Fofoina o le faafitauli o le faʻaaliina o se ave taavale afi i le UltraISO

E pei ona e iloa, e le o auaunaga uma a Skype e maua fua. E i ai nisi oi latou e manaʻomia le totogiina. Mo se faʻataʻitaʻiga, o se telefoni i se telefoni feaveaʻi poʻo se lisi. Ae, i lenei tulaga, ua avea le fesili, pe faapefea ona toe faatumu le tala i le Skype? Sei o tatou sailia lenei mea.

Vaega 1: Gaioiga i le windowspe polokalama window

Muamua lava, e tatau ona e faia ni taga patino i totonu o le Skype interface. I le masani ai, pe a faʻaogaina nei manua, e iai ni nuances e faalagolago i le faʻataʻitaʻiga o le polokalame, talu ai e ese le faʻaoga.

Faia o tupe i le Skype 8 ma luga

Muamua tatou te faʻamaonia le galuega algorithm mo le faia o tupe i le Skype 8.

  1. I le itu tauagavale o le polokalame polokalame, kiliki i le elemene i foliga o ellipses - "Sili atu". I le lisi e aliali mai, kiliki i le mea "Faʻatonu".
  2. I le faamalama o le nofoaga e tatala, alu i le vaega "Teugatupe ma le Talaaga" ma kiliki le ki "Faʻaopoopo tupe" faʻafeagai "Telefoni i Skype".
  3. Le isi i le poloka "Telefoni feaveaʻi ma telefoni feaveaʻi" kiliki i le elemene "Siaki totogi".
  4. A maeʻa lena, o le a le faʻaaogaina le masini komepiuta i totonu o le polokalama i le itulau o le Skype site aloaʻia ma o le a manaʻomia ona faʻaaogaina uma isi manipasi.

Faia o Tupe i le Skype 7 ma Lalo

O le gaioiga algorithm i le Skype 7 ma i uluai lomiga o lenei avefeau e ese si ese mai le poloaiga o loʻo faamatalaina i luga. E lava le naʻo le faʻaaogaina o ni nai togafiti i le faamalama o le polokalama lava ia.

  1. Tatala le mea autu "Skype", ma i le lisi o loʻo aliali mai, kiliki i luga o le pepa "Teu tupe i le Skype account".
  2. A maeʻa lena mea, faʻalauiloaina le faʻaaogaina o le masini.

Skype Mobile Version

Afai o loʻo e faʻaaogaina le Skype i luga o lau masini feaveaʻi, e mafai ona e faʻafesoʻotaʻi saʻo mai le talosaga. O le algorithm o gaioiga e manaʻomia ona fai e tutusa lelei mo masini e lua mai Android ma iOS.

  1. A maeʻa le tatalaina Skype, alu i lau faʻamatalaga faʻamatalaga. Ina ia faia lenei mea, tapuni lana ata i luga o le laupapa pito i luga.
  2. Kiliki le ki "Faʻaopoopo tupe"ona sosoo ai lea ma le isi itulau mulimuli i le sootaga "Siaki totogi".
  3. O le ae vaʻaia se vaega o le upega tafaʻilagi a le Skype e mafai ona e faamasani ai i fuafuaga o lisi o avanoa, ma, o le mea lea, tuʻu tupe i totonu o le teugatupe. Mo nisi faʻatautalanoaga talafeagai ma faʻatinoga o gaioiga tatau, matou te fautuaina le tatalaina o lenei itulau i se masini komepiuta (telefoni). Faʻamau lava i luga o le laina tolu i le pito i luga taumatau ma filifili mea talafeagai i le lisi e faʻaalia.
  4. O isi gaioiga e maua ai le gafatia e toe faʻatumu se teugatupe i le Skype e matua tutusa lava ma mea na faʻamatalaina i le isi vaega o lenei tusiga. Pau lava le eseesega o loʻo iai i le faʻatulagaga o le atinaega o le initaneti, lea e tatau ona faʻafesoʻotaʻi. O le mea lea, i le tulaga o le telefoni feaveaʻi o le avefeʻau, o le a, mo mafuaaga manino, ia faʻaogaina, ae le o le faʻavave. O igoa ma nofoaga o elemene talafeagai latou lava e le ese mai i latou i totonu o le masini komepiuta i luga o le PC, o lea na o le faʻaaogaina o faatonuga i lalo.

Laasaga 2: Gaoioiga Mataʻutia

Tusa lava po o le fea itu na e faʻaaoga e tatala ai le itulau o le nofoaga aloaia o le avefeʻau i le masini, o isi gaoioiga uma e tatau ona faia i le faasologa o loʻo lisi atu i lalo.

  1. I le faamalama e tatala ai, kiliki le sootaga "Tupe i le Skype account".
  2. O le itulau o le Skype site aloaia, e tatala, pe mafai ona e teuina tupe i totonu o lau tusi. E mafai ona e filifili e teu le $ 5, 10 poʻo le 25. Ae, e mafai ona e filifilia, pe a manaʻomia, le tutusa o se isi tupe, na o le kiliki i luga o le fanua filifili filifilia. E moni, e leai ni kalapu Rusia i lenei lisi.
  3. E le gata i lea, e mafai ona e mafai ai ona totogi le otometi e aunoa ma le faʻaogaina o le pusa talafeagai. I le taimi lava e tasi, o le totogi o le a faʻaputuina faʻafuaseʻi e ala i le metotia na e filifilia, i le taimi lava e itiiti ifo i le $ 2 le aofaʻi o le paleni Skype.
  4. Faʻaali atu le ki i le aofaiga matou te mananao e teuina ma taomi le faamau. "Faaauau".
  5. I le laasaga e sosoo ai, e manaʻomia ona matou faʻapipiʻi i lau telefoni Skype e ala i se masini komepiuta. Muamua, ulufale i lou igoa ole tuatusi, tuatusi imeli poʻo numera ole telefoni na e tuʻuina atu pe a e lesitala ma Skype. Ona, kiliki le ki "Faʻatasi".
  6. I le isi siata, ia e ulufale mai i le upega tafailagi mai lau upega tafaʻilagi i Skype, ma kiliki le ki "Faʻatasi".
  7. O le faʻamatalaga patino o faʻamatalaga patino. Lenei e tatau ona e ulufale i lou igoa muamua ma le igoa faaiu, atunuu, tuatusi, aai o le nofo ai ma le numera zip. Aua e te fenumiaʻi i le i ai o ni fanua se lua ua faaigoaina "Tuatusi". O le ulufale atu i faʻamatalaga e faʻamalosia i na o le muamua, ma le lua o loʻo avea ma se faʻaopoopoga, pe a fai o le tuatusi e tele, ma e aofia ai le igoa o itulagi, ma mataupu laiti. Ae, e le manaʻomia ona e popole o taimi uma lava e te toe faʻatumu ai lau tala o le a tatau ona e ulufale i nei faʻamatalaga uma. E na o le tasi lava ona faia, ona otometi lava lea ona ave ese mai le base. A uma ona e ulu atu i faʻamatalaga, kiliki le ki "Faaauau".
  8. Ae tatou te leʻi tatalaina le vaega filifilia o le faiga o tupe totogi, lea e te fuafua e faʻatumu lau tala faʻatasi ma Skype.

Mafaufau i auala e sili ona lauiloa e faʻaleleia.

Totogi faʻapipiʻi e ala i le kaini aitalafu

Taumatau i le faamalama o filifiliga o faiga faʻaalu o le faʻafouga o le toe faʻaleleia o le teugatupe i le Skype e faʻaaoga ai se pepa faletupe. O lea, afai e te fuafua e toe faʻatumu le tala i lenei auala, ona e le manaʻomia lea ona e alu i se mea, na o le taʻavale le faamalama ma le uili o le kiona i lalo ifo. Avanoa maua mai kata o tupe faʻaalu Visa. MasterCard, Maestro, ma le tele o isi.

Mo le fesiitaiga o tupe e ulufale i totonu o fanua talafeagai:

  • numera o le pepa;
  • igoa o le tagata palota;
  • masina ma le tausaga o le mutaaga o le kata;
  • tulafono faʻamaonia (CVC2 / CVV2) o loʻo i tua o le kata.

Ia mautinoa ia talia tuutuuga o le le faalauaiteleina, ma tulafono mo le galulue faatasi ma Skype, e ala i le faapipiiina o le pusa talafeagai. Ona, kiliki le ki "Totogi".

O isi taualumaga faʻapitoa e faʻalagolago i le faletupe o loʻo i ai le tagata e tufatufaina atu pepa ma i luga ole malupuipuiga e te seti e galulue ai. I nisi tulaga, o le tupe e totogi le otometi, i isi - e tatau ona e tuʻuina atu se faʻatagaga mo le fefaʻatauaiga i le ofisa o teugatupe i luga o le Initaneti.

Faʻamatalaga e ala i le WebMoney

  1. Ina ia mafai ona toe faʻatumu le paleni i le Skype e faʻaaogaina ai se isi polokalama totogi, kiliki le ki "Isi".
  2. I le faamalama e tatala, kiliki i le pepa lea ua sainia "Filifili mea e manaʻomia", ma filifili se faiga e totogi ai. I le faaopoopo atu i se pepa faletupe, o loʻo maua nei polokalama faʻapitoa: PalPay, Yandex Money, WebMoney, QIWI, Skrill, Alipay, faʻaletupe faletupe.

    Matou te mafaufau i le toe faʻaleleia e faʻaaoga ai WebMoney, o lea matou te filifilia ai lenei faiga faʻaalu.

  3. O le isi, tuʻu se pepa i le pepa talafeagai, faʻamaonia maliega ma tulafono o le polokalama, ma kiliki le ki "Faaauau".
  4. A maeʻa lena, matou te agai atu i le upega tafailagi WebMoney.
  5. I le taimi nei, e faia foi ia lava taga e pei o isi tupe totogi mo auaunaga e faʻaaoga ai le WebMoney polokalama i le Initaneti. E pei ona i ai i le mataupu ua mavae, o laasaga patino e faalagolago i le tele o itu i le taimi e tasi: o le saogalemu i totonu o le upega tafailagi, le ituaiga o leoleo na faʻaaogaina, le faʻaaogaina o le polokalama E-NUM. Ae peitaʻi, afai e te filifili e teu lau teugatupe i le Skype faʻatasi ai ma le fesoasoani a le WebMoney payment system, ae le o se isi auaunaga, o lona uiga, o loʻo e faia nei tupe totogi i luga o le Initaneti e le mo le taimi muamua, ma o le a le faigata ona malamalama atili i isi gaioiga.

O le toe faʻaleleia o se teugatupe i le Skype ma le fesoasoani a isi faiga totogi e fausia i luga o mataupu faavae tutusa e pei ona taʻua i luga, ae, e moni, e iai ni nuances i totonu o le faasologa o totogi.

Faʻapipiʻi i totonu o le meaʻai

I le faaopoopo atu i le Skype tala o le toe faʻaleleia e ala i le Initaneti, o loʻo i ai le avanoa e toe faʻaleleia ai e ala i le tau faʻatau. Ina ia faia lenei mea, muamua, e te manaʻomia le suʻeina o se falemaʻi i totonu o fale faitele, lea i totonu o le lisi o auaunaga ua tuʻuina atu, e mafai ona toe faʻatumu lau tala i le Skype. Ma le isi, matou te ulufale i le numera o lau Skype, ma teu le aofaiga o tupe manaʻomia i tinoitupe i le tagata e taliaina pili.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, e lua auala autu e toe faʻatumu ai se tala faʻatasi ma le Skype: e ala mai i le initaneti fesoʻotaiga, ma e ala atu i le tau e totogi ai tupe. I le taimi lava e tasi, o le toe faʻaleleia e ala i le Initaneti e aofia ai le faʻaaogaina o le tele o polokalama faʻapitoa e totogi ai. I se tulaga lautele, o le taualumaga mo le toe faʻaleleia o se teugatupe i le Skype e le o se mea faigata ma faʻaogaina.