Faʻafefea ona toe faʻatumu le kalama lolomiina o Canon

O le faletusi vulva-1.dll o se vaega o le taaloga Doom 4. E faʻaaogaina le gaosi i le taimi o taʻaloga. Afai e le o luga o le komepiuta, e le amataina le taaloga. O se tulaga faapena e mafai ona faia i le faʻapipiʻiina e faʻaaogaina ai le faʻaititia o le tele o le faʻapipiʻi. Afai ua laiseneina le disk, ona aofia uma ai lea o le DLL talafeagai, ae i le tulaga o se kopi faimalaga, o nisi faila o loʻo misi.

E ono mafai foʻi ona faila le faila, mo se faʻataʻitaʻiga, ona o le le saʻo o le tapeina o le komepiuta. Pe mafai foʻi e se polokalama o le antivirus ona faʻaaogaina i totonu o faʻamaʻi, pe faʻamalo foi i le tulaga o le faʻamaʻi. E tatau ona e toe faafoi le faila i lona tulaga.

Auala e toe faʻaleleia auala

E mafai ona e toe faʻaleleia le amio-1.dll i auala e lua - faʻaaoga se polokalame sili ona faapitoa poʻo le sau mai le saite. Mafaufau i nei filifiliga i tulaga.

Metotia 1: DLL-Files.com Client

DLL-Files.com Tagata faʻatau o se polokalama totogi lea e faʻapitoa i le faʻatulagaina o faletusi DLL.

Download le DLL-Files.com Client

Le faʻaaogaina i le mataupu o le upu masoa-1.dll:

  1. I totonu o le siaki suʻesuʻe, ulufale vaʻa-1.dll.
  2. Kiliki "Fai se sailiga."
  3. Filifili se faletusi mai i sailiga.
  4. Toto "Faʻamau".

O loʻo i ai i le polokalame se galuega faʻaopoopo e mafai ona e maua ai le avanoa e toe faʻatulaga ai se isi kopi o le faletusi. E manaʻomia lenei mea pe afai o le mea na e siiina mai e le aoga i lau mataupu faapitoa. Ina ia faia lenei taʻaloga, o le ae manaʻomia:

  1. Faʻatasi ai se vaaiga faapitoa.
  2. Filifili se isi vavalo-1.dll ma kiliki le ki "Filifili se faʻataʻitaʻiga".
  3. O le polokalama o le a talosagaina nisi faʻaopoopoga:

  4. Faʻamatala le tuatusi o le pusa e kopi ai.
  5. Toto "Faʻatonu nei".

Metotia 2: Sii ese vulkan-1.dll

O se auala faigofie lenei e kopiina ai se faletusi i totonu o le lisi o polokalama a Windows. O le ae manaomia le download vulkan-1.dll ma tuu i le:

C: Windows System32

O lenei taotoga e ese mai le kopi masani o soʻo se faila.

O nisi taimi, e ui lava i le mea moni e te tuʻuina le faila i le nofoaga talafeagai, e le mafai e le taaloga ona amata. I lenei tulaga, atonu e manaʻomia lou resitala i totonu o le polokalama. Ina ia saʻo le faia o lenei taotoga, faitau le tusiga faapitoa, lea e faʻamatala auiliiliina ai le faagasologa. E le gata i lea, ona o le mea moni e ono eseese le igoa o le polokalama a le Windows i luga o lona faʻataʻitaʻiga, faitau se isi tusiga e faʻamatalaina le faʻapipiʻiina i ia tulaga.