Faʻamaumauga o le faʻaogaina o le gagana

I le avea ai o se tulafono, pe a oo mai i polokalame mo le amanaiaina o tusitusiga (silasila i le OCR, faailoaina o le amio), o le tele o tagata e manatua le na o le oloa - ABBYY FineReader, e le masalomia o le taitai i totonu o ia polokalama i Rusia ma se tasi o taitai i le lalolagi.

E ui lava i lea, e le na o le tasi le tali a le HRRerer: o loʻo i ai polokalama saoloto mo le amanaiaina o tusitusiga, auaunaga i le initaneti mo faamoemoega lava e tasi, ma, e le gata i lea, o ia galuega o loʻo i ai i nisi polokalama masani atonu ua uma ona faʻapipiʻiina i lau komepiuta. . O le a ou taumafai e tusi e uiga i nei mea uma i lenei tusiga. O polokalame uma ua fuafuaina e galulue i le Windows 7, 8 ma le XP.

Faʻaaogaina o Tusitusiga Taitai - ABBYY Finereader

E uiga i le FineReader (ua taʻua o Fine Read) faʻalogo, masalo, o le toatele o outou. O lenei polokalame o le sili poʻo le tasi o mea aupito sili mo le maualuga o le faʻaalia o tusitusiga i le gagana Rusia. Ua totogi le polokalame ma o le tau o se laisene mo le faʻaaogaina o fale e itiiti ifo i le 2000 rubles. E mafai foi ona sii mai le lomiga faataitai o FineReader poʻo le faʻaaogaina o faʻamatalaga i luga o le initaneti i ABBYY Fine Reader Online (e mafai ona e iloa le tele o itulau mo le saʻoloto, ona - mo le totogi). O nei mea uma o loʻo maua i luga o le laiga o le aufaʻatasi //www.abbyy.ru.

O le faʻatulagaina o le faʻataʻitaʻiga o le FineReader e le mafua ai ni faʻafitauli. E mafai ona faʻapipiʻi le polokalama faʻatasi ma Microsoft Office ma Windows Explorer ina ia faafaigofie ai ona taofiofia le amanaiaina. O tapulaa o le kopi free trial - 15 aso o le faaaogaina ma le mafai ona iloa e le sili atu i le 50 itulau.

Faʻapipiʻi mo le suʻeina o polokalama faʻapitoa

Talu ai ona e leai saʻu scanner, na ou faʻaaogaina se ata mai se telefoni feaveaʻi o le telefoni, lea na ou toe teuteuina ai le eseesega, e siaki. Le lelei e le lelei, sei tatou vaai po o ai e mafai ona taulimaina.

Faʻataʻaiga Tele

E mafai e le faʻamasino ona maua se ata faʻatalanoa o le tusiga tuusaʻo mai le scanner, mai faila faila poʻo le kāmera. I loʻu tulaga, na lava lava le tatalaina o le faila faila. Sa ou fiafia i le taunuuga - na o ni nai mea sese. O le a ou fai atu i le taimi lava lena, o le mea aupito sili lea ona lelei o polokalame uma ua tofotofoina pe a galue i lenei faataitaiga - o se tulaga talitutusa talitutusa na o luga o luga o le initaneti free Free OCR (Free Online OCR) (ae i lenei iloiloga tatou te talanoa e uiga i polokalama polokalama, ae le o le initaneti).

Le taunuʻuga o faʻamatalaga tusitusia i FineReader

Faʻasinotonu, atonu e leai ni tauva a le Risker mo tusitusiga Cyrillic. O le lelei o le polokalame e le na o le lelei o le iloa o tusitusiga, ae o le tele o galuega faatino, lagolago o le faatulagaina, faʻatau atu i le tele o auala, e aofia ai le Word docx, pdf ma isi mea. O le mea lea, afai o le OCR o se mea e te feagai i taimi uma, ona e le faanoanoa ai lea i se tupe maualalo ma o le a totogi: o le ae laveaʻia le tele o taimi, vave maua ai le lelei o le lelei i le FineReader. I le auala, ou te le faasalalauina atu soo se mea - Ou te manatu moni lava oi latou e manaʻomia ona iloa sili atu i le sefulu ma le lua itulau e tatau ona mafaufau e uiga i le faʻatauina o ia polokalama.

CuneiForm o se polokalama e faʻaalia ai le faʻaaogaina o tusitusiga.

I laʻu faʻatusatusaga, o le polokalame sili ona lauiloa o le OCR i Rusia o le CuneiForm leai se totogi, lea e mafai ona sii mai mai le site aloaia aloaia //cognitiveforms.ru/products/cuneiform/.

O le faʻapipiʻiina o le polokalame e faigofie tele, e le taumafai e faʻapipiʻi soʻo se polokalama faʻapitoa (e pei o le tele o polokalama faʻapitoa). O le faʻamatalaga e manino ma manino. I nisi tulaga, o le auala pito sili ona faigofie e faʻaaoga ai le masini, o le muamua o ata i le lisi.

Faʻatasi ai ma le faʻataʻitaʻiga na ou faʻaaogaina i le FineReader, e le mafai e le polokalama ona taulimaina, pe, sili atu, na tuʻuina atu se mea e le mafai ona mafai ona faʻaaogaina ma ni fasipepa o upu. O le taumafaiga lona lua na faia ma se sikolasipi o le tusiga mai le upega tafailagi o lenei polokalame lava ia, lea, ae peitai, e tatau ona faateleina (e manaʻomia le sikolaina ma se iugafono e 200ppi ma le maualuga, e le o faitauina matafaga i laina lautele ole 1-2 pixels). O iinei na lelei ai o ia (o nisi o tusitusiga na le amanaiaina, talu ai na filifilia Rusia).

Faʻaaliga CuneiForm faʻamatalaga

O le mea lea, e mafai ona tatou manatu o CuneiForm o se mea e tatau ona e taumafai ai, aemaise lava pe afai o loʻo i ai ni itulau e sili ona lelei le suʻesuʻeina ma e te manaʻo e amanaʻia na mea e aunoa ma se totogi.

Microsoft OneNote - se polokalama atonu ua e maua

I le Microsoft Office, e amata i le 2007 ma e faaiuina i le taimi nei, 2013, o loʻo i ai se polokalama mo le tusia o faʻamatalaga - OneNote. E i ai foʻi faʻalauiloaina o tusitusiga. Ina ia mafai ona faʻaaogaina, faigofie lava ona faapipii le mataʻitusi poʻo se isi lava ata i totonu o le tusi, kiliki i luga-saʻo ma ia faʻaaoga le lisi autu. Ou te iloa o le faaletonu mo le faʻaaloalogia ua tuʻuina i le Igilisi.

Aloaia i Microsoft OneNote

E le mafai ona ou fai atu o le tusitusiga e aloaia atoatoa, ae, i le mea e mafai ona ou iloa, e sili atu le lelei nai lo CuneiForm. Ma le isi polokalame, e pei ona uma ona taʻua, o le mea sili lea ua leva ona faʻaogaina i luga o lau komepiuta. E ui lava, o le mea moni, o lona faʻaaogaina i le tulaga o le manaʻomia e galue ma se numera tele o pepa faʻataʻitaʻi e ono le faigofie, ae, e talafeagai mo le vave iloa o kata pisinisi.

Faamaumauga o OmniPage, OmniPage 18 - e tatau ona avea ma se mea sili ona manaia

Ou te le iloa le lelei o le polokalama o le faʻaaogaina o tusitusiga o OmniPage: e leai ni lomiga, ou te le manaʻo e siiina i se mea. Ae, afai o lona tau e tauamiotonuina, ma o le a tau e tusa ma le 5,000 rubles i le lomiga mo le faaaogaina e le tagata lava ia ae le o le Sili, ona tatau lea ona avea ma mea mataina. Polokalame Itulau: //www.nuance.com/for-individuals/by-product/omnipage/index.htm

Polokalame faʻapipiʻi OmniPage

Afai e te faitau i uiga ma iloiloga, e aofia ai i latou i lomiga a le gagana Rusia, latou te maitauina o le OmniPage e maua ai le tulaga maualuga ma le saʻo lelei, e aofia ai le Rusia, e faigofie tele le le faʻamaʻosaʻoina o le maualuga o le maualuga o le auiliiliga ma maua ai se seti o meafaigaluega faaopoopo. E le o se mea e sili ona talafeagai, aemaise lava mo se tagata faʻapitoa, faʻamatalaga. Ae ui lava i lea, i le Western market O le OmniPage o se tauvaga tuusaʻo o FineReader ma i le Igilisi gagana latou te feteenaʻi faʻatasi ma i latou lava, ma o lea la, ou te manatu, e tatau ona agavaa le polokalama.

E le o polokalama uma lava lenei, ae o loʻo i ai foi le tele o filifiliga mo polokalama leai se totogi, ae ao ou faataitaiina ma i latou na ou maua ai ni mea le lelei e lua e aofia ai: le leai o se fesoasoani Cyrillic, poʻo se mea e ese ai, e le aoga tele i le pusa faʻapipiʻi, iinei