Faʻatauga tupe i le va o palemene QIWI


E manaʻomia tele le faʻaaluina o le tupe, ma e le faigofie tele ona faʻatali mo se taimi umi seʻia oʻo mai le tasi tala i le isi, o le mafuaʻaga lea e taua tele ai ia tupe totogi, lea e faʻafeiloaʻi ai le tupe mai le tasi pusa i le isi ile mataupu o sekone. O le polokalama o le QIWI o se tasi o auala vave.

Faʻafefea ona faʻafeiloaʻi tupe mai le atigi pusa Qiwi i le isi

O le fesiitaiga o tupe mai le atotupe i le atotupe e faigofie lava, mo lenei mea e tatau lava ona e kiliki i luga o pito o le 'upega tafaʻilagi ma iloa faʻamatalaga o le tagata o le a mauaina lenei faʻaliliuga. O le mea autu o le faʻafeiloaʻiga o tupe i le polokalama o le totogiina o le Wallet o le QIWI, o le a mafai ona resitalaina e le tagata talosaga pe a uma ona tuʻuina atu tupe ia te ia, talu ai o le tupe o loʻo tuʻuina atu i le telefoni feaveaʻi. Seʻio tatou vaʻai pe faʻafefea ona tuʻuina atu tupe mai se atotupe i se atotupe i Qiwi.

Metotia 1: e ala i le 'upega tafaʻilagi

  1. Muamua e tatau ona e alu i lau oe lava tala i le polokalama QIWI Wallet. Ina ia faia lenei mea, i le itulau autu, kiliki le mea. "Faʻatasi", a maeʻa ona tuʻuina atu lea e le 'upega tafailagi le tagata faʻaaoga i se isi itulau.
  2. A maeʻa le matala o le faʻasinomaga, e tatau ona e ulufale i le numera o le telefoni o loʻo faʻapipiʻiina ai le teutusi ma faʻaulu ai le upu faʻaulu. O lea e tatau ona e kiliki "Faʻatasi".
  3. O le mea lea, i totonu o le faʻamatalaga patino a le tagata faʻapitoa o loʻo i ai le tele o auaunaga eseese ma galuega tauave, ae tatau ona e maua se tasi, lea e taʻua "Faaliliu". A uma ona e kiliki i luga o lenei ki, o le isi itulau o le a tatalaina.
  4. I luga o lenei itulau e tatau ona e filifilia se ata ei ai le faailoga QIWI, lea e tusia ai "I se isi atotupe", o isi galuega i lenei mataupu e le faʻalavelave ai i matou.
  5. E totoe naʻo le faʻamaeʻaina o le faaliliuga. Muamua e tatau ona e ulufale i le numera telefoni a le tagata, ona faʻamaoti mai ai lea o le auala e totogi ai, le aofaiga ma le faʻamatalaga i luga o le totogiina, pe ae manaʻo. E tatau ona e faʻamaeʻa le fesiitaiga o tupe e ala i le kilikiina o se ki. "Totogi".
  6. I le taimi lava lena, o le a mauaina e le tagata e mauaina se SMS feau na siitia mai le pusa o le QIWI. Afai e leʻi faʻasalaina le tagata faʻaaoga, i le taimi lava e maeʻa ai le resitalaina, e mafai ona ia faʻaaoga tupe na tuʻuina atu ia te ia.

Metotia 2: e ala i le telefoni feaveaʻi

E mafai ona e faʻafesuia tupe i le tagata e le gata i luga o le 'upega tafaʻilagi a le QIWI, ae faʻapea foi i se telefoni feaveaʻi e mafai ona sii mai mai le faleoloa mo lau masini komepiuta. Ia, i le taimi nei i le faasologa.

  1. O le laasaga muamua o le alu i le upega tafaʻilagi a le faleoloa mo le faʻaogaina o telefoni feaveaʻi ma sau i luga le polokalama QIWI i ai. O le polokalama o loʻo iai i le Play Market, ma i le Store Store.
  2. O lea e tatau ona e tatalaina le tusi talosaga ma maua le mea oi ai iina. "Faaliliu". Kiliki lenei ki.
  3. O le isi laasaga o le filifili lea o fea e lafo ai le fesiitaiga. Talu ai matou te fiafia e faaliliu atu i se isi tagata faʻaaogaina le polokalama, e tatau ona e kiliki "I le QIWI".
  4. Ma le isi, o le a tatalaina se faamalama fou, i le mea o le ae na o le numera o le tagata e mauaina ma le auala e totogi ai. A maeʻa lena mea e mafai ona e taʻalo "Auina atu".

Vaʻai foi: Fausia o se QIWI-atotupe

O faatonuga mo le fesiitaiga o tupe mai le tasi tupe o le polokalama QIWI i le isi, e matua faigofie lava. Afai e faia uma mea uma, o le a faʻaaoga e le tagata faʻapitoa lana tupe i le taimi e sili ona puupuu, aua o le a auina atu vave le faʻailoa ma le polokalama, lea e taua tele pe afai e te manaʻomia ni tupe i le teugatupe.