Faʻafefea ona maua se iPhone


Soo se tasi e mafai ona feagai ma le leiloa o se telefoni poʻo le gaoia e se tagata ese. Ma afai o oe o se tagata e faʻaaogaina le iPhone, ona i ai lea o se avanoa e manuia ai - e tatau ona e vave amata saili e faʻaaoga le galuega "Saili le iPhone".

Saili mo le iPhone

Ina ia mafai ai e oe ona alu i le sailiga o le iPhone, o le galuega tutusa e tatau ona faʻaulu muamua i luga o le telefoni. A leai, o le mea e leaga ai, o le a le mafai ona maua le telefoni, ma o le a mafai e le gaoi ona amata se faʻamaumauga i soo se taimi. E le gata i lea, o le telefoni e tatau ona i luga o le initaneti i le taimi o le sailiga, o lea afai e tape, e leai se iuga.

Faitau atili: Faʻafefea ona mafai ai ona maua le "Saili iPhone" ata

Faamolemole ia maitauina, a oʻo ina e sailia le iPhone, e tatau ona e mafaufau i le sese o le geodata faʻaalia. O le mea lea, o le le saʻo o faʻamatalaga e uiga i le nofoaga na saunia e GPS, e mafai ona oʻo i le 200 m.

  1. Tatala soʻo se masini komepiuta i lau komepiuta ma alu i le itulau i luga o le iCloud i le initaneti. Faʻamaonia e ala i le ulufale i lau faʻamatalaga Apple ID.
  2. Alu i le 'upega tafaʻilagi iCloud

  3. Afai o lau lua faʻatagaga faʻatagaina o loʻo galue, lalo ifo i luga o le ki. "Saili le iPhone".
  4. Mo le faʻaauau, o le a manaʻomia e le polokalama oe toe faʻafeiloaʻi le faʻamatalaga mo lau Apple ID ID.
  5. E mafai ona amata se sailiga mo se masini, lea e ono umi se taimi. Afai o le telefoni o loʻo i luga nei i luga o le initaneti, ona faʻaalia lea o le faʻafanua ma se togi e faʻaalia ai le nofoaga o le iPhone i luga o le lau. Kiliki i lenei mataitusi.
  6. O le igoa o le masini o le a aliali i luga o le lau. Kiliki i le taumatau i luga o le isi lisi o le lisi.
  7. O se tamai faamalama o le a faʻaalia i le tulimanu pito i luga o le 'upega tafaʻilagi, lea e aofia ai le faʻalogoina o le telefoni:

    • Taʻalo le leo. O lenei ki o le a vave amataina le logo i le maualuga o le leo. E mafai ona e tape le leo pe tatala le telefoni, pe. Faʻasaga i le passcode, poʻo le tapeina atoatoa o le masini.
    • Le ala o le leiloa. A uma ona filifilia lenei mea, o le a uunaia oe e ulufale i lau tusitusiga o lau filifiliga, lea o le a faʻaalia i luga o le loka. I le avea ai o se tulafono, e tatau ona e faʻamaonia le numera o le telefoni faʻamatalaga, faʻapea foi ma le aofaiga o le taui faʻamaonia mo le toe faʻafoʻiina o le masini.
    • Tape le iPhone. O le mekasini mulimuli o le a soloia uma mea uma ma mea mai le telefoni. E faʻamaonia le faʻaaogaina o lenei galuega pe afai e leai se faʻamoemoe o le toe faafoi atu o le telefoni, talu ai pe a uma lena, o le a mafai e le gaoi ona faʻaoga le mea na gaoia e pei o se mea fou.

Aʻo feagai ma le leiloa o lau telefoni, vave ona faʻaaoga le aoga "Saili le iPhone". Ae ui i lea, ina ua maua le telefoni i luga o le faafanua, aua e te faanatinati e alu e suʻe - faafesootai muamua pulega o le tulafono, lea e mafai ona e fesoasoani atili ai.