Faʻalogologo i musika ile YouTube

E iloa uma e tagata le video YouTube video hosting hosting i le avea o se nofoaga e lauiloa tele-lalolagi lea e lafo ai e tusitala o ata vitio i aso taitasi ma e vaʻaia i latou e tagata faʻaoga. E oʻo lava i le faʻamatalaga o le "faʻafeiloaiga o ata" o lona uiga. Ae faʻapefea pe afai e faʻafeiloai lenei fesili mai le isi itu? Ae a pe ae alu i le YouTube e faʻalogo i musika? Ae o lenei fesili e mafai ona fesiligia e le toatele. I le taimi nei o le a le faʻaaogaina i auiliiliga.

Faʻalogologo i musika ile YouTube

O le mea moni, o YouTube e leʻi mafaufauina e le au foafoa o se musika auaunaga, ae ui i lea, e pei ona e iloa, e fiafia tagata e mafaufau i mea uma. I soo se tulaga, e mafai ona e faʻalogo i musika i le auaunaga tuʻuina atu, e oʻo lava i le tele o auala.

Metotia 1: E ala i le faletusi

I YouTube ei ai se faletusi musika - mai iina o loʻo faʻaaogaina e le au faʻapitoa a latou pese musika. I le isi itu, latou te saoloto, o lona uiga, e aunoa ma le puletaofia. Ae peitai, o lenei musika e le gata ina faʻaaogaina e fatu ai se vitio, ae mo le faʻalogo masani.

Laasaga 1: Ulufaleina o le faletusi musika

I le taimi lava lea, i le laasaga muamua, e taua le taʻu atu e na o le tagata ua resitalaina o le video hosting service o le na ia faamauina ma fatuina lana auala e mafai ona tatala le faletusi musika, a leai o le a le aoga. Ia, afai o oe o se tasi oi latou, o le a taʻuina atu nei pe faapefea ona oʻo i ai.

Tagai foi:
Faʻafefea ona resitala i le Youtube
Faʻafefea ona fatuina lau ala i YouTube

I le i ai i lau teugatupe, e tatau ona e ulufale i totonu o le fale atinaʻe. Ina ia faia lenei mea, kiliki i luga o le icon o lou talaaga otooto ma i le faamalama palola kiliki i luga o le ki. "Atinaʻe Fausia".

O lea e tatau ona e pauu i le vaega "Fausia"lea e mafai ona e iloa i luga o le itu tauagavale lata ane i le pito i lalo. Kiliki i luga o lenei tusiga.

O lea ua oʻo mai lena lava potutusi musika i ou luma, e pei ona molimauina e le sousotusi ua filifilia ua faʻaalia i le mumu.

Laasaga 2: Taʻalo Pese

O lea, o le faletusi musika o YouTube o loʻo i ou luma. I le taimi nei, e mafai ona e taina ma le saogalemu ia pese oi ai ma fiafia e faʻalogo i ai. Ma e mafai ona e taina i latou i le kilikiina o le ki talafeagai "Taaalo"i tafatafa o le igoa tusiata.

Saili mo le mea e manaʻomia

Afai e te manaʻo e maua le tagata saʻo musika, iloa lona igoa poʻo le igoa o le pese, ona mafai lea ona e faʻaogaina le sailiga i le faletusi musika. O le manoa o le sailiga o loʻo i le pito i luga taumatau.

Faʻasaga le igoa iina ma kiliki i luga o le faʻatautaia tioata tioata tioata, o le a e vaʻai i le iuga. Afai e te le mauaina le mea e te manaʻo ai, e ono faauigaina o lenei tuufaatasiga e leʻo totonu o le faletusi o YouTube, atonu e lelei, talu ai e le o se tagata taʻavale atoatoa Youtube, pe ua e sao i le igoa. Ae i soo se tulaga, e mafai ona e suʻeina sina eseesega - e ala ile vaega.

Youtube e maua ai le tomai e faʻaalia ai pese e ala i le ituaiga, lagona, mea faigāluega, ma le umi, e pei ona molimauina e le faamama o le igoa e tasi i le pito i luga.

O le faaaogaina o ia mea e matua faigofie lava. Afai, mo se faʻataʻitaʻiga, e te manaʻo e faʻalogo i musika i le ituaiga "Vasega", ona e tatau lea ona kiliki i le mea "Ituaiga" ma i le lisi pa'ū filifili filifili le igoa e tasi.

A maeʻa lena, o le ae faʻaalia pese o loʻo faatinoina i lenei ituaiga poʻo le faʻatasi ai. I le auala lava e tasi, e mafai ona e filifilia pese e ala i lagona poʻo mea faʻapitoa.

Isi faʻaopoopoga

I totonu o le faletusi musika YouTube o loʻo iai foʻi isi vala atonu e te manaʻo ai. Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te fiafia tele i le pese na e faʻalogo i ai, e mafai ona e sii maia. Ina ia faia lenei mea, tau lava o le kiliki i le komi talafeagai. "Download".

Afai e te fiafia i le musika o lo o taina, ae leai sou manao e sii mai, e mafai ona e faaopoopo se pese i "Fiafia"ia vave maua o ia i le isi taimi. E faia lea mea e ala i le uuina o le fetaui fetaui, faia i le foliga o se faʻasologa.

A maeʻa ona taina, o le pese o le a agai atu i le vaega talafeagai, o le nofoaga lea e mafai ona e vaʻaia i le ata oi lalo.

E le gata i lea, i le faʻataʻitaʻiga o le faletusi o loʻo i ai se faailoga o le lauiloa o se faʻapitoa. E mafai ona aoga pe afai e filifili e faʻalogologo i musika, lea o loʻo sii mai nei e tagata faʻaoga. O le telē o le fua o le faʻamaoniga ua faʻatumu, o le sili atu ona lauiloa le musika.

Metotia 2: I luga o le laina "Musika"

I totonu o le faletusi o talafaamaumau e mafai ona e maua le tele o tagata taaalo, ae mautinoa e le o mea uma, o lea o le auala ua taua i luga atonu e le fetaui mo tagata uma. Ae peitai, e mafai ona maua le mea o loʻo manaʻomia i se isi mea - i luga o le "Musika", o le laina aloaia o le auaunaga YouTube.

Musika Musika i le YouTube

Alu i le lisi "Vitio"E mafai ona e vaʻai i tala fou i le lalolagi o musika. Ae ui i lea, i le lisi "Lisi Taaloga" E mafai ona e mauaina musika musika, lea e vaevaeina e ituaiga, atunuu, ma le tele o isi taʻiala.

I le faaopoopo atu i lenei, taʻalo le lisi, o le a otometi lava ona suia ia pese, lea e mautinoa e matua faigofie lava.

Manatua: Ina ia faʻaalia uma lisi o le laina i luga o le mata, i le lisi ma le igoa e tasi, kiliki i le "500+ sili atu", i le koluma "O lisi uma lava".

Vaʻai foi: E faʻapefea ona fatuina ni playlist i le YouTube

Metotia 3: E ala i le faʻasologa o laina

I le faʻasalalauga o laina o loʻo i ai foi le avanoa e maua ai musika, ae o loʻo tuʻuina atu i se tulaga e ese si ese.

Muamua e tatau ona e alu i le vaega o loʻo taʻua YouTube "Faʻamaumauga o le Kanisi". E mafai ona e mauaina i le taiala o le YouTube i le pito i lalo, i lalo o le lisi o au saofaga uma.

O auala nei e sili ona lauiloa, vaevaeina e ituaiga. I lenei tulaga, mulimuli i le sootaga. "Musika".

O lenei o le a e vaʻavaʻai i auala o tagata taʻalo lauiloa. O nei auala e aloaia mo tagata taʻitoʻatasi taʻutaʻua, e ala i le lesitala i ai, e mafai ona e mulimuli i le galuega a lau tusiata e sili ona e fiafia i ai.

Vaʻai foi: Auala e te lesitala ai i le YouTube YouTube

Metotia 4: Faʻaaogaina le sailiga

O le mea e leaga ai, o metotia uma o loʻo i luga e le maua ai se tulaga mautinoa e mafai ona e mauaina le mea e te manaʻo ai. Ae ui i lea, o loʻo i ai sea avanoa.

I aso nei, toetoe lava o tusiata uma ei ai lana lava ata i luga o le YouTube, o fea na te faʻapipiʻiina ai ana musika po o le vitio mai koneseti. Ma afai e leai se auala aloaia, o le tele lava o taimi e faia ai e le au fananau tutusa. I soo se tulaga, afai o le pese e sili atu pe itiiti le lauiloa, ona alu loa lea i le YouTube, ma o mea uma e totoe o le sailia lea ma toe taina.

Saili mo le auala taʻaloga aloaia

Afai e te manaʻo e suʻe pese a se tasi musika i YouTube, o le a sili atu ona faigofie ia te oe ona maua lana auala, o le a maua uma ai pese.

Ina ia faia lenei mea, ulufale i lona igoa ole igoa poo lou igoa i le nofoaga ole sailiiliga YouTube ma faatino se sailiga e ala i le kilikiina o le ki ma se tioata tetele.

E tusa ai ma taunuʻuga o le ae vaʻai i iuga. I le taimi nei, e mafai ona e mauaina le mea e manaʻomia, ae o le a sili atu ona talafeagai le asiasi atu i le auala lava ia. O le tele o taimi, o ia muamua i le laasaga, ae o nisi taimi e tatau ona e faʻamavae le lisi i lalo ifo.

Afai e te le mauaina, ona mafai lea ona e faʻaaogaina se faamama i mea e te manaʻomia e faʻamaonia ai se sailiga e auala. Ina ia faia lenei mea, kiliki le ki "Filu" ma i le lisi o le pa'ū ifo, filifili vasega "Ituaiga" tusi "Auala".

O le taimi nei o le sailiga o le a faʻaalia ai naʻo laina faʻatasi ma igoa tutusa e fesoʻotai i le fesili maʻoti.

Suʻe taʻaloga

Afai e leai se auala tusiata ile YouTube, ona mafai lea ona e taumafai e suʻe lana musika filifilia. O na lisi e mafai ona fatuina e soo se tasi, o lona uiga o le avanoa e maua ai o se mea sili ona lelei.

Ina ia mafai ona suʻe ni lisi o playlist i luga o le YouTube, e tatau ona e toe ulufale i se suʻesuʻega, kiliki le ki. "Filu" ma i le vaega "Ituaiga" filifili se mea "Lisi Taaloga". Ma i le faaiuga, e tumau pea le na o le ki ma foliga o se tioata tetele.

A maeʻa lena mea, o le a maua ai e oe se filifiliga o lisi o loʻo i ai le itiiti ifo o nisi o fesoʻotaʻiga i le sailiga sailiiliga.

Motugaafa: A e sailia ni lisi o le faasologa i le faamama, e faigofie lava ona saili musika e ala i le ituaiga, mo se faataitaiga, musika masani, pop music, hip hop ma faapena. Faʻatoa ulufale i le sailiga sailiili e ala i le ituaiga: "Musika i le ituaiga o" pop music.

Suʻe se isi pese

Afai e le mafai ona e mauaina le pese saʻo i le YouTube, ona mafai lea ona e alu i le isi auala - ia faia se sailiga ese mo ia. O le mea moni, o le mea lea sa matou taumafai e saili ni ala poʻo ni lisi o le lisi ina ia mafai ai e le musika o loʻo manaʻomia i le tasi nofoaga, ae, i le isi itu, o lenei mea e faʻaitiitia ai le avanoa o le manuia. Ae afai e te manaʻo e fiafia e faʻalogo i se pese faapitoa, ona faatoa manaʻomia ai lea ona e ulufale i lona igoa ile pusa saili.

Ina ia faateleina le avanoa e maua ai, e mafai ona e faʻaaoga se faamama i mea e mafai ona e faʻamaonia ai uiga taua tele, mo se faʻataʻitaʻiga, filifili se taimi talafeagai. O le a talafeagai foi, faatasi ai ma le igoa o le pese, e taʻu mai ai le igoa o le tagata fai pese, pe afai e te iloa.

Faaiuga

E ui lava i le mea moni e le o faʻatulagaina e le YouTube video platform ia lava ia o se auaunaga musika, o lea ituaiga o galuega o loʻo i ai i luga. O le mea moni, aua e te faʻamoemoe o le ae manuia i se tulaga maualuga o le sailia o le fatuga saʻo, aua o le tele o vitio e faaopoopo i le YouTube, ae afai o le pese e lauiloa, o le a mafai lava ona maua. O se faʻaoga faʻafesoʻotaʻi ma se tele o mea aoga aoga o le a fesoasoani ia te oe e fiafia e faʻaaoga se ituaiga tagata taalo.