O mea na faʻapolopolo ai e le iTunes ia firmware

Faʻasalaga O le faʻatinoina o se polokalama sili ona lelei mo i latou e fia vave pasia ni nai lesona i le gagana Peretania, e aunoa ma le faʻafefe i soo se autu. E lua luasefulu ma le lua faʻataʻitaʻiga eseese e mafai ona faʻaleleia lou malamalama i le Igilisi. Seʻio tatou tilotilo i lesona o loʻo i ai i lenei polokalama.

Toe faʻaleleia meaalofa

O loʻo faʻaalia oe i luga o taʻavale feaveaʻi ma upu. Latou te manaʻomia le faʻatulaga i le faasologa sao. I lesona taitasi o loʻo i ai se avanoa e siaki ai le saʻo o le faʻatinoga poʻo le faʻaalia o le tali saʻo. Pe a ulu atu i le tali sese, toe fai le gaoioiga seʻia oʻo ina saʻo saʻo.

Verbs i le saʻo sao

I lenei lesona, o le a galue le tamaititi i le veape. Latou te manaʻomia le tuʻuina i le saʻo, ae i totonu o le tusitusiga o le galuega o loʻo taʻuina mai po o le a le taimi o le faasalaga. O lau tali i le nofoaga o manatu e tusia mai le piano ma faʻamaonia e le ki "Ulufale mai". Afai na tuuina mai le tali sao, o le a sosoo le isi galuega, ma a leai, o le ae toe faia mea uma ma maua ni mea sese.

Faʻamau faʻauʻu

I lenei faʻatinoga, e tatau ona e tuʻuina atu le iuga e taʻuina i le galuega pe a manaʻomia. A maeʻa le tusiga o se faʻataʻitaʻiga, e sili atu le faigofie ona faʻatautaia le tamaititi aoga. O le tali, e pei ona i ai i le galuega talu ai, ua tusia mai le piano i le toe teuteuina o upu i le fuaiupu.

Filifilia le filifiliga saʻo

O lenei ituaiga o fesili e ofoina atu i le tamaititi aoga e filifili ai se tasi o filifiliga e sili ona fetaui mo le faasalaga o loʻo faʻamaotiina i le galuega. Mo le vasega atoa e na o ni nai fesili faapena.

Upu le lelei

Ua faaali atu ia oe se upu e manaʻomia ona liua i le le lelei. E mafai ona e faia lenei mea e ala i le mulimuli i le faʻataʻitaʻiga o loʻo tusia i le pito i lalo o le galuega. O le polokalame e faamanatu atu ai ia te oe e taua tele le le faia o galuega e pei o se masini, ae ia faaliliuina upu ma faʻatautaia le sao o la latou faʻauiga.

Verb Translation

Talu ai e le faigata ona maitauina, o le tele o galuega mai le Faʻaiʻuga o le Faʻatinoga e fesoʻotaʻi tonu lava ma veape. Ma o le tasi lenei o latou. O iinei e mafai ona e vaʻavaʻai i le upu i le gagana Rusia, ma e manaʻomia ona e faʻaliliu i le tusia o le saʻo i le manoa. E vave ona taulotoina le mataupu, aua e tusa ai ma le tasi tulafono i le tasi lesona e tatau ona e faaliliuina ni nai upu. O lenei gaoioiga e maua i isi lesona.

Faʻaliliuga o igoa

O lenei lesona e talitutusa lava ma le muamua, ae o le mea lea e te manaʻomia le suʻeina o fetalaiga o upu e faʻaaoga ai le fausaga o loʻo tuʻuina atu i totonu o le tusitusiga.

Suiga meaalofa

O se tasi o gaoioiga sili ona manaia o lenei vasega. O lona natura o loʻo taʻoto i le mea moni o le ae manaʻomia le toe suia o le fuaiupu, suia le tala mai le tagata muamua, i le tala, mo se faʻataʻitaʻiga, Ioane. Mo i latou e le malamalama lelei i le auala e faia ai lenei mea, o se faʻataʻitaʻiga-o le a fesoasoani.

Saili mea sese i totonu o le tusitusiga

O lenei lesona e toe faaluaina i le pito o poloka. O iinei e mafai ona e faʻaaogaina le malamalama na e maua i le taimi o le vasega. O loʻo i ai se piano e faasaʻo mea sese uma i totonu o le tusitusiga. O le polokalama o le a siaki ai filifiliga mo faasaʻoga ma o le a maua ai le iuga. E tele tele tusitusiga, o lea e tele se taimi e faʻasaʻo ai.

Saili i luga o ofo

I lenei galuega, e tatau ona maua nisi o vaega o le faasalaga, o nei mea o loʻo faʻaalia i luga o le mata. Tetee i le fesili, lea ua tusia i le Rusia, i lenei tulaga "Faʻatinoga Tusitala" ma "O le a le mea o ia faia?:" oe manaʻomia e faʻamaoti upu mai le fuaiupu ma auina atu le fofo mo le faamaoniga e ala i le kiliki "Ulufale mai".

Suia le upu i le tele

O se tasi o faʻatinoga faigofie, i le malamalama i le mataupu faavae o le fofo, e mafai ona e kilikiina upu uma e pei o fatu. I le tasi itu, o le upu o loʻo tusia i se mea e tasi, ma faʻafeagai o se laina avanoa, lea e te manaʻomia e tusia ai le saʻo i le numera tele.

Tuufaatasia o fuaiupu

Ua faaali atu ia te oe le tasi fuaiupu e fetaui. I le aotelega, e tatau ona e ono laasaga eseese. A o le i faia le galuega, e faamanatu e le polokalama le tamaititi aoga ia aua nei galo le faaliliu muamua o le tusitusiga, mo se malamalama sili atu i le tofiga.

Mama

  • O le polokalama e matuai saoloto lava;
  • E i ai se gagana Rusia;
  • Tele vasega o le kalama.

Faʻafitauli

  • O lesona e sili atu ona manaia ma vave ona avea ma mea e le fiafia ai;
  • O le polokalama e na o le lua poloka poloka o galuega ma e sili atu nai lo le luasefulu lesona, lea e matua laitiiti lava.

Faʻasalaga O le faʻatinoina o se polokalame ua fuafua mo i latou e fia faʻaleleia a latou tomai i le gagana Gagana Peretania. O loʻo i ai le tele o lesona e faʻatatau i le suʻesuʻeina o se mea faapitoa, ma o le toe fai soo o le aʻoaʻoga o le a fesoasoani i le faʻaleleia o le malamalama fou.

Languagestudy APBackUp BX Faʻaaoga gagana Mataʻitusi a le PE

Faasoa atu le tusiga i fesoʻotaʻiga faʻasalalauga:
O le faʻamaonia o le faʻamalositino o se simulator sili ile English grammar. O le tele o lesona eseese o le a fesoasoani ia te oe e aʻoaʻo ai mea fou ma aʻoaʻo tulafono ua uma ona aʻoaʻoina, faʻamalosia i latou e faʻaaoga pea.
Faigaluega: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Category: Iloiloga Polokalame
Faʻapupula: Faʻamasinoga Faʻafoe
Tau: Faʻatau
Toa: 0.5 MB
Gagana: Rusia
Version: