E faʻapefea ona e aʻoaʻoina FPS i le taaloga? O le a le FPS e tatau ona faia mo se taʻaloga fiafia

Le aso lelei.

Ou te manatu o taaloga uma (a itiiti ifo ma sina poto masani) iloa le mea o le FPS (o le numera o laupapa i le sekone). O le mea sili, oi latou o loʻo feagai ma taofi i taaloga - latou te mautinoa mautinoa!

I lenei tusiga ou te fia mafaufau i fesili e sili ona lauiloa e faatatau i lenei faailo (pe faapefea ona iloa, pe faapefea ona faateleina le FPS, pe o le a le mea e tatau ai, pe aisea e faalagolago ai, ma isi). O lea ...

Faʻafefea ona suʻe lau FPS i le taaloga

O le auala pito sili ona faigofie ma sili ona vave e iloa ai poo le a le ituaiga FPS oe te maua o le faʻapipiʻiina lea o se polokalama faʻapitoa a le FRAPS. Afai e te taʻalo i taaloga komepiuta - e masani ona fesoasoani ia te oe i fafo.

Fuga

Upega Tafaʻilagi: //www.fraps.com/download.php

I se aotelega, o se tasi lea o polokalama sili mo le pueina o vitio mai taaloga (o mea uma e tupu i luga o lau mata ua faamaumauina). E le gata i lea, ua atiae e le au atiae se codec faapitoa lea e toetoe lava a le utaina ai lau masini komepiuta i le puʻeina o vitio, o le taimi e teu ai le vitio mai le taaloga - e le faʻagesegese le komepiuta! E aofia ai, FRAPS faʻaalia le numera o le FPS i le taaloga.

E tasi le toe foʻi i lenei codec oi latou - o vitio e tele tele ma mulimuli ane e tatau ona faʻamaonia ma liua i se ituaiga o faatonu. Le polokalame e galue i lomiga lauiloa a Windows: XP, Vista, 7, 8, 10. Ou te fautuaina ia faamasani.

A maeʻa ona tuʻuina ma lafoaʻi le FRAPS, tatala le vaega "FPS" i le polokalama ma seti se ki vevela (i luga o laʻu ata i lalo o le F11 button).

Pātū e faʻaalia le FPS i le taaloga.

Aʻo faʻaaogaina le faʻaaogaina ma ua i ai le ki, e mafai ona e amataina le taaloga. I le taaloga i le tulimanu pito i luga (o nisi taimi e sao, o nisi taimi e tuua ai, e fuafua i le faʻatulagaga) o le a e vaʻai i numera samasama - o le numera lea o le FPS (afai e te le vaʻavaʻai, taomi le ki vevela na matou seti i le laasaga muamua).

I le taumatau (agavale) pito i luga, o le numera o le FPS i le taaloga e faʻaalia i samasama samoa. I lenei taaloga - FPS e tutusa ma le 41.

O le a le mea e tatau FPSe taʻalo lelei (e aunoa ma lags ma taofi)

E tele naua tagata iinei, e tele manatu 🙂

I se tulaga lautele, o le tele o le numera o le FPS - o le sili atu lea. Ae afai o le eseesega i le va o le 10 FPS ma le 60 FPS e maitauina e se tagata e mamao ese mai taaloga komepiuta, ona le eseese lea i le va o le 60 FPS ma le va o le 120 FPS e le o mea uma e mafai ona faia e le tagata taalo gaosi! O le a ou taumafai e tali lenei fesili faigata, aua ou te vaai ia te au lava ia ...

1. Eseesega o le taaloga

O se eseesega tele i le numera manaomia ole FPS e faia ai le taaloga lava ia. Mo se faʻataʻitaʻiga, pe a fai o se ituaiga o fuafuaga, pe a leai ni suiga vave ma vave faʻafuaseʻi i le laufanua (mo se faʻataʻitaʻiga, laasaga i lea laasaga ma lea laasaga), ona mafai lea ona e taʻafia lelei ma le 30 FPS (ma e itiiti lava). O le isi mea o se tagata fanafana vave, lea o loʻo aʻafia saʻo ai au faʻamatalaga i au tali. I lenei taaloga - o le fuainumera o laupepa e itiiti ifo ma le 60 e mafai ona faʻaalia ai lou toilalo (o le ae le maua se taimi e tali atu ai i gaioiga a isi tagata taalo).

E iai foʻi se faʻamatalaga faapitoa o le ituaiga taʻaloga: afai e te taʻalo i luga o le fesoʻotaiga, ona tatau lea ona maualuga le numera o le FPS (o se tulafono) nai lo se taaloga se tasi i luga o se PC.

2. Mataitu

Afai ei ai lau monitor monitor LCD (ma latou te alu i le 60 Hz) - ona vaʻaia lea o le 60 ma le 100 Hz - o le ae le matauina. O le isi mea, pe afai e te auai i soʻo se taaloga i luga o le initaneti ma o loʻo i ai se mataʻituina ma le 120 Hz - ona talafeagai ai lea ona faʻatupulaia le FPS, a itiiti ifo i le 120 (pe laʻititi maualuga atu). E moni, o ia e taalo i taaloga - e sili atu lona silafia nai lo aʻu pe o le a se mea e manaʻomia :)

I le lautele, mo le toatele o tagata taaalo, 60 FPS o le a toʻa - ma afai e tosoina e lau PC lenei fuainumera, ona le toe i ai lea o se mea e toe tulei ai ...

Faʻafefea ona faateleina le numera o le FPS i le taaloga

Fesili faigata tele. O le mea moni o le maualalo o le FPS e fesoʻotaʻi ma le uʻamea vaivai, ma e toetoe lava a le mafai ona faʻatupulaia le FPS i se aofaiga tele mai le uʻamea vaivai. Ae, tutusa uma lava, o se mea e mafai ona avea ma fua i lalo ...

1. Faamamaina o le Windows mai "otaota"

O le mea muamua ou te fautuaina e fai, o le tape uma lea o faila faila, faʻamaumauga a le resitala le lelei, ma isi mai Windows (lea e tele naua le tele pe afai e te le faʻamamaina le polokalama a itiiti ifo ma le tasi pe faalua i le masina). Lisi i le mea o loʻo i lalo.

Faʻateleina ma faʻamamaina Windows (faʻaaoga tele):

2. Faʻavavevave o le kata vitio

O se auala lelei lenei. O le mea moni, o le avetaavale mo se kata vitio, masani lava, o seti sili ona lelei, ua maua ai se uiga tutusa o foliga. Ae, afai e te seti ni tulaga faʻapitoa e faʻaitiitia ai le lelei (e masani ona le mafai ona iloa i le mata) - ona tupu ai lea o le numera o le FPS (leai se fesoʻotaʻiga ma le overclocking)!

Sa i ai ni aʻu tala e uiga i lenei blog, ou te fautuaina e faitau (links below).

AMD Acceleration (ATI Radeon) -

Faʻafiafiaga o Nvidia Ata Vitio -

3. Faʻafefe le kata vitio

Ma le mea mulimuli ... Afai o le numera o le FPS e tupu laitiiti, ma faʻavave le taaloga - e le o leiloloa le manao, e mafai ona e taumafai e faʻamalo le kata vitio (faʻatasi ai ma mea e le mautonu ei ai se tulaga e faʻaleagaina ai le masini!). O auiliiliga i luga o le overclocking ua faamatalaina i lalo i laʻu tusiga.

Faʻasologa o kata vitio (laasaga i lea laasaga) -

I lenei mea o loʻo ia te aʻu mea uma lava, e tofu tagata uma ma se taʻaloga lelei. Mo fautuaga i le faateleina FPS - O le a ou matua faafetai.

Le manuia!