3 auala e faʻamaonia ai kuki ma le natia i le Opera browser


E leʻi leva talu ai nei, na faʻaaoga ai e Apple le auaunaga faʻapitoa a le Apple Music, lea e mafai ai ona maua se tau maualalo mo lo matou atunuu e mafai ai ona maua le tele o musika. E le gata i lea, ua faʻatautaia e Apple Music se 'auʻaunaga eseese "Leitio", lea e mafai ai e oe ona faʻalogo i musika ma filifilia mo oe lava musika fou.

Leitio o se auaunaga faʻapitoa lea o se vaega o le Subscription Music Apple, lea e faʻatagaina ai oe e faʻalogo i le tele o leitio i luga o le initaneti, lea e faʻasalalauina uma (ola i le televise lauiloa, ae le taua lenei i Rusia), ma nofoaga faʻalauiloa faʻalauiloa lea e aoina ai musika taʻitasi.

E faʻapefea ona faʻalogo i le leitio i iTunes?

Muamua lava, e taua le faʻamalamalamaina o le tagata faʻalogologo i le leitio e ono avea ma tagata faʻaoga o loʻo i ai se saofaga i le Apple Music. Afai e te le fesoʻotaʻi atu i le Apple Music yet, e mafai ona e saofaga saʻo i le faʻavaeina o le leitio.

1. Tatala iTunes. I le tulimanu pito i luga o le polokalama e tatau ona e tatalaina se vaega. "Musika"ma i le ogatotonu pito i luga o le faamalama alu i le lisi "Leitio".

2. O le faʻaaliga e faʻaalia ai se lisi o laina eletise avanoa. Ina ia mafai ona amata le taina o le leitio ua filifilia, faapipii i luga le kiore, ona kiliki lea i luga o le ata toe faaali.

3. Afai e te le fesoʻotaʻi atu i le Musika Apple, o le a talosaga iTunes e te lesitala. Afai ua e sauni e toesea se totogi mai masina taʻitasi mai lau paleni i masina uma, kiliki le ki. "Laisene i Musika Apple".

4. Afai e te leʻi mauaina muamua le auaunaga o le Apple Music, o lona uiga, o le a mafai ona e faʻaaogaina uma le tolu masina o le faʻaaogaina saoloto (i soʻo se tulaga, i le taimi nei o loʻo faʻaauau pea lenei faʻaauau). Ina ia faia lenei mea, kiliki le ki. "3 masina saoloto".

5. Ina ia amata se saofaga, e tatau ona e ulufale i le upega tafailalau mai lau Apple ID, pe a maeʻa ona tatala le avanoa i le leitio ma isi ata o le Apple Music.

Afai a maeʻa le manaʻomia o le leitio ma le Apple Music mai ia oe, o le ae manaomia le tapeina o le saofaga, a le o lea o le a otometi lava ona toesea le tupe mai lau kata. E faʻafefea ona faʻasaʻo resitalaina e ala i iTunes, na faʻatalanoaina muamua i la tatou 'upega tafaʻilagi

Faʻafefea ona faalēaogāina le lesitala i le iTunes

O le auaunaga leitio o se mea aoga tele mo le faʻalogo i musika filifilia, lea o le a mafai ai e oe ona maua pese fou ma fiafia, e tusa ai ma lau autu filifilia.