Liliu le komepiuta Android e aunoa ma le mana

O le leo leo e taua mo soʻo se faʻamatalaga. E faitau afe nuances, ma e mafai ona e talanoa i ai mo ni itula i ni lauga eseese. I le avea ai o se vaega o le tusiga, o auala eseese o le faʻaopoopoina ma le faʻaaogaina o faila leo i se PowerPoint faʻaaliga ma auala e maua ai le tele o mea o le a talanoaina.

Faʻaofi le leo

Faʻaopoopo se faila leo i le kata e pei ona taua i lalo.

  1. Muamua e tatau ona e ulufale atu i le lisi "Faaofi".
  2. I le pulou, i le pito tonu lava o se faamau "Leo". O lea e manaʻomia ai ona faʻaopoopo faila faila.
  3. I le PowerPoint 2016, e lua filifiliga e faʻaopoopo. Muamua o le faʻaofiina o le aufaasālalau mai se komepiuta. O le lona lua o loʻo lelei le pueina. O le a tatou manaʻomia le filifiliga muamua.
  4. O se faʻasalalau faʻasolosologa e tatalaina, lea e te manaʻomia e maua ai le faila manaʻomia ile komipiuta.
  5. A maeʻa lena, o le a faʻaopoopoina le leo. E masani lava, afai ei ai se eria mo mea e aofia ai, o le musika e nofo i lenei mea. Afai e leai se nofoaga, o le faʻaofiina o loʻo i totonu tonu o le paʻu. O le faila o le aufaasālalau faaopoopo e foliga mai o se failauga ma se leo e sau mai ai. Filifiliina o lenei faila e tatala ai le tagata taititi e faalogologo i musika.

I lenei itu, ua maeʻa le faaopoopoina o le leo. Ae ui i lea, o le faʻaofiina o musika o le afa lea o le taua. Mo ia, a uma, e tatau ona i ai se taimi atofaina, o le mea tonu lava lea e tatau ona faia.

Faatulagaina o le leo mo le lautele lautele

Mo se amataga, e aoga le mafaufau i le galuega o le leo o se mea faʻalogo leo i se ata.

Pe a filifilia musika faaopoopo, e lua nusipepa fou o loʻo i le ulutala i le ulutala, faʻapotopoto faʻatasi "Galulue ma le leo". Matou te le manaʻomia muamua le muamua; e mafai ai ona matou suia le ata vaaia o le ata - o le failauga lava ia. I faʻamatalaga faʻapolofesa, e le o faʻaalia le ata i luga o ata, ma o le mea lea e le talafeagai ai le faʻaaogaina. E ui lava, afai e tatau ai, e mafai ona e eli iinei.

Matou te fiafia foi i le lisi "Taaloga". O iinei e mafai ona e filifilia ni vaega.

  • "Vaʻai" - o le vaega muamua e aofia ai naʻo le tasi le faamau. E mafai ai ona e taina le leo filifilia.
  • "Faailoga tusi" E lua a latou kulini mo le faaopoopo ma le aveeseina o taula faapitoa i le lipine lipine leo, ina ia mafai ai ona suʻeina mulimuli le fati. I le taimi o le taʻaloga, o le tagata faʻaaoga o le a mafai ona pulea le leo i le ata o le matamataina o le ata, faʻafeiloaʻi mai le tasi taimi i le isi kulupu autu vevela:

    Le isi itu - "Alt" + "Muta";

    Talu ai - "Alt" + "Aiga".

  • Faʻasaga e mafai ai ona e vavaeese vaega eseese o se faila leo e aunoa ma ni faatonu eseese. E aoga lenei mea, mo se faʻataʻitaʻiga, i mataupu pe a na o le pese ua tuʻuina e naʻo le manaʻomia e fai ai se fuaiupu. O lenei mea uma ua faʻapipiʻiina i se isi faamalama, lea e taua i le ki. "Faʻatonuina leo". Ma e mafai foi ona e lesitalaina taimi ole taimi ole a faʻaogaina le leo pe faʻaalia foi, faʻaititia poʻo le faateleina o le leo, i le faasologa.
  • "Filifiliga leo" o loʻo i ai mea autu mo le leo: voluma, metotia o le faʻaaogaina ma faatulagaga mo le amataga o le taʻaloga.
  • Sini o Leo - o nei paipa e lua e mafai ai e oe ona tuua le leo ao faʻaofiina ("Aua le faʻaaogaina se faiga"), pe otometi le toe fuataina o se musika o talaaga ("Taalo i tua").

O suiga uma e faʻaaogaina ma faʻapolopoloina aunoa.

Tautuuni fautuaina

Faʻalagolago i le vaega o talosaga o le leo faapitoa ua faʻaofiina. Afai o se mea pito i lalo lenei, ona kiliki lea o le ki. "Taalo i tua". Ma le lima, ua faia lenei mea e pei ona taua i lalo:

  1. Togi i luga o laina "Mo ata uma" (o le a le taofi le musika pe a alu i le isi kata) "Faaauau pea" (o le faila o le a toe faia i le faaiuga) "'Āfai e faʻaalia" i le eria "Filifiliga leo".
  2. Ibid, i le kalafi "Amata"filifili "Aunoa"ma o le amataina o le musika e le manaʻomia ai se faatagaga faapitoa mai le tagata faʻaaoga, ae amata vave lava pe a uma le matamataina.

E taua le maitauina o le leo ma na tulaga o le a na o le taimi lava e matamata ai le ata i le kesi lea e tuu ai. O lea la, afai e te manaʻo e seti le musika mo le faʻatinoga atoa, ona tuʻu lea o se leo i luga o le ata muamua lava.

Afai e faʻaaoga mo isi faʻamoemoega, ona mafai lea ona e tuua le amataga. "Kiliki". E sili ona aoga lenei mea pe ae manaʻomia e faʻafetaui soʻo se gaioiga (faʻataʻitaʻiga, animation) i luga o le kiriata ma le leo.

Ae o isi itu, e taua le matauina o manatu autu e lua:

  • Muamua, e fautuaina i taimi uma le tuʻuina o se mea latalata ane "'Āfai e faʻaalia". O lenei mea o le a natia ai le moli uila i le taimi o le ata faʻasolo.
  • Lona lua, afai e te faʻaaogaina musika i se leo tele leotele, e tatau ona e fetuunai foliga vaaia ina ia amata lemu le leo. Afai, pe a matamata, e matamata uma tagata matamata i musika faafuaseʻi, ona o le ata atoa o le a latou manatuaina na o lenei taimi le lelei.

Faʻamau leo ​​mo taʻitaʻia

O le leo mo poma o le faʻatulagaina ua maeʻa faʻatulaga lelei.

  1. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona e kiliki-i luga o le mea e manaʻomia po o le ata ma filifili se vaega i le lisi autu. "Lisiitisi" poʻo "Faʻasaʻo le Lusiusi".
  2. O le a tatalaina le faamalama o le faatonutonuina. I le pito i lalo o se kalafi e mafai ai e oe ona fetuunai le leo mo le faʻaaogaina. Ina ia mafai ai le galuega, e tatau ona e tuʻuina le siaki talafeagai i luma o le faʻamatalaga "Leo".
  3. O lea ua mafai nei ona e tatalaina le auupega o leo maua. O le filifiliga sili ona lata mai o taimi uma "O le isi leo ...". O le filifilia o lenei meataitasi o le a tatalaina ai le masini e mafai ai e le tagata faʻapipiʻi ona faʻaopoopo le leo manaʻomia. I le taimi e faʻatasi ai, e mafai ona tuʻuina atu e amataina pe a tigā le kī.

E taua le maitauina o lenei galuega e na o le lelei lava i le format .WAV. E ui o iina e mafai ona e filifili e faʻaali uma faila, o isi faʻapipiʻi leo e le aoga, o le faiga o le a faigofie ona maua ai se mea sese. O lea e manaʻomia ai ona e saunia faila i le taimi muamua.

I le faaiuga, ou te fia faʻaopopo atu o le faʻaofiina o faila faila e matua faʻapupulaina ai le tele (o loʻo faʻaogaina e le pepa) o le ata. E taua le amanaia o lenei mea pe afai ei ai ni mea taua.