Matou te tuʻuina se faʻailoga faailo i le MS Word


E pei o le tele o telefoni fou, o le iPhone e lei lauiloa lava mo le umi o le galuega mai se tasi o moliaga o le pamu. I lenei itu, e masani ona faʻamalosia tagata faʻapipiʻi e faʻafesoʻotaʻi a latou gaosi i le tau. Ona o lenei, o le fesili ua tulaʻi mai: o le a le auala e malamalama ai o le telefoni o loʻo molia pe ua uma ona totogi?

Faailoga o le molia o le iPhone

Lalo o le a tatou tilotilo i ni nai faʻailoga o le a taʻu atu ia te oe o le iPhone o loʻo fesoʻotaʻi nei i le tau. O le a latou faalagolago i le faʻaaliga pe leai.

I le IPhone na mafai

  • Pese pe vibration. Afai o le leo o loʻo faʻaaoga nei i luga o le telefoni, o le ae faʻalogo i se faailo iloga pe a fesoʻotaʻi atu. O le a taʻuina atu ia te oe o le faagasologa o le manavaina o le pulu ua faʻamalosia lelei. Afai e tape le leo i luga o le telefoni, o le a faʻaalia e le faiga faʻaogaina oe le fesoʻotaʻiga faʻapipiʻiina i se faailo vibiting puupuu;
  • Faailoga o le pamu. Faʻalogo i le tulimanu pito i luga taumatau o le telefoni feaveaʻi - o iina o le a e vaʻaia ai se faailoga o le maualuga o le tau o le tau. I le taimi tonu e fesoʻotaʻi ai le masini i le fesoʻotaʻiga, o lenei faailoga o le a liua lau lanu meamata ma se moli laʻititi ma se uila o le a oʻo i le itu taumatau;
  • Loka le mata Liliu le iPhone e faʻaali ai le lau loka. Na o ni nai sekone, i lalo tonu o le uati, o le a aliali mai le savali "Totogi" ma le pasene.

I le IPhone

Afai ua vaʻaia le telefoni ona o se masini ua maeʻa maeʻa, a uma ona tuʻuina le tau, o le a le vave faʻaaoga, ae pe a mavae ni nai minute (mai le tasi i le sefulu). I lenei tulaga, o le masini e fesoʻotaʻi atu i le fesoʻotaiga, o le a fai mai le ata lea, lea o le a faʻaalia i luga o le mata:

Afai o lau pupuni e faʻaalia se ata talitutusa, ae o se ata o se uila Uila e faʻaopoopo i ai, e tatau ona taʻuina atu ia te oe e le o tauina le pulu (i lenei tulaga, siaki le mana pe taumafai e suia le uaea).

Afai e te vaʻaia o le telefoni feaveaʻi, e tatau ona e sailia le mafuaaga o le faafitauli. I nisi faʻamatalaga auiliili, o lenei autu ua uma ona iloiloina i luga o la tatou upega tafaʻilagi.

Faitau atili: O le a le mea e fai pe a fai e le toe taofia e le iPhone

Faailoga o se iPhone na molia

O lea la, faatasi ai ma le faʻamalosia o le mafaufau. Ae faʻapefea ona e malamalama ua oʻo i le taimi e momotu ai le telefoni mai le mea o loʻo iai?

  • Loka le mata Ma le isi, ina ia lipoti atu ua uma ona totogi atoa le iPhone, o le a mafai ona loka le telefoni. Faʻamolemole. Afai e te vaʻai i le feʻau "Tau: 100%", e mafai ona e vaʻaia le vaʻaia o le iPhone mai le upega tafailagi.
  • Faailoga o le pamu. Faʻafofoga i le meaʻai i le pito i luga taumatau o le mata: afai e tumu atoatoa i lanu lanu meamata - e molia le telefoni. E le gata i lea, e ala i tulaga o le telefoni, e mafai ona faʻagaoioia le galuega e faʻaalia ai le maualuga o le pamu i le pasene.

    1. Ina ia faia lenei mea, tatala ia faatulagaga. Alu i le vaega "Batiri".
    2. Faʻatoaga le paramita "Totoga o le pasene". I luga o le itu taumatau pito i luga e vave ona aliali mai le faʻamatalaga manaʻomia. Kuni le faamalama o faatulagaga.

O nei faʻailoga o le a faʻatagaina ai oe e iloa pea pe o taulaʻi le iPhone, pe mafai ona e vaʻaia mai le upega tafailagi.