Taʻaloga Taʻavale 1.4.0

Filifiliga tatau o lauulu - o se galuega e sili ona faigata. I le fiafiaga oi latou ua sauni e faia ni suiga faapitoa io latou foliga, i le taimi nei o loʻo i ai se filifiliga lautele lautele o polokalame ua fuafuaina e faʻafaigofie ai lenei faiga. O lenei mea o le a avea ma sui iloga o lenei vaega o le polokalama.

3000 Hairstyles

O lenei oloa o atinaʻe ile fale e atoatoa pe afai e te manaʻo e suia atoa lau ata. O iinei e le gata o se faʻamaumauga tele o le tele o lauulu, ae o le tele o mea e faʻaaoga ma mea teuteu.

E ui lava i mea lelei uma o lenei polokalama, e le tatau ona e faʻagaloina na faʻasaʻolotoina mo se taimi umi, o lona uiga e le talafeagai le tuʻufaʻatasia e le o faʻaalia i totonu. I le faʻaopoopoga, o nisi o ata e le lelei lelei le faia pe ua faʻaalia sese.

Download polokalame 3000 Hairstyles

jKiwi

Se polokalama sili atu ona faigofie e faʻaaoga, lea ei ai se mea e talitutusa ma le seti o galuega. O lona uiga autu o le metotia o le faʻaogaina o ata i luga o se ata, lea e mafai ai ona maua le maualuga o mea moni.

O le mea moni e faapea, o le jKiwi e matua saoloto lava, ma i le taimi lava e tasi e maua ai se tulaga aupito sili ona maualuga le faʻatulagaina o ata, e mafai lava ona e taʻua o se tasi o le sili i lenei vaega.

Tikiake le software JKiwi

Hair pro

O lenei polokalama e mafai ona fesoasoani ia te oe pe afai e te le manaʻomia se tele o lauulu, ma na e filifili e mafaufau pe faʻapefea ona e tilotilo i se laulu eseese.

Download Hair Pro

Salon styler pro

Polokalame sili ona maualuga na faʻaalia i lenei mea. Na fuafuaina mo manaoga o faletaalo matagofie, ma, e tusa ai ma lea tulaga, ua maua ai le maualuga o taunuuga lelei mo se tau maualuga tele.

E tusa ai ma le tulaga, Salon Styler Pro e manaʻomia meafaigaluega faʻapitoa mo le sili ona aoga galuega.

Download Salon Styler Pro

O sui taʻitasi o le vaega ua faʻamoemoeina o le polokalama i lona lava auala o le a mafai ona fesoasoani ia te oe i le filifilia o lauulu. Ae peitai, ina ia mafai ai ona ausia le taunuuga lelei, o se tali talafeagai o le faafesootai lea o tagata tomai faapitoa.