O le a le mea e fai pe afai e faʻagesegese le sologa o le Yandex Browser

E ui lava i le lauiloa tele o le YouTube, avanoa mo le faʻaaogaina, e aofia ai i luga o le Android, o nisi tagata e ana masini feaveaʻi e fia mananao e faʻaumatia. O le tele o taimi, o se manaʻoga e tulaʻi mai i luga o paketi ma telefoni feaveaʻi ma papa, o le telē o le teuina i totonu o le fale e matua faatapulaaina. O le mea moni, o le mafuaʻaga muamua tatou te le fiafia i ai, ae o le sini tupito - o le aveesea o le talosaga - o le mea tonu lea o le a tatou taʻuina atu i le asō.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻaalu avanoa i le Android

Aveese YouTube i le Android

E pei o le Android operating system, o YouTube e umia e Google, ma o le mea lea e masani lava ona faʻapipiʻi i luga o masini feaveaʻi e faʻaaoga lenei OS. I lenei tulaga, o le taualumaga mo le aveeseina o le talosaga o le a sili atu ona faigata nai lo le taimi na faʻapipiʻi ai ia lava - e ala i le Google Play Store poʻo i se isi auala avanoa. Tatou amata i le mea mulimuli, e faigofie.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻapipiʻi talosaga i le Android

Filifiliga 1: Faʻamaumauga Faʻatinoina o le Tagata

Afai e faʻapipiʻi le YouTube i luga o se telefoni po o le papalama e oe lava (pe mai se isi tagata), o le a le faigata ona aveese. E le gata i lea, e mafai ona faia lenei mea i se tasi o auala avanoa e lua.

Metotia 1: Ata Autu po o le Menu
O talosaga uma i luga o le Android e mafai ona maua i le lisi autu, ma o autu autu ma i latou o loʻo faʻaaogaina e masani lava ona faʻaopopoina i le matalaʻau autu. Po o fea lava ei ai YouTube, saili ma faʻagasolo e tape. Ua faia lenei mea e pei ona taua i lalo.

  1. Faʻaoga le ata o le talosaga YouTube i lou tamatamailima ae aua le faʻasaʻoina. Faatali sei vagana se lisi o taga e mafai ona aliali mai i lalo o le laina faʻalauiloa.
  2. A o uuina pea le faailoga o le faailoga, lafo i le mea ua faailoa mai e le lapisi ma le saini "Aveesea". "Togi ese" le talosaga e ala i le tuʻuina atu o lou tamailima.
  3. Faamaonia le aveesea o YouTube e ala i le kiliki "Lelei" i totonu o se faamalama matala. A maeʻa ni nai sekone, o le a soloia le talosaga, o le faʻamaoniga o le a avea ma faʻamatalaga e fesoʻotaʻi ma le alalava na misi.

Metotia 2: "Faʻatonu"
O le auala o loʻo i luga o le faʻaaogaina o le YouTube i luga o nisi masini atamai ma papa (atonu, i luga o nisi o laumei ma le lanu) atonu e le galue - filifiliga "Aveesea" e le maua i taimi uma. I lenei tulaga, e tatau ona e alu i se auala masani.

  1. Soo se auala faigofie e tamoe ai "Faʻatonu" lau masini feaveaʻi ma alu i "Talosaga ma Faʻamatalaga" (e mafai foi ona valaauina "Talosaga").
  2. Tatala le lisi ma talosaga uma faʻapipiʻi (mo lenei, e faalagolago i le atigi ma le OS, o loʻo i ai se mea eseese, faʻamau poʻo se filifiliga i le lisi "Sili atu"). Saili le YouTube ma tape.
  3. I le itulau faʻatasi ai ma faʻamatalaga lautele e uiga i le talosaga, faʻaaoga le ki "Aveesea"ona i luga lea o le faamalama matala "Lelei" mo le faʻamaoniga.
  4. Po o le a le auala e te faʻaaogaina, pe afai e le i muai faʻaleleia le Youtube i luga o lau masini Android, o lona aveeseina o le a le mafua ai ni faigata ma o le a na o ni nai sekone. E faapena foi, o le aveeseina o soo se isi lava talosaga e faia, ma matou faamatalaina isi metotia i se mea ese.

    Vaʻai foi: Faʻafefea ona aveese le talosaga i le Android

Filifiliga 2: Muamua faʻaaogaina talosaga

Faʻafeiloaʻiga faigofie o YouTube, pei o le mataupu ua faʻamatalaina i luga, atonu e leʻo taimi uma. E sili atu ona tele, o lenei talosaga e muamua ona faʻapipiʻiina ma e le mafai ona faʻaaogaina e ala masani. Ae, afai e tatau ai, e mafai ona e faʻaumatia.

Metotia 1: Fafo le talosaga
O YouTube e mamao mai le naʻo le talosaga na talosagaina e Google e faʻatonu i luga ole masini Android. O le mea e lelei ai, o le tele oi latou e mafai ona taofi ma faʻaletonu. Ioe, o lenei gaioiga e le mafai ona taʻua o le tapeʻa atoatoa, ae o le a le gata ina faasao avanoa i le lotoifale, talu ai o faamaumauga uma ma le kaoga o le a soloia, ae o le a matua puipuia atoa le tagata talimalo mai le polokalama faagaoioia.

  1. Toe faia laasaga o loʻo faʻamatalaina i parakalafa №1-2 o le auala muamua.
  2. I le mauaina o Youtube i le lisi o talosaga faʻapipiʻi ma alu i le itulau ma faʻamatalaga e uiga i ai, kiliki muamua i luga o le ki "Taofi" ma faʻamaonia le gaioiga i totonu o le faʻamaufaʻailoga

    ona kiliki lea "Taofiofia" ma tuʻuina mai lau maliega "Taofia le Talosaga"ona tap "Lelei".
  3. O YouTube o le a faʻamamāina faʻamatalaga, toe faʻaleleia i lona uluai kopi ma faʻafitauli faʻaletonu. Na o le pau lava le mea e mafai ona e vaʻavaʻai ai i lona igoa "Faʻatonu"poʻo le, lisi o talosaga uma. Afai e te manaʻo ai, e mafai lava ona e toe faʻaaoga.
  4. Vaʻai foi: Faʻafefea ona aveese Telegram i le Android

Metotia 2: Aveese atoa
Afai, mo nisi mafuaʻaga, faʻalavelave i le Youtube sa muai faʻapipiʻiina aua e foliga mai e le lava, ma ua e naunau e aveese, ia matou fautuaina oe e faamasani i le tusiga o loʻo i lalo. E taʻu atu ia te oe le auala e aveese ai se talosaga e leʻi faʻaaogaina mai se telefoni po o se papa ma le Android i luga o le laupapa. I le faʻataunuuina o fautuaga i lenei mea, e tatau ona e matua faʻaeteete, aua o mea sese e mafai ona aofia ai le tele o aʻafiaga le lelei o le a aʻafia ai le faʻatinoina o le polokalama atoa.

Faitau atili: Faʻafefea ona aveese se talosaga e leʻi faʻaaogaina i masini Android

Faaiuga

O le asō ua tatou toe iloilo uma avanoa mo le aveeseina o YouTube ma le Android. Pe o lenei faiga o le a faigofie ma faia i ni tafaʻi i luga o le lau, pe o le a faia se taumafaiga e faʻatino ai, e fuafua pe faʻapipiʻi muamua le talosaga i se masini feaveaʻi pe leai. I soo se tulaga, e mafai ona faʻaumatia.