Maualuga luga o le QIWI tupe


O nisi taimi e tupu ai se tagata e faia se e-pusa mo ia lava i soo se auaunaga, ona ia tiga ai lea mo se taimi umi ma e le iloa pe faapefea ona toe faʻatumu ina ia le faʻaseseina, ae le o le tuʻuina atu o tupe i se isi teugatupe ae le totogiina le afa o le toe faʻaleleia o tupe i le komisi. I le faiga o Kiwi, e matua faigofie lava ona sii i luga.

Tagai foi:
Faʻafefea ona faʻaaoga PayPal
Faʻamāeʻaina le Vailaau WebMoney

Faʻafefea ona toe faʻatumu se atotupe Qiwi

O le tuʻuina o tupe i se ato tupe a le QIWI e faigofie, ma e tele auala e faia ai. Mafaufau i le autu ma sili ona lauiloa, lea o le a fesoasoani i le faataunuuina o le faaliliuga, ona o latou sili ona aoga ma faigofie mo toetoe o soo se tagata e faaaogaina.

Vaʻai foi: Fausia o se QIWI-atotupe

Metotia 1: i luga o le pepa fai aitalafu

Tatou amata i le auala e sili ona lauiloa - totogiina e le kalena aitalafu. O le taimi nei e toetoe lava o tagata faʻaaoga uma ei ai le Sberbank, AlfaBank ma isi kata e tele, o lea e mafai ona faia se suiga i ni nai sekone.

  1. Muamua e tatau ona e alu i le saite. Ina ia faia lenei mea, i le itulau autu o le QIWI Wallet, kiliki "Faʻatasi"ona e ulufale ai lea i lau numera o le telefoni ma le upega tafaila i laina e manaʻomia ma toe lolomi "Faʻatasi".
  2. O lea e tatau ona e filifili le mea "Maua i luga le atotupe" mai le pito i luga o le 'upega tafaʻilagi. O le tagata faʻaaoga o le a alu i se itulau fou.
  3. O iinei e tatau ona e filifilia le mea e te manaʻomia, i lenei tulaga, e tatau ona e kiliki i le ki "Pepa Faletupe".
  4. I totonu o le faamalama fou e tatau ona e ulu atu i faʻamaumauga o le kata e faʻaauauina le toe faʻaleleia. Ole tagata e faaaogaina o le a manaʻomia le iloa le numera o le kata, faʻamatalaga faalilolilo ma le maeʻa aso. E totoe na o le ulufale i le aofaiga ma lolomi "Totogi".
  5. A maeʻa ni nai sekone, o le a oʻo mai se feʻau i le telefoni e faʻapipiʻiina ai le kata, o le tulafono lea e te manaʻomia e te ulufale ai i le isi nofoaga. Ma o iina e tatau ona e kiliki "Auina atu"ia maeʻa galuega i le 'upega tafaʻilagi.
  6. A maeʻa uma taga, o le aofaʻi na faʻateʻaina mai le kata a le tagata faʻasalalau e tatau ona sau i le teugatupe Qiwi.

E taua le matauina o Kiwi na amata ona lagolagoina le toetoe lava o kata uma ma faia ni suiga e aunoa ma ni komisi, e ui lava na muamua atu le faigata ma e taugata tele mo le tagata e faʻaaogaina le tala mai le kata.

Metotia 2: faʻapitoa

E mafai ona e faʻatupe lau aitalafu i le QIWI e le gata i se kata, ae faʻapitoa foi i soʻo se aitalafu totogi, e aofia ai Qiwi. O tau o lenei kamupani e toetoe lava o faleoloa uma, o lea e le tatau ona i ai ni faafitauli i lena mea. Talu ai o le 'upega tafaʻilagi o mea tau tupe e maua ai faʻamatalaga auiliiliga e uiga i le toe faʻaleleia o le tupe e ala i le laina, o le a na o le taʻu atu ia te oe pe faapefea ona maua.

  1. Muamua e te manaʻomia le faia o laasaga uma e pei ona faʻamaonia i le parakalafa muamua ma le lua o le metotia muamua. A maeʻa ona e ulufale atu i le upega tafaʻilagi o le QIWI, e mafai ona e galue pea.
  2. I le vaega "Maua i luga le atotupe" manaʻomia e filifili se mea "I QIWI terminals", lea e mafai ona faia toetoe lava a aunoa ma le faia.
  3. O le mea e sosoo ai e tatau ona e filifilia le ituaiga o laina: Russian poo Kazakhstan.
  4. A maeʻa ona e kiliki i le ituaiga o mea manaʻomia, o le a faʻaalia se faatonuga, lea e mafai ona faʻaaoga e toe faʻatumu ai le atotupe vave i masini o le kamupani totogi a le Qiwi.

Metotia 3: Faaaogaina o se Telefoni feaveaʻi

O le metotia lona tolu o se feeseeseaiga, ae sili ona lauiloa. O le feeseeseaiga o loʻo taoto i le mea moni e mafai ona toe faʻatumu le tala i se mataupu o sekone, ae o le tele o komisi ua faia mo ia, lea e naʻo le taimi e manaʻomia ai tupe i totonu o le teugatupe. Ia, mafaufau i faatonuga mo le toe faʻaaogaina o le ato tupe e ala i se telefoni feʻaveaʻi.

  1. E tatau ona e toe foʻi i le upega tafaʻilagi a le QIWI, alu i lau oe lava tala ma filifili le mea autu i lea mea "Maua i luga le atotupe".
  2. I le auala o filifiliga filifiliga, kiliki i luga le ki. "Mai le paleni o le telefoni".
  3. I luga o le itulau fou o le ae manaomia ai le filifilia o se tala mo le totogiina ma le toe ave, ma le aofaiga o le totogiina. Tau lava oomi le ki "Faaliliu".

    E taua tele e mafai ona e toe faʻatumu lau atotupe mai le numera na faʻamau ai, ia teu i lou mafaufau pe a filifilia se auala faʻafouina.

O lea la, i laasaga faigofie e tolu e mafai ai ona e faʻatumu lau tusi o Qiwi Wallet i le faʻaogaina o lau paleni telefoni feaveaʻi. O le komisi, e ui e le laʻititi, ae o le fua faatatau o le toe faʻaleleia e sili atu nai lo isi.

Metotia 4: ATM ma le Initaneti

I nei aso, ua avea le tele o faletupe Initaneti ua lauiloa tele, faatasi ai ma le fesoasoani lea e mafai ona e faia toetoe lava o tupe totogi i le taimi sili ona puupuu. E le gata i lea, o le ATM e lauiloa lava, o loʻo faaauau pea ona totogi e tagata. O faatonuga mo le toe faʻaleleia e ala i le Initaneti ma ATM e faigofie tele, ae o loʻo tilotilo i ai i auiliiliga.

  1. I le masani ai, e tatau ona e alu muamua i le upega tafaʻilagi o le QIWI Wallet, faʻapipiʻi le tala patino a le tagata e ala i le numera telefoni ma le upu faila ma filifili le mea "Maua i luga le atotupe".
  2. O lea e tatau ona e filifilia le metotia o le toe faʻaleleia i le vaega oi ai nei, mo le mea lenei e tatau ona e kiliki i luga o soʻo se lua, ia e manaʻomia: "I ATM" poʻo "Via Internet Bank".
  3. A maeʻa lena, o le a toe faʻasalalau e le saite le tagata faʻaaoga i se isi itulau, pe a talafeagai ai e filifili se faletupe mo nisi galuega. E leai ni faʻatonuga, e faʻalagolago lava i le kamupani e masani ona galulue faatasi ma le tagata faigaluega pe manaʻo foi e faigaluega i lenei taimi.
  4. I le maeʻa ai o le filifiliga a le faletupe, o le a toe faia se suiga i le isi itulau, pe a tuʻuina atu i le tagata faʻaoga faatonuga i mea e fai i le isi. Mo faletupe taʻitasi, e ese lenei faʻatonuga, ae e manino ma e auiliili i luga o le upega tafailagi a le Kiwi, o lea e leai se isi faʻafitauli e tatau ona tulai mai i isi gaioiga.

Metotia 5: Lotogatupe Faʻainitaneti

O lenei metotia e le o se filifiliga e toe faʻatumu ai le atotupe, o se nonogatupe lea e leʻi leva ona lauiloa, ae o nisi taimi e mafua ai le tele o faafitauli. O lea la, e leai se tasi e mafai ona ave se nonogatupe, e tatau i tagata taʻitasi ona filifili mo ia lava.

  1. Muamua e tatau ona e faia laasaga uma e tasi o loʻo faʻamatalaina i palakalafa muamua e alu i le vaega ma le filifiliga o auala e toe faʻatumu ai le atotupe i le kiwi o Kiwi.
  2. O lea e tatau ona e kiliki i le vaega "Fai se nonogatupe i le initaneti".
  3. I luga o le itulau e sosoo ai o le a tuʻuina atu nisi o tamaoaiga tau tupe e mafai ona tuʻuina atu se microloan. Afai na faia e le tagata fai lana filifiliga, ona kiliki lea i luga o le laina tului.
  4. Ona i ai lea o se suiga i luga o le 'upega tafaʻilagi ma se nonogatupe, o lea o le a faʻalagolago ai isi faʻalapotopotoga i le kamupani filifilia, ae o nofoaga uma e maua ai faatonuga i le auala e faʻapipiʻi ai se nonogatupe, o lea o le a le faʻalavelave ai le tagata faʻaoga.

E aoga le naʻo se nonogatupe pe afai e matua talafeagai, talu ai e ono tulaʻi mai ni faafitauli e le mafai ona foia.

Metotia 6: Faaliliuina atu Faletupe

Faʻasalalau le Faletupe o se tasi o auala pito sili ona lelei e toe faʻatumu ai, talu ai o loʻo faʻatinoina e ala i kamupani tetele tupe faʻapitoa ma e le manaʻomia tele le totogiina o se isi komisi. Na pau lava le tulaga le lelei o le metotia o le saoasaoa o le totogiina, e pei o isi faletupe e mafai ona oʻo atu i le tolu aso, ae afai e le manaʻomia le toe faʻaleleia i le isi lua, e mafai ona e faʻaogaina le metotia.

  1. Muamua e tatau ona e alu i le 'upega tafaʻilagi ma alu i lau lava tala e filifili ai le meataitasi "Maua i luga le atotupe".
  2. I le isi itulau, kiliki le ki. "Faletupe Faletupe".
  3. Toe fai, filifili le mea "Faletupe Faletupe".
  4. I le taimi nei, e tumau pea na o le aveeseina o faʻamatalaga uma o loʻo lisiina i luga o le itulau, ma faitau faʻamatalaga uma o loʻo maua i le autu e tasi. Afai e manino mea uma, e mafai ona e suʻeina le lala lata ane o le faletupe ma alu e auina atu le fesiitaiga.

Faitau foi: Faʻatauga tupe i le va o palemene QIWI

O le mea autu lava lena. O le mea moni, e tele auala e toe faʻatumu ai i isi faʻamaʻi ma kamupanī paaga, ae o mea uma lava e tutusa ma metotia na lisiina i luga. O le faʻamaeʻaina o le ato tupe a le QIWI e masani lava ona faigofie, ae o lenei e mafai ona faia i ni auala e sili atu ma sili atu le saoasaoa.