5 lauiloa Extensions Opera mo VKontakte

O se tasi o laasaga tāua i le galue ai ma se PowerPoint presentation o le setiina o le faʻatulagaina o le faʻatulagaga. Ma e tele laasaga i lalo nei, o se tasi o ia mea e mafai ona faʻataʻitaʻia le tele o slides. O lenei mataupu e tatau ona faʻaeteete faʻaeteete ina ia le maua ni faʻafitauli faaopoopo.

Toe Faʻafoʻi Slides

Le pito sili ona taua e mafaufau ai pe a suia le itu o le mea moni lea e afaina ai le vaʻavaʻavega. I se tala faigofie, afai e te faia ata vitio laiti, o le a itiiti le avanoa mo le tufatufaina o faila ma le au tusitala. Ma e tutusa lava - afai e te faia laupepa lapoa, o le a tele avanoa avanoa.

O le mea lautele, e lua auala autu o le toe faʻamalosi.

Metotia 1: Faʻatulagaga Faʻatonu

Afai e te manaʻomia le suia o le faatulagaga i le taimi nei i le ata, pe, i se isi itu, i le laufanua, ona faigofie ai lea.

  1. E tatau ona e alu i le lisi "Fuafuaga" i le ulutala o le faʻaaliga.
  2. O iinei tatou te manaʻomia ai le nofoaga lata mai - "Customize". O le ki lenei Faʻasolo le tele.
  3. O le kiliki i luga e tatalaina ai se lisi puupuu e aofia ai ni filifiliga se lua - "Tulaga Faataatia" ma "Mataala". Muamua ei ai le fua faatatau o le 4: 3, ma le lona lua - 16: 9.

    I le avea ai o se tulafono, o se tasi oi latou ua uma ona faʻatulagaina mo le faʻatinoga. E tumau pea e filifili le lona lua.

  4. O le a fesili le faiga pe faʻapefea ona faʻaoga nei tulaga. O le filifiliga muamua e mafai ai e oe ona toe faʻaaogaina le kesi e aunoa ma le aafia ai o mea. O le lona lua o le a faʻafetaui elemene uma ina ia talafeagai mea uma.
  5. Aʻo filifilia, o le suiga e tupu faʻafuasei lava.

O le faʻatulagaga o le a faʻaaogaina i ata uma avanoa; e le mafai ona e setiina se tulaga tulaga ese mo tagata taitoatasi i PowerPoint.

Metotia 2: Faʻasalalau lelei

Afai e le faamalieina ia metotia masani, e mafai ona e faia se sili atu le lelei-faʻalogo o le itu o itulau.

  1. O iina, i le faʻalauteleina o le lisi i lalo o le faamau Faʻasolo le tele, e tatau ona e filifili se mea "Faʻatonu le faʻasolosolo".
  2. O se faamalama matala o le a tatalaina ai le mea e mafai ai ona e vaʻai i tulaga eseese.

    • Meataitasi Faʻasolo le tele e aofia ai le tele o faʻataʻitaʻiga mo laupepa pepa, e mafai ona e filifilia ma faʻaogaina pe faʻapipiʻi i lalo.
    • "Lautele" ma "Maualuluga" na o le faʻatagaina oe e faʻamaonia le sao tutusa o loʻo manaʻomia e le tagata faʻaaogaina. O faʻamatalaga nei e faʻaaogaina pe a filifilia soʻo se faʻataʻitaʻiga.
    • I le itu taumatau, e mafai ona e filifilia le faʻatulagaga mo ata ma faʻamatalaga.
  3. Pe a uma ona kiliki se ki "Lelei" O tafaoga o le a faʻaaoga i le faʻatinoga.

O lenei e mafai ona e galue saogalemu.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o lenei auala e mafai ai ona tuʻuina atu ata e sili atu ona le talafeagai.

Faaiuga

Ma le mea mulimuli, e tatau ona fai mai afai e toe faʻatulagaina le tele o le paʻu e aunoa ma le toe faʻaleleia vave o le fua, o elemene e ono i ai se tulaga pe a fesuiaʻi tele vaega. Mo se faʻataʻitaʻiga, o nisi ata i le lautele e mafai ona alu i tua atu o tuaoi o le lau.

O lea e sili atu le faʻaaogaina o le faʻataʻitaʻiga ma puipuia oe lava mai faafitauli.