Faʻafefea ona fetuunai le leo i Bandicam


Atinaʻeina o telefoni feaveaʻi mo le Android OS o se tasi lea o vaega aupito sili ona fiafia i polokalame, talu ai o le numera o faʻatau puʻe puʻe e faʻapupula i tausaga taʻitasi, ma faʻatasi ma i latou manaoga mo ituaiga ituaiga polokalame mo nei masini. Ae o lenei mea o se galuega faigata, lea e manaʻomia ai le malamalama i mea autu o polokalame ma se siosiomaga faʻapitoa lea e mafai ona faia ai le galuega o le tusiaina o faʻamaumauga mo masini feaveaʻi pei o se faigofie faigofie.

Android Studio - o se atinaʻe malosi mo le faʻaogaina o masini feaveaʻi mo le Android, o se seti o meafaigaluega faʻapitoa mo le atinaʻeina o le atinaʻe, faʻaleleia ma le suʻeina o polokalame.

E taua le matauina ina ia faʻaaoga le Android Studio, e tatau ona e faʻapipiʻi le JDK

Lesona: Faʻapefea ona tusia le uluai talosaga e faʻaaoga ai le Android Studio

Matou te fautua atu e vaʻavaʻai: isi polokalame mo le fatuina o mea faʻaoga feaveaʻi

Faʻaaogaina o talosaga

O le siosiomaga o le Android Studio ma se faʻatautaia o le faʻaaogaina o tagata faʻaaoga e mafai ai ona e fatuina se poloketi o soʻo se faʻalavelave e faʻaaoga ai faʻataʻitaʻiga Gaoioiga faʻapitoa ma seti o elemene uma (Palette).

Android masini faataitai

Ina ia tofotofoina le talosaga tusitusia, e mafai e le Android Studio ona faʻataʻitaʻi (clone) se masini e faʻavae i le Android OS (mai le papa i le telefoni feaveaʻi). E faigofie lava lenei mea, e pei ona mafai ona e vaʻavaʻai i le auala o le a vaʻai ai le polokalama i masini eseese. E taua le maitauina o le masini kilia e vave lava ona maua, o loʻo iai se atinaʻe lelei ma se seti o auaunaga lelei, se mea pueata ma le GPS.

VCS

O le siosiomaga o loʻo aofia ai le Faʻatonuina o le Version Control System poʻo le VCS foi - o se seti o polokalama o le puleaina o poloketi e mafai ai e le faʻapupula ona ia faia pea suiga i faila lea e galue ai ina ia mulimuli ane, pe a tatau ai, e mafai ona ia toe foi i se tasi o le isi faila.

Suʻega ma le siakiina o tulafono

Android Studio e maua ai le gafatia e faʻamaumau faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga suʻesuʻega ao faʻaogaina le talosaga. O ia suʻega e mafai ona faʻamaonia pe toe faʻaaoga (pe i totonu o le Testbase Test Lab poʻo le faʻalapotopotoga). O loʻo i ai foʻi i le siosiomaga se faʻataʻitaʻiga o faʻataʻitaʻiga o loʻo faʻatinoina le siakiina o polokalame tusitusia, ma mafai ai foi e le tagata atiae ona siaki le APK mo le faʻaitiitia o le tele o faila APK, maimoa i faila Dex, ma tutusa.

Faʻavave vave

O lenei filifiliga a le Android Studio e mafai ai e le atiae ona iloa suiga ua ia faia i le polokalame po o le emulator, toetoe lava i le taimi lava e tasi, lea e mafai ai ona e vave iloiloina le aoga o suiga tulafono ma pe faapefea ona aafia ai le faatinoga.

E taua le maitauina o lenei filifiliga e avanoa mo le faaaogaina na o mobile telefoni feaveaʻi o loʻo fausia i lalo o le Ice Cream Sandwich poʻo se fou fou o le Android.

Faʻapitoa o le Android Studio:

  1. Faʻalelei le tagata e faʻapipiʻi le faʻatinoina o mea e fai ai ata mamanu
  2. Faʻafeiloaʻi le faatonu o le XML
  3. Tautinoina o le lagolagoina o polokalama
  4. Faʻaaogāina o masini
  5. Faʻamaumauga Lautele o Mamanu Faataitaiga (Samples Browser)
  6. Malosiaga e faia ai suʻega ma siakiina faʻasologa
  7. Talosaga fausia vave
  8. GPU Toto Fesoasoani

Faʻafitauli o le Android Studio:

  1. English interface
  2. O le faʻaaogaina o talosaga e manaʻomia ai tomai faʻalauiloa.

I le taimi nei, o le Android Studio o se tasi o siosiomaga e sili ona malosi tele le atinaʻeina o mea tau fesoʻotaiga. O se mea mamana, mafaufau ma sili atu ona aoga lea e mafai ai ona e atiae le polokalama mo le polokalama Android.

Tikiala Android Studio mo le leai

Faʻalogo i le lomiga lata mai o le polokalama mai le nofoaga aloaia

RAD Studio E faʻapefea ona tusia le uluai talosaga mo le Android. Android Studio Polokalama mo le fatuina o mea faʻaoga Android FL Studio Mobile mo Android

Faasoa atu le tusiga i fesoʻotaʻiga faʻasalalauga:
Android Studio o se atinaʻe atoatoa ma se suʻega suʻesuʻega mo talosaga mo le polokalama faʻaaogaina Android.
Faigaluega: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Category: Iloiloga Polokalame
Faʻapupula: Google
Tau: Faʻatau
Toa: 1642 MB
Gagana: Igilisi
Version: 3.1.2.173.4720617