Faʻasoa mo le Android

Masalo o tagata Uma taʻitasi e le itiiti ifo ma le tasi, ae na faʻafetaui ma le faʻaaogaina o tagata faigata. E le gata i lea, o mea sese e tupu tele lava, ma e tele mafuaʻaga o faʻafitauli e le tatau ona mafaufauina. I lenei tusiga na matou filifili ai e taʻu atu ia te oe mea sese sili ona lauiloa ma auala e taulimaina ai.

Faʻasalaga ulufale i le Steam

E masani ona tupu e le mafai e le tagata faʻaaoga mo nisi mafuaaga ona teu i totonu o lau teugatupe. Afai e te mautinoa o faʻamaumauga uma ua saʻo ona tusia, ona i ai lea i lenei tulaga e te manaʻomia le siakiina o lau initaneti. Atonu foi ua e faafitia le mauaina e le tagata o tausia ile Initaneti ma le Windows Firewall ua poloka le Steam. O le isi mafuaaga o le mea sese e mafai ona faaleagaina i nisi faila.

I le iʻuga, afai e te le manaʻo e suʻesuʻe i mafuaaga o le faafitauli, ona faatoa toe faʻafoʻi lea o le kalani. E mafai ona e faitau atili e uiga i le faʻamatalaga ulufale i le tusiga o loʻo i lalo:

Aisea e le mafai ai ona ou ulufale i Steam?

E le maua le Client Steam Customer

Ma le tele o taimi e tupu ai sea mea sese e pei ona le maua e le Clam Steam. Atonu e tele mafuaʻaga mo lenei faafitauli. Afai o loʻo e tuliloaina le polokalama Steam e aunoa ma aia tatau a le pule, atonu o le mafuaaga lenei o le Tagata Steam Tagata e le maua le faafitauli. O le tagata o tausia e taumafai e amata, ae o lenei tagata e le oi ai aia tatau i Windows ma o le polokalama faagaioia e faasaina ai le faalauiloaina o le polokalama, o le taunuuga lea e te maua ai le mea e tutusa ai. Ina ia foia lenei faafitauli, e tatau ona e tamoe i le polokalama o se pule.

O le isi mafuaaga o le mea sese atonu o se faila faatulagaina lelei. O loʻo i luga o le ala o loʻo mulimuli mai, lea e mafai ona e faapipii i Windows Explorer:

C: Pepa Polokalama (x86) Steam userdata779646 config

Mulimuli i lenei ala, ona e manaʻomia lea e fufulu le faila e taʻua o le "localconfig.vdf". I lenei foi pusa e ono avea ma faila le tumau i se igoa talitutusa, e tatau foi ona e tapeina.

O lenei faafitauli e sili atu ona faʻamatalaina i le tusiga o loʻo i lalo:

E leai se tagata e gaogaina vaovao: o le a le mea e fai?

E le amata le taaloga i luga o le Steam

O le mafuaaga taatele o lenei mea sese o le faʻaleagaina lea o nisi faila faila. I lenei tulaga, e tatau ona e siakiina le saʻo o le faʻaoga e ala i le kalani. E mafai ona e faia lenei mea e ala i le kilikii-saʻo i luga o le taaloga ma meatotino i lalo o "Failautusi a le lotoifale" kiliki i le ki "Siaki le saʻo o le faʻamau" ....

Masalo o le faafitauli o lou le lava lea o faletusi talafeagai e manaʻomia mo le faʻavaʻa masani o le taʻaloga. O ia faletusi e mafai ona avea ma faʻaopoopoga o le gagana C ++ poʻo le faletusi X. I lenei tulaga, silasila i manaoga o le taʻaloga lea e faʻaaogaina e le faletusi ma faʻapipiʻi ma le lima.

Ae ui i lea - ia mautinoa o loʻo faʻafetaui lau komepiuta ma mea e manaʻomia e le komiti.

O le a le mea e fai pe a le amata e le Steam le taaloga?

Faʻafitauli i le faʻaogaina o le Steam-client

O nisi taimi e tulaʻi mai pe a taofia e Steam le fausiaina o itulau: faleoloa, taʻaloga, tala fou, ma isi. O mafuaaga mo lenei mea sese e mafai ona tele. Muamua, siaki e le poloka e le Faletupe a le Faletupe le avanoa o le tagata o tausia ile Initaneti. E taua foi le siakiina o le saʻo o faila vaʻaia.

Atonu o le mafuaʻaga o le mea sese e leʻo i lou itu, ae i le taimi tonu lava ua maeʻa ai galuega faʻapitoa ma e leai se mafuaaga e popole ai.

E mafai foi ona e faitau atili e uiga i le faafitauli i lenei tusiga:

Sue, faʻasologa o fesoʻotaʻiga

Faʻailoga faʻamaonia i le Steam. Taimi taimi

O se tasi o faafitauli taatele e faʻafefe e le aufaʻatasi ao fesuiai mea a Steam o se mea sese i le taimi. O se mea sese ma le taimi e tulai mai mo le mafuaʻaga e le fiafia le Steam i le seti taimi faatulagaina i lau telefoni. E tele auala e foia ai lenei faafitauli.

Ina ia mafai ona foia le faafitauli i le taimi, e mafai ona e seti le taimi taimi i lau telefoni i le lima. Ina ia faia lenei mea, alu i le faatulagaga o lau telefoni ma faʻamalo le setiina otometi o le taimi taimi.

E mafai ona e vaʻavaʻai taumafai e faʻamalosi le siaki faʻamalosi pe a fai e le atoatoa i lau telefoni. E faia foi lenei mea i le taimi o le sone i lau telefoni.

O faʻamatalaga faaopoopo i lenei lomiga e mafai ona maua i le tusiga o loʻo i lalo:

Faʻailoga faʻamaonia i le Steam