Ok google i komepiuta

Na e iloa o loʻo maua nei e le telefoni faasalalau lautele Ok Google le avanoa nei i luga o se komepiuta poʻo se komepiuta, ae le naʻo se telefoni feaveaʻi? Afai e leai, o loʻo i lalo se faʻamatalaga o le auala e mafai ona e faʻatutu ai Google i lau komepiuta i se minute.

I le auala, afai o loʻo e suʻeina se mea e sau ai Google lelei, o le tali e matua faigofie lava - afai ua e faʻatinoina Google Chrome, e te le manaʻomia se mea e teu ai, ae a leai, na o le download lenei masini mai le upega tafaʻilagi chrome.google.com.

Faʻafou (Oketopa 2015): Google aveese "Ok Google" mai le Chrome browser, e tusa ai ma faʻamatalaga aloaia, o le mafuaʻaga mo lenei mea o le faʻaogaina laitiiti o le galuega. O le mea lea, i lomiga aupito lata mai o le masini e fai ai mea nei o le a le aoga. E aoga i tagata matutua, pe afai e te aveina i latou i se mea, ou te le iloa, e le faamaonia.

OK Ok Enable

Ina ia mafai ai e le Google Ok galuega ile Google Chrome ona alu i lau 'upega tafaogalagi, kiliki i luga o le "Faʻaali tulaga maualuga," ona siaki ai lea o le pusa "Faʻalele le sailiga o le leo ma le poloaiga" Lelei, Google. "Afai e leai se mea faapena, ia mautinoa O loʻo i ai lau lomiga pito lata mai o le masini faʻapipiʻiina, pe a leai, alu i tulaga, filifili "E uiga ile Google Chrome browser" ma o le a siakiina ma sii mai le lomiga lata mai ia te ia lava.

Faʻailoa, o lenei o lenei galuega o le a galue, pe a faʻapea o lau masini faaleotele leo o loʻo galue, ua faʻapipiʻiina e pei o se masini pueina e le mafai ona maua i Windows ma e iai sau Initaneti.

I le taimi lava e tasi, e mafai ona e fai mai: "Google lelei" naʻo luga o le itulau autu autu poʻo le Google search results - o le 'oloʻo taʻavale i tua ma isi itulau e le talia tulafono.

Poloaiga Taʻitaʻi

Google e malamalama i le tele o poloaiga i le gagana Rusia, lelei (faʻatusatusa i le mea ua tasi le tausaga talu ai) e iloa ai le gagana Rusia, ae e ui lava i le numera tele o poloaiga, o lo latou seti ua faʻatapulaʻaina. E tupu pe afai e te faʻatulagaina le poloaiga tutusa i le gagana Peretania, e te maua le tali sao, ma i le Rusia na o iuga sailiiliga. (E ala i le auala, o se tasi o mea na taia ai au i le taimi nei: o lenei fesoasoani leo "i le taliga" e iloa ai le gagana ou te tautala ai e aunoa ma se isi tulaga. Sa ou taumafai Rusia, Peretania ma Siamani, ma e toetoe lava a leai se tasi).

O nisi o faʻataʻitaʻiga o le siʻufofoga leo e le lelei Google mo se komepiuta (galuega mo le tatalaina o talosaga e ala i le leo, auina atu o feau SMS, setiina o kalena, ma isi) faaopoopo i le telefoni:

  • O le a le tele o le taimi (e le mafai, o le taimi nei e tali mai i le nofoaga, e mafai ona e faaopoopo i ai se isi aai i le talosaga).
  • O le a le tau i le ...
  • E faʻapefea ona alu mai ia te au i le, pe mai se tulaga faapena i na ituaiga ma faapena.
  • Faʻaali ata, faʻamatalaga ata vitio.
  • O ai ma pe o le a le igoa faaopoopo, upu, ma mea faapena.
  • E fia rubles i le 1000 tala.
  • Alu i le saite ma le igoa o le 'upega tafaʻilagi.

E le manaʻomia e le au lava ia ona faʻamatalaina e pei ona tusia. E le gata i lea, e le mafai ona ou tuuina atu se lisi atoa - Ou te faataitai i le telefoni, pe a leai se mea ou te faia, ma ou matauina o tali e maua i luga o se numera faateleina o talosaga eseese (o lona uiga, ua faaopoopoina i le taimi). Afai ei ai se tali, o le a le gata ina latou faaali atu ia te oe le taunuuga, ae ia faaleo foi i se leo. Ma afai e leai se tali, ona e vaʻai lea i taunuuga o le sailiga mo upu na e tautala ai. I se tulaga lautele, ou te fautuaina e faʻapipiʻi Google OK ma taumafai, a le mea e mafai ona manaia.

Ae ou te leʻi lagonaina lava se manuia mai ia ituaiga avanoa, na o le faʻaaliga mai fafo na foliga mai e manaia, o le taimi lea na ou fesili ai mo le kukaina o se mea e pei o le "pe fia milliliters i le tasi ipu" ina ia aua le paʻi i le masini ae le o taimi uma e mama ai lima. Ia, tuʻuina auala i le taavale.

E sili atu, pe afai e te faia laʻu lava faʻataʻitaʻiga, ae le fesoʻotaʻi saʻo i le "Google Lelei" - Ua leva ona ou faʻaaogaina le leo i le tusi telefoni i le telefoni (lea e mafai ona galue le tuusaʻo) e faʻafeiloaʻi soo se numera o numera i totonu o le lua.