Matou te faʻafesoʻotaʻi le kesi mālosi i le TV

O le galulue faatasi ma pepa lapopoa, itulau lapopoa i totonu o le Microsoft Word e ono mafua ai le tele o faigata i le sailiga ma le sailiili mo nisi vaega poʻo ni elemene. E tatau ona e malilie e le faigofie tele le alu i le nofoaga sao i totonu o se pepa e aofia ai le tele o vaega, o le feaveaiga o le uili o le kiona e mafai ona matua vaivai. E lelei tele mo ia faamoemoega i totonu o le Upu, e mafai ai ona faʻagaoioia le vaega o folauga, o mea tatou te ono talanoaina i lenei tusiga.

E tele auala e mafai ona e faʻatautaia ai e ala i se pepa faafetai faʻafetai i le faʻailoga faʻafanua. I le faʻaaogaina o lenei mea faila o le ofisa, e mafai ona e mauaina ni tusitusiga, laulau, ata, siata, foliga, ma isi elemene i le pepa. E le gata i lea, o le autu o le faʻafanua e mafai ai e oe ona alu faʻatasi i itulau patino o le pepa poʻo ulutala o loʻo aofia ai.

Lesona: Faʻafefea ona fai se ulutala i le Upu

Tatalaina o le taʻavale

E mafai ona e tatalaina le vaega o le folasaga i le Upu i ni auala se lua:

1. I luga o le avanoa vave i le lisi "Aiga" i le vaega o meafaigaluega "Faʻataʻatia" kiliki le faamau "Saili".

2. Tiliki ia ki "FMTL + F" luga o le komepiuta.

Lesona: Uunaite upu

O le faamalama o iai le ulutala o le a faʻaalia i le agavale o le pepa. "Navigation", o mea uma tatou te manatu i ai i lalo.

Meafaigaluega mo le faʻaogaina

O le mea muamua lava e pupula ai lou mata i le faamalama o loʻo tatala "Navigation" - O le manoa lenei, o le mea moni, o le meafaigaluega autu lea o le galuega.

Suʻe vave mo upu ma fuaitau i totonu o le tusitusiga

Ina ia maua le upu sao po o le fuaitau i totonu o le tusitusiga, ia e ulufale i totonu (o) i le pusa saili. O le nofoaga o lenei upu poʻo le fuaitau i totonu o le tusitusiga o le a faʻaalia vave lava e pei o se atigipusa i lalo o le 'au suʻesuʻega, o le a faʻamamafa ai le upu / fuaitau i le malosi. I totonu o le tino o le pepa, o le a faamamafaina lenei upu poʻo le fuaitau.

Manatua: Afai mo nisi mafuaaga o le sailiga e le otometi ona faʻaalia, lolomi "UI" poʻo le sailiga sailiga i le pito o le laina.

Ina ia vave ona suʻeina ma fesuiaʻi i le va o fasipepa o loʻo i ai le upu suʻesuʻe poʻo le fuaitau, e mafai ona e kiliki i luga o le ata. A e faʻapipiʻiina le fetuu i luga o se atigipusa, e foliga mai o se mea faigaluega laiti e aofia ai faʻamatalaga e uiga i le itulau o le pepa o loʻo aofia ai le toe faaluaina o se upu poʻo se fuaitau.

O se sailiga vave mo upu ma fuaitau, o le mea moni, e matua faigofie lava ma aoga, ae e le na o le pau lenei o le ata. "Navigation".

Saili mo mea faitino i le pepa

Faatasi ai ma le fesoasoani a le "Navigation" i totonu o le Upu, e mafai ona e suʻe ma mea eseese. O nei mea e mafai ona avea ma laulau, kalafi, faʻasologa, ata, pito i lalo, faʻamatalaga, ma isi. Pau lava le mea e tatau ona e faia o le faʻalauteleina lea o le lisi o suʻega (se tafatolu tafatafa i le pito o le laina o le sailiga) ma filifili le ituaiga mea faitino talafeagai.

Lesona: Faʻafefea ona faʻaopoopo i lalo vaefaamatalaga i le Upu

E faalagolago i le ituaiga o mea ua filifilia, o le a faʻaalia i totonu o le faʻamatalaga (mo se faʻataʻitaʻiga, le nofoaga o vaefaamatalaga) pe a uma ona e tusia faʻamatalaga mo le fesili i le laina (mo se faʻataʻitaʻiga, nisi numera numera mai le laulau poʻo mea o loʻo i totonu o se cell).

Lesona: Faʻafefea ona ave faʻamalosi vaefaamatalaga i le Upu

Seti o filifiliga taʻavale

I le "Navigation" e tele fetuunaiga fetuunai. Ina ia mafai ona e mauaina, e tatau ona e faalauteleina le lisi autu o le sailiga sailiili (o le tafatolu i le faaiuga) ma filifili "Filifiliga".

I totonu o le pusa talanoa e tatala "Filifiliga Suʻesuʻe" E mafai ona e faia tulaga talafeagai e ala i le siakiina poʻo le le siakiina o mea e te fiafia i ai.

Mafaufau i mea autu o lenei faamalama i auiliiliga.

Tulaga maʻaleʻale - o le suʻesuʻeina o tusitusiga o le a avea ma mataupu faʻapitoa, o lona uiga, afai e te tusia le upu "Saili" i le laina o le sailiga, o le a na o le sailia lava e le polokalama se sipelaga, faaseʻe upu "saili" tusia ma se tusi laitiiti. O le itu i tua e talafeagai foi - i le tusia o se upu i se mataitusi laitiiti ma le parakalafa galue "Tulaga maʻaleʻale", o le a tuʻuina atu i le Upu e malamalama e tatau ona e faʻaaogaina ia upu tutusa ma se mataitusi laupepa.

Pau upu atoa - e mafai ai ona e mauaina se upu patino, e le aofia ai i le sailiga sailiiliga uma o ona upu. O le mea lea, i la tatou faataitaiga, i le tusi a Edgar Allan Poe "O Le Pau o le Fale o Usher", o le faaigoaina o le aiga o Asera e maua i ni nai taimi i ni upu eseese. E ala i le siakiina o le atigipusa i autafa o le parakalafa "Naʻo le upu atoa", o le a mafai ona maua uma le toe faʻatautaiga o le upu "Asera" e le aofia ai ona toilalo ma lona faʻailogaina.

Faʻailoga faʻailoga - e maua ai le malosi e faʻaaoga ai gaioiga i le sailiga. Aisea e te manaomia ai? Mo se faʻataʻitaʻiga, o loʻo i ai se ituaiga faʻapuupuuga i totonu o le tusitusiga, ma e na o nisi o ana tusi poʻo se isi lava upu e te manatua ai e te le manatuaina uma tusi (o le mea lea, o le, huh?). Mafaufau i le faataitaiga o lea lava "Asherov."

Mafaufau faapea e te manatua mataitusi i lenei upu e ala i le tasi. E ala i le ticking le siaki Faʻailoga, e mafai ona e tusitusi i le pusa saili "ma le" e "ma kiliki i le sailiga. O le polokalama o le a maua ai upu uma (ma nofoaga i totonu o le tusitusiga) lea o le mataitusi muamua o le "a", lona tolu o le "e", ma le lona lima o le "o". O isi tusi vavalalata o upu, e pei o avanoa ma ni tagata, o le a leai se uiga.

Manatua: E mafai ona maua se lisi sili ona auiliiliina o mataʻitusi i luga o le upega tafaʻilagi aloaia. Microsoft Office.

Suia filifiliga i le pusa talanoa "Filifiliga Suʻesuʻe", pe a manaʻomia, e mafai ona e faʻasaoina e pei ona faʻaaoga e ala i le kilikiina o le ki "Aunoa".

E ala i le kiliki i lenei faamalama "Lelei", e te faʻamaonia le suʻesuʻega mulimuli, ma o loʻo sii le pala i le amataga o le pepa.

Push button "Faaleaoga" i lenei faamalama, e leʻo manino ai taunuuga o sailiga.

Lesona: Uiga Tau Suʻe Upu

Faʻafeiloaʻiina o le pepa e faʻaaoga ai meafaigaluega e faʻaogaina ai

Vaega "Faʻasalaga»Ua mamanuina ina ia vave ona vaʻavaʻai i totonu o le pepa. O le mea lea, ina ia vave ona e faʻatautaia iʻuga o sailiga, e mafai ona e faʻaaogaina pere afi faapitoa i lalo o le 'au suʻesuʻe. Up arrow - mea na muamua atu, lalo - i le isi.

Afai e te leʻi suʻeina se upu poʻo se fuaitau i totonu o le tusitusiga, ae mo nisi mea, e mafai ona e faʻaogaina nei ki e feaveaʻi i le va o mea faitino.

Afai o le tusiga o loʻo e galue ai e faʻaaogaina ma faʻailoga ulutala e faʻaaoga ai se tasi o ituaiga fausaga ulutala, faʻapitoa foi mo le makaina o vaega, e mafai foi ona faʻaaoga ia lava ia e faʻatautaia ai vaega. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona e fesuiai i le tab "Ulutala"o loʻo i lalo o le poloka o suʻesuʻega o le faamalama "Navigation".

Lesona: E faʻapefea ona faia mea masini matala i le Upu

I le lisi "Itulau" E mafai ona e vaʻai i ata o itulau uma o le pepa (o le a latou i totonu o le faamalama "Navigation"). Ina ia vave fesuiai i le va o itulau, kiliki i luga o se tasi oi latou.

Lesona: Faʻafefea i le Upu i numera numera

Kuni le matala Matala

A uma ona faʻamaeʻaina mea talafeagai uma i le pepa o le Word, e mafai ona e tapunia le faamalama "Navigation". Ina ia faia lenei mea, e mafai ona e kiliki i luga o le satauro, i le pito i luga taumatau o le faamalama. E mafai foi ona e kiliki le aū i le taumatau o le faʻamaufaʻailoga ma filifili le poloaiga "Katia".

Lesona: Faʻafefea ona lolomi se pepa i le Upu

I le tusitala o le text editor Microsoft Word, e amata mai i le 2010, o sailiga ma meafaigaluega tau uila o loʻo faʻaleleia pea ma faʻaleleia. Faʻamatalaga taʻitasi o le polokalama, faʻafeiloaʻi i mea o loʻo i totonu o le pepa, saili upu talafeagai, mea faitino, elemene o le a faigofie ma sili atu ona faigofie. O le taimi nei ua e iloa le mea e fai i totonu ole MS Word.