Balabolka (Balabolka) 2.12.0.653


Faʻatauga o gaioiga i Photoshop e mafai ona faʻaitiitia ai le taimi na faʻaaluina i le faʻatinoga o galuega faapena. O se tasi o nei mea faigaluega o le gaioiga o ata o ata (ata).

O le uiga o le gaioiga o le lotoa o le tusia lea o taga i se faila faapitoa (gaioiga), ona faʻaaoga lea o lenei gaioiga i se numera le faʻatapulaaina o ata. O lona uiga, tatou te faʻatinoina ma le lima lima le gaioiga muamua, ma o isi ata o loʻo faʻapipiʻiina e le polokalama.

E talafeagai le faʻaaogaina o le gaioiga i mataupu pe a talafeagai, mo se faʻataʻitaʻiga, ia suia le tele o ata, faʻalautele pe faʻaitiitia le faʻamalamalama, ma faia le lanu lanu tutusa.

O lea tatou o ifo i lalo i le gaosiga o le gaosiga.

Muamua e te manaʻomia le tuʻuina o ata muamua i le tasi pusa. E tolu au ata na saunia mo le lesona. Na ou valaau i le faletupe Faʻataʻitaʻiina o mea ma tuu i luga o le komepiuta.

Afai ua e matauina, ona i ai lea i totonu o lenei pusa se failautusi "Lisi ata". O taunuʻuga o le gaioiga o le a faʻaolaina i totonu.

O le taimi lava lea e taua ai le iloa o lenei lesona o le a tatou aoaoina ai le faagasologa, o le tele o gaioiga ma ata o le a le faia. O le mea autu o le malamalama i le mataupu faavae, ona e filifili ai lea pe o le a le ituaiga gaioiga e faia. O le faasologa o le gaioiga o le a tutusa lava.

Ma le isi mea e tasi. I le polokalame polokalama, e tatau ona e tapeina lapataiga e uiga i le le fuaina o le lanu lanu, a le o lea, o taimi uma e te tatalaina ai le ata, e tatau ona e taomi le faamau Ok.

Alu i le lisi "Faʻataʻitaʻituina - Taʻali lanu" ma aveese ia seevae o loʻo faʻaalia i totonu o le sikolasipi.


O lenei e mafai ona e amata ...

A maeʻa ona suʻeina ata, ona manino lea o latou uma o se mea pogisa. O le mea lea, matou te faʻamalamalamaina i latou ma sina mea itiiti.

Tatala le ata muamua.

Ona valaau lea o le paʻu "Faʻatonuga" i le lisi "Matapi".

I totonu o le paʻaleʻa, e tatau ona e kiliki i le lisi o le pusa, tuu se igoa fou i soo se igoa ma kiliki Ok.

Ona matou fatuina lea o se taotoga fou, ma faʻafeiloaʻi i se auala ma taomi le ki "Faamaumauga".

E amata, toe faʻaaoga le ata. Sei tatou fai mai tatou te manaʻomia ni ata e lautele ma sili atu i le 550 pixels.
Alu i le lisi "Ata - Laina o Ata". Suia le lautele i le manaʻo ma kiliki Ok.


E pei ona mafai ona e vaʻaia, o loʻo i ai suiga i le taʻaloga o galuega. Na faamaumauina lelei a matou gaoioiga.

Mo le faʻavelaina ma le faʻaaogaina o toning "Toto". E mafua mai i se ala pupuu FMTL + M.

I le faamalama e tatala, ia seti le taimi nei i luga o le pupuni ma toso i le itu o le faamaninoga ina ia ausia ai le mea e manao i ai.

Ona alu lea i le auala mumu ma fai sina fetuunaiga o le lanu. Mo se faʻataʻitaʻiga, pei o lenei:

I le faaiuga o le faagasologa, lolomi Ok.

Pe a tusia se gaioiga, e tasi le tulafono taua: afai e te faʻaaogaina meafaigaluega, laiga fetuutuunai ma isi galuega o le polokalama, pe afai o suiga o tulaga eseese e sui i le lele, o lona uiga, e aunoa ma le i ai o le OK OK, Afai e le o matauina lenei tulafono, ona pueina lea e Photoshop uma tulaga taua aoe tosoina, mo se faataitaiga, o se mea paʻu.

Tatou te faaauau. Faapea ua uma ona matou faia uma taga. I le taimi nei, e tatau ona matou teuina le ata i le faatulagaga matou te manaʻomia.
Faasolo le autū autu FMTL + SHIFT + S, filifili le faatulagaga ma le nofoaga e teu ai. Sa ou filifilia se faletusi "Lisi ata". Matou te fetaomi atu "Faasaoina".

Laasaga mulimuli o le tapunia lea o le ata. Aua nei galo e fai lenei mea, a leai o le 100,500 o ata o le a tumau pea i le faatonu. Maliega moe ...

Matou te mumusu e teu le tulafono autu.

Sei o tatou tilotilo i le tafaoga o taotoga. Matou te siaki pe o faʻamaonia uma ia taga. Afai e saʻo mea uma, ona kiliki lea o le ki "Taofi".

Ua saunia sauniuniga.

O lenei e tatau ona matou faʻaaogaina i ata uma i totonu o le pusa, ma otometi lava.

Alu i le lisi "Faʻasalalauga - Faʻataugaina - Faʻasagaga o Palo".

I le faamalama o le galuega, matou te filifilia la matou seti ma le faagaoioiga (o le mea mulimuli na faia e otometi ona resitaraina), matou te faatonuina le ala i le punavai autu ma le auala i le pusa lea e tatau ona faasaoina ai ata uma.

Pe a uma ona kiliki se ki "Lelei" faagasologa o le a amata. O le taimi e faʻaaluina i luga ole faagasologa e faalagolago i le numera o ata ma le lavelave o faʻatonuga.

Faaaoga le masini na maua e le Photoshop polokalame ma faʻapolopolo le tele o taimi e gaosia ai au ata.