Matou te fetuʻunaʻi pauna i le komipiuta i le Windows 7

O le malupuipuia o se tasi lea o taiala autu mo le lelei o fesootaiga. O se vaega tuusaʻo o lana polokalama, o le vaʻaia lelei lea o le paʻu o le masini komepiuta, lea e taʻua o se paʻu i luga o komepiuta Windows. Sei o tatou sailia pe faʻapefea ona faʻaleleia lelei lenei mea puipui i le Windows 7 PC.

Faʻatulagaina ni mea

A o leʻi faia le faʻatulagaga, e tatau ona maitauina afai e te setiina le maualuga o le puipuiga, e mafai ona e poloka avanoa o tagata sailiili e le gata i nofoaga leaga po o polokalama vavalalata vavalalata e maua ai le Initaneti, ae faʻamalosia foi le galuega o le malupuipuia o talosaga mo nisi mafuaʻaga e masalomia ai le masalosalo . I le taimi lava e tasi, pe a faʻapipiʻi le maualalo o le puipuiga, o loʻo i ai se tulaga lamatia o le faʻaalia o le faiga i se taufaʻatau mai tagata faʻalavelave poo le faatagaina o tulafono laiti e ulufale ai i le komepiuta. O le mea lea, e fautuaina e le o le soona fai, ae ia faʻaaoga le taimi sili ona lelei. E le gata i lea, pe a fetuutuunai le pauna, e tatau ona e mafaufau lelei pe o fea le siosiomaga o loʻo e galue i ai: i totonu o se mea matautia (lalolagi lautele) poʻo le saogalemu (fesootaiga i totonu).

Vaega 1: Faʻafeiloaʻiga i Faʻamasinoga Faʻasalalau

Vaʻai vave pe faʻapefea ona e alu i faatulagaga o le pa puipui i le Windows 7.

  1. Kiliki "Amata" ma alu i "Lisi Pulea".
  2. Tatala le vaega "Faigaluega ma le Puipuiga".
  3. Le isi, kiliki le mea "Pāpā o le Windows".

    O lenei mea faigaluega e mafai foi ona faalauiloa i se auala faigofie, ae manaomia le poloaiga ia taulotoina. Talosaga Manumalo + R ma ulufale i le faaupuga:

    firewall.cpl

    Faasolo le faamau "Lelei".

  4. O le a faʻamalamalamaina le mata o le laupepa.

Vaega 2: Faʻasalaga Faaulu

Ia mafaufau nei i le taimi vave mo le faʻatautaiga o se pafu. Muamua, e manaʻomia le faʻafouina o le pauna pe afai e le atoatoa. O lenei faagasologa o loʻo faʻamatalaina i totonu oa tatou mea eseese.

Lesona: Auala e mafai ai e le pa puipui i le Windows 7

Vaega 3: Faʻaopopoina ma Aveesea talosaga mai Lisi Tuusaʻo

A e faʻapipiʻi se afifi, e tatau ona e faʻaopoopoina ia polokalama e te faʻatuatuaina i le lisi o tuusaunoaga ina ia mafai ai ona galue saʻo. Muamua lava, e aofia ai le anti-virus e aloese ai mai se feeseeseaiga i le va o le afi ma le pa, ae e mafai lava ona talafeagai le faia o lenei faʻataʻitaʻiga ma isi tusi talosaga.

  1. I le itu agavale o le mata o le siaki, kiliki i le mea "Tuu le faʻatagaina ...".
  2. O le lisi o polokalama faʻapipiʻi o loʻo faʻapipiʻi i lau PC o le a tatalaina. Afai na e le mauaina le igoa o le talosaga o le ae faaopoopo atu i tuusaunoaga, e tatau ona e kiliki i le ki "Talia se isi polokalame". Afai e te iloa o lenei button e le o toaga, kiliki "Suiga tulaga".
  3. A maeʻa lena, o le a faʻamalosi uma kuluma. O lenei e mafai ona e kiliki i le mea. "Alu se isi polokalama ...".
  4. O se faamalama e tatalaina i se lisi o polokalama. Afai e le o mauaina le talosaga ole manaʻo, kiliki "Iloilo ...".
  5. I le faamalama e tatala "Saili" alu i le lisi o le faila i le mea o loʻo i ai le faila faila o le manaʻoga manaʻomia i le EXE, COM poʻo le ICD faʻalautele, filifili ma kiliki "Tatala".
  6. A maeʻa lena, o le igoa o lenei talosaga o le a faʻaalia i le faamalama "Faʻaopoopoina o se polokalama" laupepa. Filifili ma kiliki "Faaopoopo".
  7. Ma le mea mulimuli, o le igoa o lenei polokalama o le a aliali mai i le faamalama autu mo le faaopoopoina o tuusaunoaga i le firewall.
  8. Ona o le lē mafai, o le polokalama o le a faaopoopo atu i tuusaunoaga mo le upega tafaʻilagi. Afai e te manaʻo e faʻaopopo i tuusaunoaga o le lautele lautele, kiliki i le igoa o lenei polokalama.
  9. O le polokalame e suia le faamalama o le a tatalaina. Kiliki le ki "Ituaiga o nofoaga o fesootaiga ...".
  10. I le faamalama e tatala, siaki le pusa i talaane "Malo" ma kiliki "Lelei". Afai e te manaʻo e aveese le polokalama mai faʻasalalauga o fesoʻotaʻiga ile fale, tatala le pusa i tafatafa o le igoa fetaui. Ae, i le avea ai o se tulafono, i le mea moni e toetoe lava a le manaʻomia.
  11. I tua i le poloka o suiga suiga, kiliki "Lelei".
  12. O le taimi nei o le talosaga o le a faaopoopo atu i tuusaunoaga ma i tulaga lautele.

    Faʻalogo! E taua le manatuaina o le faʻaopoopoina o se polokalama i tuusaunoaga, aemaise lava i faʻalapotopotoga a le lautele, faʻalautele le tikeri o le faʻafitauli o lau tino. O le mea lea, faʻasaʻo le puipuiga mo fesoʻotaʻiga lautele pe afai e matua manaʻomia.

  13. Afai e faʻapipiʻi faʻaopoopoga se polokalame i le lisi o mea e le faʻaaogaina, poʻo le mafuaʻaga e le talafeagai le maualuga o le saogalemu o le saogalemu mai tagata faʻalavelave, e tatau ona aveese mai sea talosaga mai le lisi. Ina ia faia lenei mea, filifili lona igoa ma kiliki "Aveesea".
  14. I totonu o le pusa talanoa o loʻo tatala, faʻamaonia ou faʻamoemoe e ala i le kiliki "Ioe".
  15. O le talosaga o le a aveesea mai le lisi o tuusaunoaga.

Vaega 4: Faʻaopoopoina ma Aveesea Tulafono

E sili atu le saʻo o suiga i poloka o le laupepa e ala i le faia o tulafono faʻapitoa e faia e ala i le faʻalauiloa o faʻamaumauga o lenei meafaigaluega.

  1. Toe foʻi i le faʻamalama o le poloka o le afi. Auala e alu ai iina "Lisi Pulea"faamatalaina i luga. Afai e te manaʻomia e toe foʻi mai le faamalama ma se lisi o polokalama faatagaina, ia kiliki le kene "Lelei".
  2. Ona kiliki lea i le itu tauagavale o le elemene atigi "Filifiliga Maualuga".
  3. O le faamalama faaopoopo o mataitusi e tatala e vaevaeina i ni vaega se tolu: i le itu tauagavale - le igoa o vaega, i le ogatotonu - o le lisi o tulafono a le vaega filifilia, i le taumatau - le lisi o taga. Mo le faia o tulafono mo fesoʻotaʻiga faʻafeiloaʻi, kiliki le mea "Tulafono Laiti".
  4. O se lisi o tulafono ua uma ona faia mo fesoʻotaʻiga e oʻo mai o le a tatalaina. Ina ia faaopoopo se mea fou i le lisi, kiliki i le itu taumatau o le faamalama. "Fausia se tulafono ...".
  5. Le isi, e tatau ona e filifilia le ituaiga o tulafono ua faia:
    • Mo le polokalama;
    • Mo le taulaga;
    • Predetermined;
    • Faʻalauiloaina.

    I le tele o tulaga, e manaʻomia e tagata faʻapitoa ona filifilia se tasi o filifiliga muamua e lua. O le mea lea, ina ia faʻaogaina le talosaga, seti le leitio i le tulaga "Mo le polokalama" ma kiliki "Lisi".

  6. Ma, i le faʻapipiʻiina o leitio, e tatau ona e filifili pe o le a faʻaaoga lenei tulafono i polokalama uma ua faʻapipiʻi pe na o se faʻamatalaga patino. I le tele o tulaga, filifili le filifiliga lona lua. A maeʻa ona tuʻuina le ki, ina ia mafai ai ona filifili se polokalama faapitoa, kiliki "Iloilo ...".
  7. I le matala amata "Saili" alu i le lisi o le faila faila o le polokalame lea e te manaʻo e fai se tulafono. Mo se faʻataʻitaʻiga, atonu o se masini e poloka ile afi. Faʻamalamalama le igoa o lenei talosaga ma lolomi "Tatala".
  8. A maeʻa ona faʻaalia le faila i le faamalama Failautusi Faʻapitoalolomi "Lisi".
  9. Ona e manaʻomia lea e filifili se tasi o ni filifiliga se tolu e ala i le toe faʻaleleia o le leitio:
    • Tuʻu le fesoʻotaʻiga;
    • Tuʻuina le fesoʻotaʻiga saogalemu;
    • Tui le fesoʻotaʻiga.

    O le parakalafa muamua ma le tolu o loʻo sili ona faʻaaogaina. O le aitema lona lua e faʻaaogaina e tagata faʻaogalua. O lea, filifili le filifiliga e te manaʻo ai e faalagolago i le manaʻo pe faʻatagaina le faʻaaogaina o le talosaga i le fesoʻotaiga, ma kiliki "Lisi".

  10. Ma, e ala i le seti poʻo le siakiina o pusa meli, e tatau ona e filifilia po o le a le faʻamatalaga faapitoa ua faia ai le tulafono:
    • faalilolilo;
    • igoa o le igoa;
    • tagata lautele.

    Afai e talafeagai, e mafai ona e faʻagaoioia le tele o filifiliga i le taimi e tasi. A uma ona filifili le nusipepa "Lisi".

  11. I le faamalama mulimuli i le fanua "Igoa" E tatau ona e ulufale i so o se igoa ole tulafono o lenei tulafono, lea e mafai ona e mauaina i le lisi i le lumanai. E faapena foi i le fanua "Faamatalaga" E mafai ona e tuʻuina se faʻamatalaga pupuu, ae e le manaʻomia lenei mea. A maea le atofaina o le igoa, kiliki "Fai".
  12. O le a faia se tulafono fou ma faʻaalia i le lisi.

O le tulafono mo le taulaga ua faia i se tulaga e ese le eseesega.

  1. I le taiala o le filifiliga o le tulafono, filifili "Mo le taulaga" ma kiliki "Lisi".
  2. I le toe faʻalauteleina o le leitio, e tatau ona e filifilia se tasi o faʻamaumauga se lua: TCP poʻo le USD. I le avea ai o se tulafono, i le tele o tulaga e faʻaaogaina le filifiliga muamua.

    Ona tatau lea ona e filifilia po o fea o vanu e te manaʻo e faʻaaogaina: i mea uma pe sili atu foi. I lenei foi, e taua le manatuaina o le filifiliga muamua e le fautuaina mo faamoemoega tau puipuiga pe afai e leai ni mafuaʻaga tatau mo le faʻaiʻuga. O lea filifili le filifiliga lona lua. I le fanua i le taumatau e tatau ona e faʻamaonia le numera o le taulaga. E mafai ona e vave ulufale i le tele o numera e vaeluaina e se semikolo poʻo se fuainumera atoa o fuainumera i se vase. A maea le atofaina o faʻamaumauga faʻamaonia, kiliki "Lisi".

  3. O isi laasaga uma lava e tutusa ma faʻamatalaga pe a mafaufau i le faia o tulafono mo le polokalame, e amata i le palakalafa 8, ma faʻalagolago pe e te manaʻo e tatala le taulaga pe, i se isi itu, poloka.

Lesona: Faʻapefea ona tatalaina se tau i luga o se komepiuta Windows 7

Foafoaga o tulafono mo fesootaiga mai fafo ua faia tonu e tusa ma le tulaga tutusa e pei o le inbound. Pau lava le eseesega e tatau ona e filifilia le filifiliga i le itu tauagavale o le faʻatalamalaina o le faʻamalama o faʻamalama. "Tulafono mo le tuʻuina atu o fesoʻotaʻiga" ma pe a uma ona kiliki le mea "Fausia se tulafono ...".

O le tulafono e solo ai algorithm, pe a faʻapea e faʻafuaseʻi ona aliali mai se manaʻoga, e faigofie tele ma faʻaogaina.

  1. Faʻamalamalama mea o loʻo manaʻomia i le lisi ma kiliki "Aveesea".
  2. I totonu o le pusa talanoa, faʻamaonia le taga e ala i le kiliki "Ioe".
  3. O le tulafono o le a aveesea mai le lisi.

I lenei mea, na tatou manatu na o fautuaga faavae mo le setiina o se laupepa i le Windows 7. O le lelei o lenei mea faigaluega e manaomia ai se poto masani ma se ato atoa o le malamalama. I le taimi lava e tasi, o taga faigofie, mo se faʻataʻitaʻiga, faʻatagaina poʻo le faafitia o le avanoa i se polokalama faapitoa polokalame, tatala poʻo tapunia se taulaga, faʻaumatia se tulafono na faia muamua, e avanoa mo le faʻaaogaina e tusa lava pe amataina le faʻaaogaina o faatonuga.