Android apps lea e te atamai ai

O auaunaga i luga o le Yandex o loʻo iloga i le galuega faʻamaoni ma e seasea mafua ai ona aʻafia ai tagata faʻaoga. Afai e te iloa e le mafai ona e tatalaina le itulau o le Yandex, ao faʻasinometi le Initaneti ma isi masini e tatalaina e aunoa ma ni faafitauli, atonu e ono faailoa mai ua osofaʻia lau komepiuta e polokalama leaga.

I lenei tusiga o le a matou talanoa e uiga i lenei faafitauli ile auiliiliga.

I luga o le Initaneti o loʻo i ai se vaega o faʻamaʻi, ua taʻua o "sui sui o le viruses." O lo latou natura o loʻo taʻoto i le mea moni e faʻapea, nai lo le itulau na talosagaina, i lalo ifo o ona foliga vaaia, o le tagata e faʻaaogaina le tatalaina o faletusi, o lona mafuaʻaga o le taufaasese tau tupe (auina atu SMS), gaoi le palakalafa po o le faʻapipiʻiina o polokalama e le manaʻomia. O le tele o taimi, o itulau e "puipuia" i lalo o punaoa e sili ona asiasi mai, pei o Yandex, Google, Mail.ru, vk.com ma isi.

E tusa lava pe a tatala le itulau o le Yandex home, e le o faʻaalia oe i se savali o le taufaasese taufaasese e fai, o lenei itulau atonu ei ai ni faailoga masalosalo, mo se faataitaiga:

  • tatala se itulau avanoa i faʻamatalaga sese a le server (500 poʻo le 404);
  • A e ulufale i se fesili i se manoa, e tautau pe taofi.
  • O le a le mea e fai pe a tupu lenei faafitauli

    O faʻamaoniga o loʻo i luga e mafai ona faʻaalia ai siama komipiuta. O le a le mea e fai i lenei tulaga?

    1. Faʻamuta se polokalama faakomepiuta pe faʻamalosi pe afai e le o toaga. Vaavaai lau komepiuta i le antivirus.

    2. Faʻaaoga mea e manaʻomia fua, mo se faʻataʻitaʻiga, "CureIt" mai le Dr.Web ma le "Virus Removal Tool" o Kaspersky Lab. Faʻataunuʻu maualuga, o nei suʻesuʻega saoloto e iloa ai le siama.

    Mo nisi faʻamatalaga: Kaspersky Virus Removal Tool - vailaʻau mo se komepiuta ua pisia i siama.

    3. Tusi se tusi i le auaunaga fesoasoani a le Yandex [email protected]. faʻatasi ai ma se faʻamatalaga o le faafitauli, faʻapipiʻi ona faʻataʻatia mo le manino.

    4. Afai e mafai, faʻaaoga siata faʻamaumau DNS mo le faimalaga i le Initaneti.

    I auiliiliga auiliili: Vaaiga Aoao o le free Yandex DNS server

    Atonu o se tasi lenei o mafuaʻaga e le aoga ai le itulau ole Yandex. Tausia le saogalemu o lau komepiuta.