Faʻafefea ona faʻaofi se kata i totonu o le lomitusi HP


I aso nei, o televise aupito sili ona lelei le pueina o vitio, o nisi taimi, mataga tele i le tele. E tatau ona tupu lenei tulaga, ioe, faatasi ai ma le faateleina o le iugafono o le screen, o lea o le lelei o ata tifaga e tatau ona tausisia atoatoa. E mafai ona faʻaititia le tele o le vitio? Ioe Ina ia faia lenei mea, e na o oe e manaʻomia le faia o se faʻataʻitaʻiga i se polokalame faapitoa.

I lenei tusiga o le a tatou tilotilo i meafaigaluega autu e mafai ai e oe ona faʻamalosi vitio, ma faʻaitiitia ai le faila o le faila. I le avea ai o se tulafono, o loʻo i ai se galuega i polokalame o tagata liliu mai, lea e le gata ina faʻaliliu ai le ata vitio, ae ia faʻamalosi foi le faila e aunoa ma se suiga tele i le lelei.

Faʻasologa Faʻatulagaga

Faʻamaumauga telefoni feaveaʻi, lea o loʻo i totonu o lona faʻaaogaina le faʻatinoina o le faʻamalosi o vitio, e mafai ai ona faʻaitiitia le tele o le faila.

E iai le fesoʻotaʻiga faʻatasi ma le lagolago mo le gagana Rusia, faʻapea foʻi ma se tele o mea faigaluega mo le galulue i le vitio.

Faʻasalaga polokalame Faʻatulaga Faletusi

Freemake Video Converter

Polokalama sili ona lelei e mafai ai e oe ona puʻeina ata vitio, ma faʻaititia ai lona tele.

E ui lava i le mea moni o le polokalama o loʻo i ai se totogi, o le free free version ei ai galuega maualuga, ina ia lava le tele o galuega.

Download Freemake Video Converter

Movavi Video Converter

Totogi, ae sili atu le faʻatinoina o galuega, lea e tele naua foliga, e aofia ai le faʻamalosi i vitio.

O lenei polokalama e le gata ina tuufaatasia ai galuega a se tagata liliu mai ma se faatonu vitio, ae o loo i ai foi se maliega sili ona manaia ma faigofie, lea e mafai ona e faamaonia e ala i le faaaogaina o le 7-aso leai se kopi.

Download Movavi Video Converter

MediaCoder

MediaCoder o se tali sili ona aoga, ae le pei o polokalama i lenei tusiga, e masani lava ona faʻatatau i tagata tomai faapitoa, aua o le a faigata tele mo se tagata masani ona malamalama i ai.

I le taimi lava e tasi, o le polokalama e maua ai foliga sili ona lelei mo le galulue faatasi ma le vitio, e mafai ai ona e tosoina le tele o le vitio, e aunoa ma le faʻaitiitia o lona uiga.

Download MediaCoder

Xilisoft Video Converter

Polokalama faʻatino mo le liua o le vitio, lea o le a faigofie ona faʻamalosi ai le vitio, faʻaititia ai le tele o le faila.

Ae paga lea, e leʻi maua e le polokalama le lagolago mo le gagana Rusia, ae o le polokalame faʻatusaina o mafaufauga, lea e mafai ai e oe i le taimi nei ona auai i le galuega.

Download Xilisoft Video Converter

Soʻo se Vitio Faʻasaʻoloto

Se ata tele vitio sili ona lelei e tuʻuina atu i tagata faʻapitoa le tele o faʻalapotopotoga. I le faaopoopo atu i le galue malosi o le vitio, o loo i ai se avanoa e "fetaui" ai le faatulagaga ma le tele o le vitio mo se masini telefoni feaveai, lea e mafai ai ona faaitiitia le tele o le faila pe afai e te fuafua e matamata i le vitio i luga o se tamai mata.

Tikiake soo se Video Converter Free

Hamster Free Video Converter

O se mea faigofie faigofie mo le galue ma le vitio liliu mai. E ese le polokalame mai meafaigaluega uma o loʻo talanoaina i luga, o le galulue faʻatasi ma ia e maua mai i le faigofie ma le talafeagai e mafai ai.

I le faagasologa o le galulue faatasi ma le polokalama, o le a talosagaina oe e faʻamalosi le vitio e ala i le faʻaititia o lona tulaga, pe mafai ona e faʻatutuina le tulaga manaomia.

Download Hamster Free Video Converter

Lesona: Faʻafefea ona faʻapipiʻi vitio i le polokalama Hamster Free Video Converter

iWisoft Free Video Converter

O lenei polokalame o le a faigofie ona faʻaaoga, aemaise mo i latou e manaʻomia le faaliliuina o faila faila i le taimi e tasi.

I le faagasologa o le faʻavaeina o le liua, e mafai ona e faʻaosofia le faʻamalosi o vitio, ma faʻaitiitia ai le tele o faila vitio i le gaioiga.

Download iWisoft Free Video Converter

AutoGK

O lenei meafaigaluega, e le pei o polokalame uma na talanoaina i le tusiga, e na o le faaliliuina o DVD i le AVI format.

O le tele o ata tifaga e telē tele, o lea o lenei polokalama e maua ai se galuega e faʻamalosi ai le vitio, e mafai ai ona e mauaina se faila AVI e laʻititi tele nai lo lona punavai.

Tikiake le polokalama komepiuta AutoGK

Nero toe foi mai

Nero Recode e le o se polokalama ese, ae o se vaega o le Nero o loʻo faʻatinoina.

O le autu autu o le Nero Recode o le faaliliuga o DVD ma Blu-ray, faapea foi ma le liua o le vitio. I nei tulaga uma e lua, o loʻo maua ia oe le faʻailoga faila, e mafai ai ona faʻaitiitia le tele o le faila.

Download Nero Recode

Ma i le faaiuga. O polokalame uma e talanoaina i le tusiga e le gata ina mafai ona liua ai le vitio, ae faʻaititia ai foi lona tele ina ia toesea le faila avanoa i le faila. O polokalama taʻitasi e faʻaalia i lona faʻatinoga, ma, matou te faʻamoemoe, faʻafetai i lenei tusiga na mafai ai ona e sailia mo oe lava le mea tonu e te manaʻomia.