Saili le numera o le atotupe i totonu o le polokalama faʻatupe QIWI


Soʻo se tagata faʻaaogaina le QIWI Wallet payment system e tatau ona iloa le numera o lana atotupe mo toetoe lava o soʻo se gaioiga ma ia. E faigofie lava ona maua lenei faʻamatalaga ma e mafai ona faia i ni auala eseese, o le a matou faʻapipiʻi mea uma i le faasologa.

Ia iloa le numera o Kiwi

O le fatuga o le polokalama o le totogiina o le Qiwi o le ulufale lea e ulufale ai i lau oe lava tala, o le numera telefoni feaveaʻi lea e fesoʻotaʻi ai le teugatupe ma le numera o lenei atotupe. O le mea lea, ina ia ulufale atu i le ofisa, e tatau ona e iloa le numera o le atotupe. Ae o nisi tagata faʻafesoʻotaʻi e fesoʻotaʻi atu i le teugatupe e ala i fesoʻotaʻiga lautele, o lea o le a sili atu ona fiafia lenei tusiga mo i latou, aua ei ai nisi e le manatuaina pe o le a le ituaiga telefoni numera o le Kiwi e fesoʻotaʻi i.

Vaʻai foi: Fausia o se QIWI-atotupe

Metotia 1: pito i luga luga o le saite

O le auala muamua o le faigofie ma sili ona faʻaaogaina e toetoe o tagata uma o loʻo faaaogaina le polokalama o le totogiina o le Wallet Faʻatonu. O lenei auala e mafai ai ona e iloa lau tala i nai kiliki lava.

  1. Muamua lava, e tatau ona e faʻapipiʻi i totonu o lau teugatupe i soʻo se auala faigofie, mo se faʻataʻitaʻiga, e ala i fesoʻotaʻiga lautele (ese, o le numera o loʻo ulufale atu i ai le pusa tupe).
  2. O le taimi nei e tatau ona e tilotilo ma le totoa i le lisi pito i luga o le upega tafailagi i lau teugatupe. I tafatafa o le paleni o tupe i luga o le teugatupe, o le ai ai lona fuainumera, e tatau ona faamaumauina mo isi gaioiga faʻatasi ai.

O le auala lenei e fesoasoani ai le metotia muamua e saili ai le numera o le atotupe Qiwi i na o le lua laasaga. Tatou taumafai i isi filifiliga.

Metotia 2: Faʻamaumauga a le Kapeneta

Mo nisi tagata e faʻaaogaina le polokalama, o le laina pito i luga e ono le saʻo le faʻaalia pe leai foi ona o nisi o faafitauli i luga o le 'auʻaunaga poʻo le masini. Aemaise lava mo ia tulaga, o loʻo i ai se isi auala - e vaʻaia le numera o le atotupe i totonu o au faʻamaumauga.

  1. Muamua e te manaʻo e te ulufale i le polokalama ma alu i lau oe lava tala.
  2. O lea e tatau ona e maua le ki i le lisi "Faʻatonu" ma kiliki i luga.
  3. I totonu o faatulagaga o le ai ai se isi mea autu, lea ei ai le igoa "Lisi o tala". E tatau i le tagata faʻapipiʻi ona kiliki i lenei mea.
  4. I le taimi nei, e mafai ona e vaʻaia le numera o le atotupe i se faʻasologa faʻaopoopo ina ia faigofie ai ona iloa.

Metotia 3: numera o le faletupe

E na o le lua lava auala e matamata ai i le numera o le teutusi a le QIWI. Ae aua nei galo o loo i ai pea se pepa Kiwi, lea e mafai ona e totogia ai ni faʻatauga eseese i luga o le upega tafailagi. E manaia le iloa faʻamatalaga o le kata ina ia faʻaauau pea ona faʻaaogaina i le maualuga.

  1. E tatau ona e toe faia muamua vaega muamua e lua o le faasologa ua faʻamaonia i le auala lona lua.
  2. O lenei e tatau ona toe kiliki "Lisi o tala"e alu i faʻamatalaga fesootaʻi uma. O iinei e iloa ai e le tagata faʻapitoa se pepa malō, lea e mafai ona faʻaaogaina, ae o auiliiliga e le o iloa. E tatau ona kiliki i luga o le numera o loʻo faʻamaonia i le lanumoana.
  3. I le itulau fou o le ai ai nisi faʻamatalaga e uiga i le faafanua, ae i le lisi tauagavale e te manaʻomia e maua ai le ki "Auina atu auiliiliga" ma kiliki i luga.
  4. E tumau pea e faʻamaonia le tuʻuina atu o auiliiliga i le numera o loʻo faʻapipiʻiina i ai le kata i le kilikiina o le ki "Auina atu".

O se savali faʻatasi ma le kata o faʻamatalaga o le a oʻo mai i le taimi e sili ona puupuu ma o le a maua e le tagata faʻaaoga lana numera o le faletupe QIWI, lea na tuʻuina mai ai lenei kata tioata.

Metotia 4: matou te aʻoaʻoina faʻamatalaga o faletupe

Mo nisi faʻaliliuga ogaoga, e ono manaʻomia e le tagata faʻapitoa faʻamatalaga o le atotupe, o lea e tatau ai ona e iloa le mea e maua ai, ae tusi i lalo pe lolomiina.

  1. A uma ona e ulu atu i le polokalama QIWI, e tatau ona e suʻeina le mea i le lisi autu "Maua i luga le atotupe". A maua loa, e tatau ona e kiliki.
  2. Ia, mai auala uma e toe faʻatumu ai le atotupe e te manaʻomia e te filifilia "Faletupe Faletupe".
  3. O le isi faamalama o le a tatalaina le mea e te manaʻomia e toe kiliki ai le ki. "Faletupe Faletupe".
  4. I luga o le itulau e sosoo ai, o le a aliali mai se ata, ma faʻamatalaga auupega Qiwi, o lona uiga, faatasi ai ma le numera o le numera ma isi faʻamatalaga taua.

Tagaʻi foʻi: Maualuga le QIWI faʻamaumauga

Ia, o mea uma lena. O auala uma e suʻe ai le numera o le atotupe po o le numera o le numera i le polokalama QIWI e matua faigofie lava ma saʻo. Ina ia malamalama e le talafeagai e oo lava i le tagata e le lava le poto masani. Afai e te iloa nisi o ou ala, ona taʻu mai lea ia i matou i totonu o faʻamatalaga.