E faʻafefea ona faʻanofo pepa o le "My Documents", "Desktop", "My Pictures" in Windows 7?

E masani lava e seasea siitia le fasi pepa "My Documents", "Desktop", "My Pictures", "My Videos". O le tele lava o taimi, e na o le faʻaaogaina e faila o faila i faila eseese i luga o le drive D. Ae o le siitia o nei laupepa o le a mafai ai e oe ona faʻaaoga fesoʻotaiga vave mai le tagata suʻesuʻe.

I le lautele, o lenei taualumaga e vave tele ma faigofie i le Windows 7. Ina ia mafai ona aveese le "Papamaa", kiliki i le "amataga / pule" button (nai lo le pule, atonu o iai se isi igoa o loo e ulufale i ai).

Ona e oʻo lea i le pusa lea e iai fesoʻotaʻiga i lisi uma o lisi. Faʻamolemole kiliki i luga o le pusa o le nofoaga e te manaʻo e suia, ma filifili le lisi o meatotino.

O le faʻamalamalamaga i lalo o loʻo faʻaalia ai pe faʻapefea ona e faʻanofo le "Desktop" faila. Filifilia o le "nofoaga", matou te iloa ai le mea o loʻo i ai nei le pusa. I le taimi nei, e mafai ona e faasinoina i se tusi fou i luga o le disk ma ave uma mea i se nofoaga fou.

Faʻamaumauga faʻamaumauga "My Documents". E mafai ona siitia atu i se isi nofoaga, pei o le "Papamaa"

O le siitiaina o nei laupepa e mafai ona tauamiotonuina ina ia i ai i le lumanaʻi, afai e te faafuasei ona toe folasia matala 7, o mea o loʻo i totonu o laupepa e leiloa. E le gata i lea, i le aluga o taimi, o le "Papamaa" ma "My Documents" laupepa e foliga mai o le a paʻu ma faateleina le leo. Mo se taʻavale C, o lenei mea e matua le manaʻomia.