Auala e suia ai ki e sui ai le gagana i le Windows 10

I le le mafai ona fai, o gaioiga ole keyboard e galulue i le Windows 10 e sui ai le gagana e ulufale ai: Windows (ki ma le logo) + Spacebar ma Alt + Shift. Ae ui i lea, o le toʻatele o tagata, e aofia ai aʻu lava, e fiafia e faʻaaoga Ctrl + Shift mo lenei mea.

I lenei otootoga puupuu, i le auala e suia ai le tuufaatasiga mo le fesuiaiga o le faatulagaga o le keyboard i le Windows 10, pe afai mo se mafuaaga se tasi, o mea e faaaoga i le taimi nei e le fetaui mo oe, ma mafai foi ona tutusa le tuufaatasiga autu o le mata o le inisiua. I le faaiuga o lenei tusi lesona o loʻo i ai se vitio e faʻaalia ai le faagasologa atoa.

Suia auala pipiʻi e sui ai le gagana faʻaoga i le Windows 10

I le faʻasalaga o taʻiala fou o le Windows 10, o laasaga e manaʻomia e suia ai kesi puʻupuʻu e suia sina mea. I le vaega muamua, o faatonuga i lea laasaga ma lea laasaga i le suiga i lomiga aupito lata mai - Windows 10 1809 Oketopa 2018 Faʻafouga ma le muamua, 1803. O laasaga e sui ai ki mo le suia o le gagana faʻaogaina o le Windows 10 e faapenei:

  1. I le Windows 10 1809 tatala Faʻamataʻu (Maua + I) - Faʻatupe - Ulufale. I le Windows 10 1803 - Filifiliga - Taimi ma gagana - itulagi ma le gagana. I le faʻamalamalamaga - pe faʻapefea ona foliga mai i le fou fou o le polokalama. Kiliki le mea Avanoa i luga o le keyboard lata ane i le pito o le itulau tulaga.
  2. I le isi siata, kiliki Filifiliga o le gagana
  3. Kiliki le "Keyboard Switch" ma kiliki "Change Key Shortcut."
  4. Faʻamatala mai le kulupu autu e manaʻomia ina ia fesuiaʻi le gagana o loʻo i totonu ma faʻaoga mea.

O suiga ua faia o le a amata faamamaluina loa pe a uma ona sui suiga. Afai e te manaʻomia le faʻaaogaina o laina faʻamaufaʻailogaina i le lau loka ma mo tagata fou uma, e uiga i lenei - i lalo, i le vaega mulimuli o le tusi lesona.

Laasaga mo le suia o gaioiga keyboard i lomiga muamua o le polokalama

I lomiga muamua o le Windows 10, e mafai foi ona e suia le alalaupapa keyboard ina ia suia ai le gagana tusia i totonu o le komiti o le puleaina.

  1. Muamua lava, alu i le "Gagana" mea i totonu o le laulau faʻalogo. Ina ia faia lenei mea, amata le taina o le "Panel Control" i le sailiga i luga o le 'au faʻailoga ma pe a iai se iʻuga, tatala. I le taimi muamua, na lava le kiliki-i luga o le "Amata," filifili le "Panel Mana" mai le lisi autu (tagai i le auala e toe faafoi atu ai le laupapa puleaina i le lisi autu o le Windows 10).
  2. Afai o le "Category" le vaaiga o le a faʻaaogaina i le vaega o loʻo pulea, filifili "Suiga auala e faʻaaogā ai", ma pe afai "Ata", ona filifili lea o le "Gagana".
  3. I luga o le lau e suia ai le gagana, filifili "Avanoa e sili atu" i le agavale.
  4. Ma, i le vaega o "Suiga Faʻasalaga", kiliki "Suia palaka pupuu kesi".
  5. I le isi laasaga, i luga o le "Keyboard switching" tab, kiliki i le "Change keyboard keyboard" (e tatau ona faamamafa le aitema o le "Suiga gagana").
  6. Ma o le laasaga mulimuli o le filifili lea o le mea e manaʻomia i le "Change Language Entry" (e le o tutusa ma le suia o le laiga papalagi, ae e le tatau ona e mafaufau i ai pe afai e na o le tasi le Rusia ma le tasi Igilisi i luga o lau komepiuta, e toetoe lava o tagata faʻaoga).

Faʻaoga suiga e ala i le kiliki o Ok i le taimi ma le "Save" i se tasi taimi i le matala o le gagana faʻalautele. Ua faia, o lea o le a tuʻuina atu le gagana faʻaaoga i le Windows 10 i ki e te manaʻomia.

Suʻeina o le kulupu autu i luga o le komepiuta o loʻo i totonu o le Windows 10

O le a le laasaga o loʻo faʻamatalaina i luga e le faia, e le o le suia o le pikiapu kesi mo le faʻafeiloaʻi (o fea e te ulu ai i le upu faʻaulu). Ae ui i lea, e faigofie ona sui iina i le tuufaatasiga e te manaʻomia.

Fai faigofie:

  1. Tatala le vaega faʻalogo (mo se faʻataʻitaʻiga, faʻaaogaina o le sailiga i totonu o le galuega), ma i ai - o le aitema "Tulaga faʻaitulagi faʻaitulagi".
  2. I luga o le Advanced tab, i le screen Welcome ma le vaega fou o tala o mea e faaaoga, kiliki i le Seti Faʻatonu (e manaʻomia aia tatau).
  3. Ma le mea mulimuli - siaki le mea "Matala fiafia ma faʻamaumauga o mea tau tupe" ma, pe a manaʻomia, le isi - "New accounts". Faʻaaogā tulaga ma pe a uma, o le a faʻaogaina e le Windows 10 le faʻamatalaga o le faʻaulufalega le ala tutusa o le keyboard ma le gagana faʻaaogaina e tasi o loʻo e faʻatulaga i le polokalama.

Ia, i le taimi lava e tasi o le vitio i luga o suiga o ki e fesuiaʻi ai le gagana i le Windows 10, o loʻo faʻaalia manino ai mea uma na faatoa uma ona faamatalaina.

Afai, o se taunuuga, e le o aoga se mea mo oe, tusi, o le a matou foia le faafitauli.