O le puipuiga o le software sppsvc.exe e mamafa ai le faagasologa - pe faapefea ona toe faaleleia

O faʻaaogaina o le Windows 10, 8.1 ma le Windows 7 e ono matauina o nisi taimi, aemaise lava i le taimi lava e uma ai le faʻaogaina o le komepiuta poʻo le komepiuta, o le sppsvc.exe process e mamafa le faagasologa. E masani lava, o lenei uta e mou ese atu i le minute pe lua pe a uma ona sui ma o le a le toe i ai le pule mai le pule o galuega. Ae le o taimi uma.

O lenei tusi lesona o loʻo faʻamatala manino auiliili pe aisea e mafai ai ona utaina se sosolo i le sppsvc.exe, o le a se mea e mafai ona fai e foia ai le faafitauli, pe faapefea ona siaki pe afai o se siama (e sili ona leai) ma, pe a manaʻomia, faʻamalo le 'auʻaunaga "Puipuiga Faʻapolopolo".

O le a le puipuiga o polokalama faakomepiuta ma pe aisea e molimauina ai e sppsvc.exe se faagasologa pe a fai seevae komipiuta

Auaunaga "Puipuiga o le Puipuiga" e vaavaaia le tulaga o le polokalama mai ia Microsoft - e le gata ia Windows lava ia ma polokalame e faaaoga ai, ina ia puipuia ai mai le vevesi poo le vevela.

Ona o le lē mafai, sppsvc.exe ua amata i se taimi puupuu pe a uma ona taina, faia siaki ma tapuni. Afai ei ai sau galuega faʻapuʻupuʻu, e le aoga le faia o se mea, o le masani masani lea o lenei tautua.

Afai e faaauau pea ona "tautau" le sppsvc.exe i le pule o le galuega ma 'ai le tele o punaoa gaioiga, masalo ei ai nisi o faafitauli e faalavelave i le puipuia o le polokalama, tele taimi - polokalama le laiseneina, polokalama a Microsoft poo soo se faʻaoga faʻapipiʻi.

Auala faigofie e foia ai se faʻafitauli e aunoa ma le aafia ai o le tautua.

  1. O le mea muamua ou te fautuaina e fai o le faia lea o se faʻafouina o le polokalama, aemaise lava pe afai o loʻo ia te oe le Windows 10 ma ua leva ona i ai i le taimi o lenei tusitusiga, .
  2. Afai ei ai se faafitauli i se upega maualuga mai le sppsvc.exe e tupu i le taimi nei, e mafai ona e taumafai e faʻaaoga mataitusi toefuatai. E le gata i lea, afai o nisi polokalame ua faʻapipiʻi talu ai nei, e mafai ona talafeagai le aveeseina mo sina taimi ma siaki pe a foia le faafitauli.
  3. Siaki le faʻamaoni o faila faila a le Windows e ala i le faʻaaogaina o se faʻasolosolo o se pule ma le faʻaaogaina o le poloaiga sfc / scannow

Afai e leʻi fesoasoani metotia faigofie faʻamatalaina, alu i filifiliga nei.

Misa sppsvc.exe

Afai e tatau ai, e mafai ona e faʻamalo le amataga o le 'auʻaunaga "Puipuiga Faʻapolopolo" sppsvc.exe. O le auala saogalemu (ae le o taimi uma e faʻaalia), lea e faigofie ona "toe foʻi i tua" pe a manaʻomia, e aofia ai laasaga nei:

  1. Amata le Windows 10, 8.1 poʻo le Windows Task Scheduler. Ina ia faia lenei mea, e mafai ona e faʻaogaina le sailiga i le Faʻamatalaga o le Amata (taskbar) poʻo le lolomiina o Win + R ma ulufale ai taskschd.msc
  2. I le faasologa o galuega, alu i le Potutusi Scheduler Library - Microsoft - Windows - SoftwareProtectionPlatform.
  3. I le itu taumatau o le faʻatulagaga o le a e vaʻaia ni nai galuega. SvcRestartTask, kiliki-saʻo i luga o galuega taitasi ma filifili "Faʻasalaga".
  4. Katia le Fuafuaga o Task ma toe faʻafou.

I le lumanaʻi, afai e te manaʻomia le toe faʻafouina o le faʻapolopoloina o le Puipuiga o Polokalame, ia faigofie lava ona faʻaalia mea faʻaletonu i le auala lava e tasi.

O loʻo i ai se metotia faʻalauiloa e mafai ai e oe ona faʻamalo le tautua "Puipuiga Faʻapolopolo". E le mafai ona e faia lenei mea e ala i le aoga "Auaunaga", ae mafai ona e faʻaaoga le faatonu o le resitala:

  1. Amata le Resitala Editor (Win + R, ulufale faʻatonutonu ma faʻasalaga Enter).
  2. Skip i le vaega
    HKEY_LOCAL_MACHINE  SYSTEM  CurrentControlSet  Services  sppsvc
  3. I le itu taumatau o le faatonu resitala, sue le parakalafa amata, faʻa-lua-kiliki ma suia le tau i le 4.
  4. Katia le faatonu o le resitala ma toe amata le komepiuta.
  5. O le puipuiga o le Polokalama Auaunaga o le a le atoatoa.

Afai e te manaʻomia le toe faʻafouina o le auaunaga, suia le faatulagaga lava lea i le 2. O nisi o faʻamaoni o loʻo fai mai atonu e le aoga nisi polokalama a Microsoft pe a faʻaogaina lenei metotia: e le tupu lenei mea i lau suʻega, ae ia manatua.

Faamatalaga faaopoopo

Afai e te masalomia o lau kopi o le sppsvc.exe o se siama, e mafai ona e siakiina lenei mea: i le pule o galuega, kiliki i luga-saʻo i luga o le faagasologa, filifili "Faʻasalalau le nofolaʻi". Ona i totonu o le masini, alu i le virustotal.com ma toso le faila i le faamalama o le masini e siaki ai siama.

E le gata i lea, i le tulaga tonu lava, ou te fautuaina le siakiina o le polokalama atoa mo siama, atonu o le a aoga iinei: O le free free antiviruses.