Faʻapefea ona tatalaina se pepa PUB

PUB (Microsoft Office Publisher Document) o se faila faila lea e mafai ona i ai i le taimi lava ia ata tusi, ata, ma le faʻatulagaina o tusitusiga. O le tele o taimi, o tusi, itulau o mekasini, nusipepa, tamaitusi, ma isi mea o loʻo tausia i lenei pepa.

O le tele o polokalama mo le galue ma pepa e le o aoga i le PUB faʻaopoopoga, o lea e ono iai ni faigata i le tatalaina o faila.

Vaʻai foi: Polokalama mo le fatuina o tamaitusi

Auala e matamata ai PUB

Mafaufau i polokalama e mafai ona iloa ai le PUB.

Metotia 1: Microsoft Office Publisher

Ua fatuina faila PUB e ala i le faʻaaogaina o Microsoft Office Publisher, o lea o lenei polokalame e sili ona talafeagai mo le matamataina ma le teuteuina.

  1. Kiliki "File" ma filifili "Tatala" (Ctrl + O).
  2. O le a faʻaalia le faamalama o le Explorer, o fea e te manaʻomia e maua ai le file .ubb, filifili ma kiliki le ki. "Tatala".
  3. Ma e mafai ona e tosoina le pepa manaʻomia i le faamalama o le polokalama.

  4. A maeʻa lena mea e mafai ona e faitauina mea o loʻo i le faila PUB. O meafaigaluega uma lava e faia i le atigi masani o le Microsoft Office, ina ia aua nei faʻalavelaveina nisi galuega ma le pepa.

Metotia 2: FreeOffice

O le ofisa o le LibreOffice e iai le faʻaopoopoga Wiki Publisher ua fuafuaina e galulue faʻatasi ma pepa PUB. Afai e te leʻi faʻapipiʻiina lenei faʻaopoopoga, e mafai ona e vaʻaia i taimi uma i luga o le 'upega tafailagi a le tagata atiaʻe.

  1. Faalautele le laulau "File" ma filifili mea "Tatala" (Ctrl + O).
  2. E mafai ona faia lea lava gaoioiga e ala i le kilikiina o le ki. "Tatala le File" i le itu.

  3. Suʻe ma tatala le pepa manaʻomia.
  4. E mafai foi ona e toso ma paʻu e tatala.

  5. I soo se tulaga, o le a mafai ona e vaʻai i mea o loʻo i totonu o le PUB, ma faia ni suiga laiti iina.

Microsoft Office Publisher atonu o se filifiliga e sili atu ona talia, aua e saʻo ona tatala pepa PUB ma mafai ai mo le toe teuteuina atoatoa. Ae afai e te maua le FreeOffice i luga o lau komepiuta, ona tatau ai lea, ia le itiiti ifo, ia matamata i faila faapena.