay on "Lelei".
  3. O se laina e faaopoopo i luga aʻe o le laulau. Ae, afai e te faaopoopoina na o le tasi le laina i le va o le igoa ma le laulau, o le a leai se avanoa avanoa i le va oi latou, lea o le a taitai atu ai i le mea moni o le ulutala e le o ese mai le mea tatou te mananao i ai. O lenei tulaga o mataupu e le fetaui ma tagata uma e faaaogaina, ma o lea e talafeagai ai le faaopoopoina o se laina se tasi pe lua. Ina ia faia lenei mea, filifili soʻo se elemene i luga o le laina leai se mea na matou faʻaopopo, ma kiliki i le koni taumatau. I le lisi autu, filifili le mea fou. "Pasita ...".
  4. O isi gaioiga i le faʻaopoopoga o le siama faʻamalama e toe faia i le auala e pei ona faamatalaina i luga. Afai e tatau ai, i le auala lava e tasi e mafai ona e faaopoopo i ai se isi laina.

Ae afai e te manaʻo e faʻaopopo le sili atu ma le tasi le laina i luga aʻe o le laulau, ona i ai lea o se filifiliga e faʻavavevave ai le faagasologa ae le faʻaopoopoina le tasi elemene i le taimi, ae ia faʻaopoopo le tasi i le taimi.

  1. Filifili le laina i luga o le laina i luga o le laulau. Afai e te fuafua e faʻaopoopo ni laina se lua, e tatau ona e filifilia ni sela se lua, pe afai e tolu, ona tolu, ma isi. Fai se kiliki i le filifiliga, e pei ona faia muamua. I le lisi, filifili "Pasita ...".
  2. Ma le isi, o se faamalama e tatalaina lea e te manaomia ai le filifilia o se tulaga. "Faʻailoga" ma kiliki "Lelei".
  3. I luga aʻe o le laulau o le a faʻaopopoina le numera o laina, pe fia ni elemene na filifilia. I la matou tulaga, tolu.

Ae o loʻo i ai se isi filifiliga e faʻaopoopo laina i luga o le laulau mo le faaigoaina.

  1. Tatou te filifilia i le pito i luga o le laulau o loʻo tuʻufaʻatasia le tele o elemene i le laina i luga o le laina e pei o le a faʻaopoopoina laina. O lona uiga, matou te faia, pei o mataupu na muamua atu. Ae o lenei taimi, alu i le lisi "Aiga" i luga o le lipine ma kiliki le ata i le foliga o se tafatolu i le taumatau o le faamau Pasili i se vaega "Cells". I le lisi, filifili le filifiliga "Faapipii laina i luga o le pepa".
  2. O loʻo i ai se faʻaofiina i luga o le pepa o loʻo i luga aʻe o le numera o le numera o laina, pe fia sene na muaʻi taʻua.

I lenei laasaga o sauniuniga e mafai ona mafaufauina atoa.

Lesona: Faʻafefea ona faʻaopoopo se laina fou i Excel

Vaega 2: Faaigoaina

O le taimi nei e tatau ona tatou tusia saʻo le igoa o le laulau. O le a le uiga o le ulutala, ua maeʻa ona talanoaina i luga, e le gata i lea o le a tatou le faʻaauau lenei mataupu, ae o le a gauai atu i na o mataupu faʻapitoa.

  1. I soʻo se elemene o le pepa, o loʻo i luga aʻe o le lisi o faasologa i laina na matou fatuina i le laasaga muamua, ulufale i le igoa e manaʻomia. Afai ei ai laina e lua i luga ae o le laulau, ona sili atu lea ona fai i le amataga, pe afai e tolu, ona i ai lea i le ogatotonu.
  2. I le taimi nei, e tatau ona matou tuu lenei igoa i le ogatotonu o le laulau i le faasologa ina ia foliga mai e sili atu ona fiafia.

    Filifili le laina atoa o siaki o loʻo i luga aʻe o le laina lisi i le laina o loʻo i ai le igoa. I le taimi lava e tasi, o le itu tauagavale ma le taumatau o le filifiliga e le tatau ona sili atu i tuaoi talafeagai o le laulau. A maeʻa lena, kiliki le ki "Faʻatasi ma tuʻu i le ogatotonu"lea o loʻo i le lisi "Aiga" i poloka "Faauigaga".

  3. A maeʻa lena, o elemene o le laina o loʻo i ai le igoa o le laulau o le a fusia, ma o le ulutala lava ia o le a tuʻu i le ogatotonu.

E i ai le isi filifiliga mo le tuufaatasia o sela i le laina ma le igoa. O lona faʻatinoga o le a laʻititi se taimi umi, ae, e ui i lea, e tatau foi ona taua lenei auala.

  1. Fai se filifiliga o elemene o le laina laupepa, lea o le igoa o le pepa. Tatou kiliki i luga o le fasipepa ua faailogaina ma le kiliki saʻo. Filifili le taua mai le lisi "Faʻatonu ia sela ...".
  2. I le faʻamaumauga o le faʻasalalauga matou te agai atu ai i le vaega. "Faauigaga". I poloka "Faʻaalia" siaki le atigipusa lata i le tau "Faʻaleleia o Seliga". I poloka "Faauigaga" i le fanua "Horizontally" seti le tau "Nofoaga Tutotonu" mai le lisi o taga. Kiliki "Lelei".
  3. I lenei tulaga, o le a tuufaatasia foi sela o le vaega filifilia, ma o le igoa o le pepa o le a tuu i le ogatotonu o le elemene tuufaatasia.

Ae i nisi tulaga, o le tuufaatasia o sel i Excel e le taliaina. Mo se faʻataʻitaʻiga, a faʻaaogaina laulau poto, e sili atu ona lelei le aua neʻi faʻaaogaina. Ma i isi tulaga, soo se faʻalapotopotoga e soli le uluai fausaga o le pepa. O le a le mea e fai pe a fai e le manaʻo le tagata faʻaoga e fusia ia sela, ae i le taimi lava e tasi e manaʻomia le igoa i le ogatotonu o le laulau? I lenei tulaga, ei ai foi se ala e alu ese ai.

  1. Filifili le laina o le laina i luga atu o le laulau o loʻo i ai le igoa, pei ona matou faia muamua. Tatou kiliki i luga o le filifiliga e valaau ai le lisi autu lea matou te filifilia ai le tau "Faʻatonu ia sela ...".
  2. I le faʻamaumauga o le faʻasalalauga matou te agai atu ai i le vaega. "Faauigaga". I le faamalama fou i le fanua "Horizontally" filifili le tau aoga mai le lisi "Filifiliga Tutotonu". Klaatsay on "Lelei".
  3. O lenei o le igoa o le a faʻaalia i le ogatotonu o le laulau, ae o le a le mafai ona fusia. E ui o le a foliga mai o le igoa o loʻo i le ogatotonu, ae o lona tuatusi e fetaui lelei ma le uluai tuatusi o le masini lea na faamaumauina ai aʻo leʻi faia le faʻatulagaina.

Vaega 3: Faʻatulagaga

O lenei ua oʻo i le taimi e faʻapipiʻi ai le ulutala ina ia vave ona puʻe le mata ma foliga foliga mai e mafai. O le auala pito sili ona faigofie e faia ai lenei mea o loʻo i ai faʻamaumauga e fai ai lipine.

  1. Faailoga le ulutala i le kilikiina i luga o le kio. O le kiliki e tatau ona faia saʻo mo le cell lea o loʻo i ai le igoa, pe afai o le faʻaogaina e ala i le filifiliga ua faʻaaogaina. Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te kiliki i luga o le pepa o loʻo i ai le igoa o loʻo faʻaalia, ae e te le o vaʻai i totonu o le faʻailoga palota, o lona uiga e le oi ai i lenei elemene o le pepa.

    Atonu ei ai le tulaga faʻafeagai, pe a faʻaalia e le tagata faʻaoga se sela avanoa, ae vaʻavaʻai i le faʻaaliga o loʻo i totonu o le faʻataʻitaʻiga pa. O lona uiga o le fetaui ma le filifiliga na faʻaaogaina ma o le mea moni o le igoa o loʻo i totonu o lenei cell, e ui i le mea moni e le foliga foliga. Mo le faatulagaga o le faatulagaga, e tatau ona faamamafaina lenei elemene.

  2. Faʻamalamalama le igoa i le malosi. Ina ia faia lenei mea, kiliki le ki "Lototele" (ata tusi o se tusi "F") i poloka "Font" i le lisi "Aiga". Po o le faʻaaogaina o meaʻai Ctrl + B.
  3. Ona mafai lea ona e faateleina le lapoa o le igoa e faatatau i isi tusitusiga i luga o le laulau. Ina ia faia lenei mea, toe filifili le cell lea o loʻo i ai le igoa. Kiliki le ata i le ituaiga o tafatolu, lea e tu i le taumatau o le fanua "Laina tele". O se lisi o laupepa e amataina. Filifili le taua o oe lava e sili ona lelei mo se laulau patino.
  4. Afai e te manaʻo ai, e mafai foi ona e suia le igoa o le mamanu i nisi o kopi muamua. Tatou kiliki i le nofoaga o le igoa. Kiliki i le tafatolu i le taumatau o le fanua "Font" i le poloka lava e tasi i le lisi "Aiga". Tatala se lisi tele o mamanu. Kiliki i le mea e te manatu e talafeagai.

    Ae a filifilia le ituaiga o vai papatiso e te manaʻomia e faʻaeteete. O nisi atonu e le talafeagai mo pepa o mataupu patino.

Afai e te manaʻo ai, e mafai ona e faʻapipiʻi le igoa toetoe lava a le faʻavavau: ia faʻamalo, sui le lanu, faʻaoga se laina vase, ma isi. Na matou faʻagata i le tele o faʻaaoga elemene o le faʻapipiʻiina o ulutala aʻo galue i Excel.

Lesona: Faʻatulagaina o laulau i Microsoft Excel

Vaega 4: Faʻamaonia le igoa

I nisi tulaga, e manaʻomia le ulutala i taimi uma, e tusa lava pe e te taʻalo i lalo i se laulau umi. E mafai ona faia lenei mea e ala i le pineina o le ulutala ulutala.

  1. Afai o le ulutala o loʻo i le pito i luga o le pepa, e matua faigofie lava ona fai le faʻamau Alu i le lisi "Vaʻai". Kiliki le ata "Tusa le nofoaga". I le lisi e tatala, matou te taofi i le mea "Faasolo le pito i luga".
  2. O lea la o le pito i luga o le pepa o loʻo i ai le igoa o le a tumau. O lona uiga o le a faʻaalia e tusa lava pe e te alu i le pito i lalo o le laulau.

Ae le o taimi uma e tuʻu ai le igoa i le pito i luga o le pepa. Mo se faʻataʻitaʻiga, i luga na tatou manatu o se faʻataʻitaʻiga pe a faʻatutu i le laina lona lua. I le faaopoopo atu, e faigofie tele pe afai e le na o le igoa e faʻamautu, ae o le ulutala o le laulau. O lenei mea e mafai ai e le tagata faʻaaoga ona vave faʻaleleia mea o loʻo i totonu o koluma. Mo le faʻaaogaina o lenei ituaiga faʻamalosiaga, e tatau ona e faʻaaogaina se algorithm laʻititi ese.

  1. Filifili le pito i lalo i lalo o le vaega e tatau ona faʻamautu. I lenei tulaga, o le a tatou toe faʻaogaina le ulutala ma le ulutala o le laulau i le taimi lava lea. O le mea lea, filifili le potu muamua i lalo o le ulutala. A uma lena kiliki i luga o le ata "Tusa le nofoaga". I le taimi lenei i le lisi, filifili le tulaga, lea e taua "Tusa le nofoaga".
  2. O nei laina o loʻo i ai le igoa o le laulau faʻatasi ma lona ulu ulu o le a faʻapipiʻiina i le pepa.

Afai e te manao e toe faaleleia le igoa e aunoa ma se ufiufi, ona i ai lea i lenei tulaga e tatau ona e filifilia le muai suauu tauagavale, i lalo o le laina igoa, ae e te lei alu i le mea o le pine.

O isi taga uma e tatau ona faia i luga tonu lava o le algorithm tutusa, lea na faʻailoaina i luga.

Lesona: Faʻafefea ona faaleleia le ulutala i Excel

Laasaga 5: Lolomi le ulutala i itulau taitasi.

O le tele o taimi e manaʻomia ai le ulutala o le pepa lolomi e tatau ona i luga o ona pepa. I Excel, o lenei galuega e faigofie tele ona faʻatino. I lenei tulaga, o le igoa o le pepa o le a naʻo le tasi le taimi e ulufale ai, ma o le a le manaʻomia le tusia mo itulau taʻitasi uma. O le meafaigaluega e fesoasoani e avea ai lenei avanoa o se mea moni ei ai lona igoa "I laina". Ina ia mafai ona faʻatumu le mamanu o le igoa o le laulau, mafaufau pe faʻapefea ona e lolomiina i luga o itulau taʻitasi.

  1. Alu i le lisi "Faailoga". Tatou kiliki i luga o le atigipusa "Lolomi ulutala"lea o loʻo i totonu o se vaega "Itulau Faʻasologa".
  2. Faʻasagaina le faamalama o le itulau i le vaega "Pepa". Tuu le fetai i le fanua "I laina". A maeʻa lena, filifili soʻo se masini o loʻo i totonu o le laina o loʻo tuʻuina ai le ulu. I lenei tulaga, o le tuatusi o le laina atoa ua tuʻuina atu i totonu o le fanua o le faʻamaufaʻailoga o itulau taʻitasi Kiliki "Lelei".
  3. Ina ia siaki pe faapefea ona faʻaalia le ulutala pe a lolomi, alu i le lisi "File".
  4. Alu i le vaega "Lolomi" faʻaaogaina meafaigāluega taʻavale o le lisi agavale agavale. I le itu saʻo o le faamalama ei ai se vaega muamua o le pepa o iai nei. O loʻo faʻamoemoeina i luga o le itulau muamua matou te vaʻai i le igoa faʻaalia.
  5. I le taimi nei, e tatau ona tatou vaʻai pe o le a faʻaalia le igoa i isi pepa lolomiina. Mo nei faʻamoemoega, faʻagasolo lalo le tusi taʻai. E mafai foi ona e ulufale i le numera o le itulau manaomia ile laupepa o le laupepa ma taomi le ki Ulufale. E pei ona mafai ona e vaʻaia, i luga ole laupepa lona lua ma sosoo ai o le ulutala o loʻo faʻaalia foi i le pito i luga o le elemene tutusa. O lona uiga afai tatou te lafoai le pepa mo le lolomiina, ona faʻaalia lea i luga o itulau uma o le igoa.

O lenei galuega i luga o le fausiaina o le igoa o le pepa aloaia e mafai ona mafaufauina atoa.

Lesona: Lolomiina o se ulutala i itulau uma i Excel

O le mea lea, ua matou suʻesuʻeina le algorithm mo le faʻapipiʻiina o le ulutala pepa i Excel. O le mea moni, o lenei algorithm e leʻo se faʻamalamalamaga manino, lea e le mafai ai ona faʻagasolo se laasaga se tasi. I se isi itu, e tele naua filifiliga mo gaioiga. Ae maise lava le tele o auala e faʻapipiʻi ai le igoa. E mafai ona e faʻaaogaina faʻapotopotoga eseese o le tele o faʻatulagaga. I lenei vaega o le gaioiga, o le limiter e naʻo le mafaufauga o le tagata e faʻaaogaina ia lava. Peitai, ua matou faailoaina laasaga autu i le tuufaatasiga o le igoa. O lenei lesona, e faʻamalamalamaina ai tulafono faavae o gaioiga, o loʻo taʻu mai ai le itu e mafai ai e le tagata faaaoga ona faʻaaoga a latou lava mamanu.