O le a le mea e fai pe afai o le diski malo e 100% tumau le totogiina

Polokalama faʻaletupe eletise WebMoney ma QIWI Putela e faʻataga ai oe e totogi mo faʻatau i luga o le Initaneti, faʻafefe tupe i le va o faʻamatalaga, pepa faletupe. Afai e le lava le tupe i luga o le ato tupe, ona mafai lea ona toe faʻatumu mai le isi. Ina ia aua neʻi tuʻuina atu lima faʻaalu i taimi taʻitasi, o faʻamaumauga a le QIWI ma WebMoney e mafai ona fesoʻotaʻi i isi.

Faʻapefea ona nonoa le WebMoney i le Palemene QIWI

E mafai ona e nonoa se tasi o polokalama totogi i se isi auaunaga i auala eseese. Ina ia faia lenei mea, ia naʻo lou ulufale atu i lau WebMoney poʻo le QIWI faʻamatalaga e ala i se komepiuta komepiuta poʻo le faʻaoga telefoni feaveai. A maeʻa lena, o le a aliali mai i le lisi o avanoa ma e mafai ona faʻaaoga mo le totogiina.

Metotia 1: Uepiite a le QIWI Wallet

E mafai ona e mauaina le upega tafaʻilagi aloaia a Qiwi Vallet mai se masini feaveaʻi poʻo se masini komepiuta i luga o se PC. O le faʻatulagaga o le a tutusa lava:

Alu i le uepisaite QIWI

  1. Fesoʻotai i lau teutusi. Ina ia faia lenei mea, i le pito i luga taumatau, kiliki i le moli moli. "Faʻatasi". O se faamalama fou o le a faʻaalia i le mea e te manaʻomia e ulufale ai i lou igoa ma le upega tafaʻilagi ma faʻamaonia lou saini.
  2. O le itulau autu o le a tatalaina. Kiliki i luga o le ata i le i totonu o lau lava tala ma i le lisi e tatala, filifili "Fesuiaiga i le va o tala".
  3. O le a faʻaalia se laupepa fou i totonu o le masini. Mai le lisi i le itu tauagavale o le mata, kiliki i le faʻamatalaga "Tala Fou".

    Faʻafouina itulau ma se lisi o vasega avanoa. Filifili "Faʻatau tupe i le va o le QIWI Wallet ma le WebMoney".

  4. I le taamilo, tatala faamatalaga auiliili e uiga i le taotoga ma kiliki "Tie".
  5. Faatumu le upega tafaʻi WebMoney (numera, amata i R, F. I. O., faʻamatalaga o le tusifolau). Ulufale mai le aofaʻi o aso taʻitasi, vaiaso pe masina, ona kiliki "Tie".

Le amataga o le faagasologa amata. Afai ua saʻo le tusia o faamatalaga patino a le tagata faaaoga, ona tatau ai lea ona faʻamaonia le gaoioiga e le SMS e faʻamaʻaʻa ai le taotoga. A maeʻa, e ala atu i Kiwi e mafai ona e totogia tupe mai le pusa tupe WebMoney

Metotia 2: Siteite WebMoney

Fesoʻotaiga faʻamaonia eletise eletise - lua-auala. O le mea lea, e mafai ona e faʻaogaina Kiwi e ala i le 'upega tafaʻilagi a le WebMoney. Ina ia faia lenei mea, mulimuli i laasaga nei:

  1. Alu i le WebMoney portal webpage ma faʻapipiʻi i lau faʻamatalaga. Ina ia faia lenei mea, faʻamaʻoti le saini (WMID, tuatusi imeli poʻo le numera o le telefoni), password. E le gata i lea, ulufale i le numera mai le ata. Afai e manaʻomia, faʻamaonia e SMS poʻo le E-NUM.
  2. O le itulau autu o loʻo faʻaalia ai se lisi o faʻamatalaga avanoa. Kiliki le ki "Faaopoopo" ma i le lisi e amata, filifili "Faapipii se atotupe faaeletonika i isi faiga" - "QIWI".

    O le a aliali mai se savali ina ia mafai ai ona faʻatinoina le taotoga, e tatau ona e ulufale faʻatasi ma le faʻamaoniga. Fai.

  3. A maeʻa lena, o le a faʻaalia se faamalama fou. "Faapipiiina o se Paʻu Pusa". Faʻamatala le numera R o le teutusi WebMoney e te fuafuaina e faʻafesoʻotaʻi ma le faiga faʻaletupe eletise Kiwi. Faʻaavanoa pe faʻafitia le taufaasese saʻo. Afai e manaʻomia, faʻamautinoa le tapulaa ma ulufale i le numera telefoni. Ina ua uma lena kiliki "Faaauau".

E tasi le taimi e tuʻuina ai le code code i le telefoni. E tatau ona tusia i luga o le itulau o le Qiwi payment system, ma o le a avanoa le pusa o le WebMoney mo le totogiina.

Metotia 3: WebMoney Mobile Application

Afai e leai se komepiuta lata ane, ona mafai lea ona e faafesootaia le tala i le polokalama komepiuta a Qiwi e faaaoga ai le telefoni feaveaʻi a le WebMoney. O loʻo avanoa mo le maua mai i luga o le upega tafaʻilagi aloaia ma le Market Market. A maea le faʻatulagaina, fai mea nei:

  1. Faʻasaʻo le tusi talosaga ma teu ai i lau teugatupe. I luga o le itulau autu, tusi i totonu o le lisi o tala o loo avanoa ma filifili "Faapipii se atotupe faaeletonika".
  2. I le lisi e tatala, kiliki "Faapipii se atotupe faaeletonika i isi faiga".
  3. E lua avanoa avanoa. Filifili "QIWI"ia amata ona fusia.
  4. O le telefoni feaveaʻi e faʻapipiʻi faʻapipiʻi le tagata faʻaoga e ala i le 'initaneti i faletupe.webmoney website. Filifili iinei "Kiwi"e amata ona ulu atu i faʻamatalaga. Afai e leai se mea e tupu pe a uma ona e kiliki le ki, ia mafai le Javascript i le masini ma toe faafou le itulau.
  5. Faʻailoga ma faʻamaonia. Ina ia faia lenei mea, ulu i au tala faʻamaumauga ma faʻamaonia le saini e ala i le E-NUM po o le SMS.
  6. Ulufale uma faamatalaga tatau mo le fusia, e aofia ai le igoa atoa o le o loʻo umia, le numera o le pusa o Qiwi ma kiliki "Faamautu".

A maeʻa lena, ulufale i le tulafono na maua e SMS mo le fusifusia Kiwi i luga o le upega tafaʻilagi aloaia. I se tulaga aoao, o le faʻamaoni e faʻaaogaina se telefoni feaveaʻi e le tele se eseesega mai le auala e ala mai i le upega tafaʻilagi WebMoney aloaia ma e mafai ona faʻaaogaina e tagata uma o loʻo faʻatupeina le polokalama faʻatupeina.

E mafai ona e faʻapipiʻi le WebMoney i le QIWI Wallet i auala eseese. O le auala pito sili ona faigofie e fai ai lenei mea e auala mai i le 'upega tafaʻilagi aloaia a le polokalama totogi. Ina ia faia lenei mea, o le ae manaʻomia le faʻamalamalamaina o faʻamatalaga autu o le atotupe ma faʻamaonia le tuʻufaʻatasia ma se faʻasologa e tasi le taimi. A maeʻa lena, e mafai ona faʻaaoga le teugatupe e totogi ai faʻatau i le Initaneti.