E faʻapefea ona maua le tuatusi IP o lau komepiuta

O le auaunaga Yandex Money e mafai ai ona e le gata ina totogi tupe i luga o le Initaneti ma faafesuiai tupe i pusa eletise. Afai e tatau ai, e mafai ona e toina tupe i tinoitupe mai lau teugatupe i soo se taimi. I le vasega o aso nei, o le a matou faʻaalia ala sili e ave ai tupe mai le Yandex Money.

Alu i le itulau autu Yandex Tupe ma kiliki le "Aveese" le faamau (atonu e faʻaalia o se "-" faʻamaonia latalata i lau teugatupe i le tulimanu pito i luga o le mata).

Aveesea o tupe i le pepa o le Yandex Money

O lenei metotia, fautuaina e Yandex, e aofia ai le tuʻuina atu o se pepa palasitika e fesoʻotaʻi i lau teugatupe. Faatasi ai ma lenei kata e mafai ona e totogiina i faleoloa, faletalimalo ma nofoaga o gas, ma le toe faʻafoʻi tupe i soo se ATM, e aofia ai i fafo. E leai ni totogi mo le totogiina i le kata. Pe a 'aveʻese tupe mai se ATM, o le a taofia le faia o le 3% o le tau + 15 rubles. O le aofaʻiga maualalo o le tupe maua mai i tua o le 100 rubles.

Afai e leai sou kata - kiliki "Palota faʻasologa". Faatonuga mo le mauaina o faafanua O le faafanua o Yandex i luga o la tatou upega tafaʻilagi.

Auiliiliga auiliili: E faʻapefea ona maua se pepa tupe Yandex

Faʻaliliu atu i se pepa faletupe

E mafai ona e faʻasolo i luga o le kata o soʻo se faletupe, mo se faʻataʻitaʻiga, Sberbank. Kiliki le ki "I luga o le faletupe" ma i le fanua i le itu taumatau, ulu i le numera o le kata. Ulufale i lalo le numera o loʻo i lalo ma kiliki "Faʻaauau." O le komiti mo le tataina o tinoitupe o le a 3% o le aofaiga + 45 rubles. Komepiuta lagolago o MasterCard, Maestro, Visa ma le MIR.

Faʻasalaga tupe e faʻaaoga ai Western Western poʻo le Faʻasalaga

Kiliki "Via transfer system" ma filifili Western Union.

Faamolemole ia maitauina o lenei auala e avanoa mo na o pusa ua iloa.

Auiliiliga auiliili: Faailoaina o se ato i le polokalama Yandex Money

Ina ia faia se fesiitaiga, ulu i le igoa ma le igoa ole tagata ole igoa (pei o le tusifolau), filifili le atunuu ma tupe (o le aofaiga o komisi o le a faalagolago i ai) ma faamautuina le taotoga ma se uputusi. O lau telefoni o le a maua SMS i le numera fesiitaiga e te manaʻomia e logoina ai le tagata e mauaina. Faʻaliliuina atu i totonu o ni nai minute.

Aveesea e faʻaaoga ai le Contact e tutusa. Filifili lenei metotia i le vaega "E ala i le fesiitaiga" ma auina atu tupe i soo se itu o lenei fesootaiga. Afai o lau atotupe ei ai le tulaga o le "Faalēmataʻu" poʻo le "Igoa", e mafai ona e tuʻuina atu se tupe naʻo mai tupe i lou igoa i Rusia.

Isi auala e aveese ai

Kiliki "I le faletupe o se tagata" ma filifili le auaunaga o teugatupe lea e te manaʻomia e lafo ai tupe. O nisi o auaunaga e avanoa e na o paʻai ua iloa.

Afai e te kiliki "Faʻaliliu se faʻalapotopotoga faaletulafono poʻo se tagata fai pisinisi", ia na o le ulufale atu i le TIN ma le polokalama o le a tuuina atu auiliiliga, pe afai oi totonu o le database. A maea lena faaliliuga ua faia.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻaaoga le auaunaga Yandex Money

O lea na matou tilotilo ai i auala sili ona lauiloa o tupe teu i le Yandex Money.